Kolumbia: Tytär synnytti isälleen 8 lasta

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Tipu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 6:03 pm
Paikkakunta: Kotka

Kolumbia: Tytär synnytti isälleen 8 lasta

Viesti Kirjoittaja Tipu »

https://www.savonsanomat.fi/ulkomaat/Ty ... ssa/702756

29.03.2009 10:12, päivitetty 29.03. 10:15

Tytär synnytti isälleen kahdeksan lasta Kolumbiassa

Kolumbiassa on paljastanut insestitapaus, joka järkyttää maan asukkaita.

Kolumbialainen 58-vuotias mies pidätettiin lauantaina epäiltynä tyttärensä vuosikausia jatkuneista raiskauksista. Tytär synnytti hänelle kahdeksan lasta.

Raiskaukset alkoivat kolmissakymmenissä olevan tyttären mukaan kun hän oli alle 10-vuotias.

Syytetty isä tarvitsi sekä poliisien että sotilaiden suojelua, kun hän lauantaina astui ensimmäistä kertaa oikeuden eteen, kertoi BBC. Paikallinen lehdistö on nimennyt hänet Mariquitan hirviöksi perheen kotipaikan mukaan.

Isä kertoi oikeudelle, että kyse oli romanttisesta suhteesta. Hän kiisti insestin, koska tytär hänen mukaansa oli adoptoitu.

Itävaltalainen Josef Fritzl tuomittiin aiemmin tässä kuussa elinkautiseen vankeuteen ja pakkohoitoon tyttärensä vapaudenriistosta, orjuuttamisesta ja yhden lapsen murhasta. Tytär synnytti Fritzlille kaikkiaan seitsemän lasta.


Linkki vaihdettu
-NILS-
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6659
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Re: Tytär synnytti isälleen 8 lasta (Kolumbia)

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Mariquitan hirviön nimi on ulkomaan viestimien mukaan Arcebio Álvarez.
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Tytär synnytti isälleen 8 lasta (Kolumbia)

Viesti Kirjoittaja Blues »

Mistä ihmeestä näitä nyt oikein sikiää? Vastahan eilen uutisoitiin italiaanosta joka oli vielä jakanut sairaan harrastuksen poikansakin kanssa.

Kuinka sairas pitää ihmisen olla että tekee tuollaista omalle lapselleen?
Mikään puolustus ole, että kyseessä ei ole biologinen lapsi.

Sitäpaitsi, mitä noita suojelemaan, antaisivat kansan hoidella tuomionluvun. Perkele.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
v-a-45
Javier Pena
Viestit: 1873
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 12:40 pm

Re: Tytär synnytti isälleen 8 lasta (Kolumbia)

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

^Sitä juuri ajattelin kun luin aamulla jutusta ja romanttinen suhde, ei hel.... Lapsi oli adoptio lapsi lisää vielä sitä pahaa oloa jota näistä jutuista saa.
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Tytär synnytti isälleen 8 lasta (Kolumbia)

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Jossain uutisissa sanottiin että 11 lasta yhteensä (3 kuollut).
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Tytär synnytti isälleen 8 lasta (Kolumbia)

Viesti Kirjoittaja Blues »

^ No tuo tieto ei ainakaan positiivisempaan suuntaan tätä uutista vienyt :roll:
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Tytär synnytti isälleen 8 lasta (Kolumbia)

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Blues kirjoitti:^ No tuo tieto ei ainakaan positiivisempaan suuntaan tätä uutista vienyt :roll:
No ei varmasti.
Maikkarin sivuilta poimittua...

Tytär on synnyttänyt isälleen yhteensä 11 lasta, joista kolme kuoli.
Perheen äiti kuoli tytön ollessa 5-vuotias, minkä jälkeen isä on ollut ainoa huoltaja.
Nainen ja lapset ovat nyt valtion suojeluksessa.


http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... /03/847125

Tytär kertonut että raiskaukset alkaneet hänen ollessa alle 10-vuotias,isä sanoo kyseessä olleen romanttinen suhde (koska tytär adoptoitu), miten alle 10-vuotiaan kanssa voi olla romanttinen suhde?
Eikä mahdollinen adoptio tee asiasta kyllä yhtään sen hyväksyttävämpää.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Tytär synnytti isälleen 8 lasta (Kolumbia)

Viesti Kirjoittaja Blues »

Eikös monetkin pedofiilit puolustele tekojaan juurikin tuolla "romanttisella suhteella"?
Aivan kuin asia olisi jotenkin hyväksyttävämpi, että silloin panee lasta, joka ei kyllä romantiikasta tiedä tuon taivaallista, jos kerrotaan suhteen olleen "romanttinen".

