MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Puuttumatta mitenkään polkujen suuntiin tai muuhun , yhdyn siihen että nimimerkki MissHolmes käyttäytyy sääntöjen vastaisesti, sotkee keskustelua, nimittelee ja osoittelee sormellaan, joutumatta siitä kuitenkaan mitenkään vastuuseen.

Hän työntää samanlaista sopaa Madeleine -ketjuun, Ulvila -ketjuun ja ties minne.
Nimimerkillä lienee siis ehkäpä maailmankaikkeuden parhaat näkijäkyvyt, koska kyvyillään pystyy jopa väittämään tietävän Madeleinen kohtalon?
Hän pystyy siis jopa näkemään nimimerkin taakse.

Jos minä saisin päättää, bannaisin hänet elinkautisesti. Turhasta keskustelujen sotkemisesta, järkyttävästä ihmisten syyllistämisestä ja sekoilusta, sekä sairaaloisesta itsensä korostamista. Ankeaa
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Tää on kumminkin vain internetti, jos ärsyttää bittiavaruudessa niin kannattaisiko itse vaihtaa foorumia.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja rimma »

combat18 kirjoitti:Tää on kumminkin vain internetti, jos ärsyttää bittiavaruudessa niin kannattaisiko itse vaihtaa foorumia.
Asiaan puuttumatta..oho, puutuinpa silti joten sanon että tietysti aina on paras vaihtoehto lähteä kävelemään tilantesta joka ei miellytä tai ainakin helpoin mutta toisaalta se taas ei jätä kehittymisen varaa kellekkään silloin. Asia kannattaa siis ensin nostaa pöydälle ja katsoa kuinka käy. Jos homma kuitenkin edelleen etenee mielestään "väärällä" tapaa niin silloin voi vaihtaa maisemaa vaikka toiselle foorumille. Jankkaamine, kinastelu ja toista kohtaan hyökkääminen ei auta mutta asiallisesti voi aina ensin kokeilla.
Minun mielipide on tämä. Toisinaan itsellänikin harkintakyky pettää, se on inhimillistä kai..
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:
Enemmän minä uskon 'afkikkalais-tyyppiseen miehen oikeuteen' kuin romaaneihin.

En minäkään sepitteelliseen kirjalliseen teokseen niin vakavasti suhtaudu.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Ihan mielenkiinnosta kysäisen vielä. Oliko tämä siis kokonaisuudessaan sellainen huumoripläjäys?
Tässä kohtaa on pakko sanoa, että ne jotka ovat kehdanneet arvostella ''valokuva-analyysejämme'' saavat nyt haistaa pitkän makkaran!

Aika hyvin tällä jengillä nyt diagnosoitiin ihan pikkuilmon ja valokuvan perusteella lähes kaikki oikein.
Mielenterveysongelmia, suuntana osama-maat
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Marsalkka.
On aivan totta, että tuon ikäiset päätyvät joskus hyppäämään sillalta alkoholin voimalla ihan ilman mitään sen suurempaa syytä.
Tätä en kysellyt. Kysyin, että tekevätkö jonkunikäiset muita yleisemmin itsemurhia selvinpäin ihan suinpäin ilman, että tapaukseen liittyy pidempiaikaista suunnittelua ja miettimistä johon luonnollisesti liittyy ahdistusta ja masennusta.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Marsalkka kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:Minun käsitykseni on, ettei tuon ikäinen tee selvinpäin itsemurhaa ihan suinpäin, vaan tapaukseen usein liittyy pidempiaikaista suunnittelua ja miettimistä johon luonnollisesti liittyy ahdistusta ja masennusta.
Minkä ikäiset tekevät tyypillisimmin itsemurhan ihan suinpäin ilman, että tapaukseen liittyy pidempiaikaista suunnittelua ja miettimistä ja ilman ahdistusta ja masennusta?
Tarkensin sinulle vielä perään, koska nähtävästi sinulle on vaikea sisäistää passiivimuotoista tekstiä:
Tarkennusta siihen mistä marski aloitti taas jälleen kerran tuon turhan päiväisen kyselyn:

En usko, että Piia olisi syöksynyt suin päin tekemään itsemurhaa, koska ei kuitenkaan kärsinyt vakavista mielenterveysongelmista.
Jos tiedossa olevien riitojen myötä tyttö olisi esim. ensin nähty discossa juomassa kossua ja sitten kadonnut, olisi myös huomattavasti todennäköisempää, että olisi voinutkin hypätä sillalta.