Kovin täytyy sairas olla, jos ja kun hakee romantiikkaa ja rakkautta pienestä lapsesta. Ja vielä omasta lapsestaan.
Olkoon nyt, perkele, sitten adoptoitu tai vaikka keinohedelmöitetty spermapankista saatavalla tuotteella.

Mielestäni vaarallisen paljon on tällaisia tapauksia tullut ilmi ihan lähiaikoina.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Ingrid
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:57 pm

Re: Tytär synnytti isälleen 8 lasta (Kolumbia)

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Hyvä kuitenkin, että nämäkin perverssit ovat jääneet kiinni (siis tämä kolumbialainen ja se italialainen jamppa). Toivottavasti nämä uutisoinnit auttaisivat insestin/pedofiilin/minkälie hirviön uhreja ilmoittamaan rohkeasti vaikkapa poliisille heihin kohdistuneet kauheudet. Ja samalla poliisiakin ottamaan paremmin tutkintaan epäilyttävät kulmakunnan namusedät ja liikaa kellareissa viihtyvät limaiset ukot (toivottavasti kuitenkin autotallissaan puukäsitöitä harrastavat jätetään rauhaan :? ) Valitan huumoriosuutta, oli pakko selventää, etten pidä kaikkia kellariasujia pervoina :mrgreen:
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Tytär synnytti isälleen 8 lasta (Kolumbia)

Viesti Kirjoittaja Blues »

Vaan kuinka paljon näitä vielä paljastuukaan kun kaikki ryhtyvät toisiaan ilmiantamaan?
Sillä tietysti hyvä, jos paljastuvat, mutta mietteisiin iskostuu kysymys, notta mitä helvettiä on tapahtunut, että tähän on tultu?
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

luulen että tähän ei ole viime aikoina "tultu" vaan asiat ovat olleet tällä tolalla enempi ja vähempi kautta historian. hyvä vaan että saatiin fritzl tuomittua ja otsikoihin, nyt näitä alkaa putkahdella julkisuuteen vähän sieltä sun täältä. varmasti on suomessakin vastaavanlaisia tapauksia ja tälläkin hetkellä pidetään jossakin ihmisiä kellareissa ja ullakoilla vankina.
ei kai suomessa tunnettu käsitettä "pedofiili" ennen jammua? eipä se silti tarkota ettei lapsiin sekaantujia olisi aiemminkin ollut. nyt on keksitty näille vapauden riistäjille ja insestin harjoittajillekin yhteinen nimi -hirviö isä.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
vandt
Jack Bauer
Viestit: 917
Liittynyt: La Heinä 05, 2008 10:00 pm

Re: Tytär synnytti isälleen 8 lasta (Kolumbia)

Viesti Kirjoittaja vandt »

Vaikka romanttinen suhde pitäisikin paikkaansa, ei se silti ole ollenkaan hyväksyttävää, kun toinen osapuoli on ollut 10-vuotias lapsi.
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6659
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Re: Tytär synnytti isälleen 8 lasta (Kolumbia)

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Mariquitan hirviö tuomittiin 11 vuodeksi 7 kuukaudeksi ja 28 päiväksi vankeuteen. Rangaistustansa Alvarez ei kuitenkaan suorittanut loppuun, sillä hän kuoli - vankilaviranomaisten mukaan luonnollisista syistä - syyskuussa 2011.

Lähde: 20 minutos 16.9.2011: Muere el 'monstruo de Mariquita', un colombiano que tuvo siete niños con su hija
Atlanta
Adrian Monk
Viestit: 2565
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 1:46 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kolumbia: Tytär synnytti isälleen 8 lasta

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Adoptiolapsi on ainakin Suomen lain mukaan ihan omia lapsia. Ja samaan perheeseen adoptoidut lapset ovat virallisesti sisarruksia, vaikkeivat verisukulaisia olisikaan.
Ja silti tyttö oli 10-v, kun hyväksikäyttö alkoi, niin ei löydy puolustusta ainakaan minulta.
Paljonkohan näitä pervoja on vapaana?
Eikö kukaan naapuri tai kukaan epäillyt mitään?
Ai, on kuollut. On yksi pervo vähemmän.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Vastaa Viestiin