Marsalkka: sinä otit keskusteluun mukaan muut ikäluokat. Me muut keskustelemme otsikon alla Piia Ristikankareesta, joka kadotessaan oli 15 vuotias. Kannattaa ehkä avata oma keskustelu, jos erityisesti kiinnostaa itsemurhat ikäryhmittäin ja syittäin. Voin laittaa sinulle linkkiä tilastoihin ja tutkimuksiin enemmänkin, jos et itse osaa löytää.
Nuotio & Äreät Tiput
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:


Marsalkka: sinä otit keskusteluun mukaan muut ikäluokat.
Kyllä. Koska sinä kerroit, että "Minun käsitykseni on, ettei tuon ikäinen tee selvinpäin itsemurhaa ihan suinpäin,...".

Onko siis joku tietty ikäluokka, jossa tehdään itsemurhia ihan suinpäin, ilman että tapaukseen liittyy pidempiaikaista suunnittelua ja miettimistä johon luonnollisesti liittyy ahdistusta ja masennusta?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Olet näemmä erittäin hyvä ymmärtämään väärin JA tulkitsemaan sinulle jo selvennettyäkin väärin.

Tuon ikäiset kyllä kännipäissään, ei selvinpäin, hyppäävät toisinaan sillalta ilman sen vakavampaa mielenhäiriötä tai syvempää masennusta. Ihan vain siksi, että sinäkin saatat tietää alkoholin olevan myrkkyä ja aiheuttavan joskus arviointikyvyn ja järjen hetkellistä sumenemista.

Siitä huolimatta suosittelen sinulle lämimästi kunnon tiistai-känniä: totaalinen aivojen nollaus voi joskus olla paikallaan. Voipi olla, että huomenna illalla sängynpohjalta kuoriutuu jo aivan uusi marsalkka.
:shock:
Nuotio & Äreät Tiput
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Sitten olisitkin voinut yksinkertaisesti kirjoittaa, että ihmiset eivät tee selvinpäin itsemurhaa ihan suinpäin, vaan tapaukseen usein liittyy pidempiaikaista suunnittelua ja miettimistä johon luonnollisesti liittyy ahdistusta ja masennusta.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Marsalkka kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta kysäisen vielä. Oliko tämä siis kokonaisuudessaan sellainen huumoripläjäys?
Tässä kohtaa on pakko sanoa, että ne jotka ovat kehdanneet arvostella ''valokuva-analyysejämme'' saavat nyt haistaa pitkän makkaran!

Aika hyvin tällä jengillä nyt diagnosoitiin ihan pikkuilmon ja valokuvan perusteella lähes kaikki oikein.
Mielenterveysongelmia, suuntana osama-maat
Miten on? Oliko kyse kokonaisuudessaan huumoripläjäyksestä?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Kyllä. Minua huvitti tuossa ketjussa alusta asti se, että koska kadonnut ei ollut ihan tavallisen näköinen, yltyi porukka ''kehittämään teorioita'' aika puhtaasti tuon hieman erillaisen habituksen perusteella.

Ja tuostahan on puhuttu paljon eräässä toisessa ketjussa. Huvittuneisuudestani huvittuneena minun oli pakko jakaa huvittuneisuuteni muiden kansaa, mutta näemmä muut eivät sitten ymmärtäneen epäonnistunutta vitsiäni. :oops:

Joko minun huumorintajuni on kummaa tai sitten 'hyökänneet' eivät ole tutustuneet 'sen erään toisen ketjun' keskusteluun aiheesta.

Sinun jos jonkun luulisi ymmärtävän, etten edes minä voi tosissani väittää, että yhden kuvan perusteella voisi päätellä yhtään mitään. :?

Ja vielä tuohon Piia-kommenttiisi: voipi olla, etten aina ilmaise itseäni suorimmalla ja selkeimmällä tavalla, mutta uskoisin, että yksi rikkaus on meidän kaikkien oma tapa kirjoittaa.
Nuotio & Äreät Tiput
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja rapier »

MissHolmes kirjoitti:Turunen sen sijaan on toki voinut kuvitella, että on 'lainkädeltä' paremmassa suojassa, kun on Paateron sukulaisen yhtiökumppani. Laskenut hartaasti, että jos kaikki menee putkeen, ei hän todellakaan kuulu ensimmäiseksi epäiltäviin.
:lol: :lol: :lol: :lol:
Paskanen tukka
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:
lorvake, sanon minä. Näitä monentutkinnon ukkeleita, joille oikea työ ei oikein maistu. Politikointi olisi ollut sopivan jouheaa puuhaa, mutta sekin meni puihin, kun ei tullut valituksi.
ja vaimo mäkättää, kun kunnon palkkaa ei tule.
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:Tässä tämä nyt on kokonaisuudessaan, jos jotakuta kiinnostaa.
Ikävä kyllä tuo ei herätä minussa edelleenkään mitään tunteita siitä, että kyseessä olisi ollut 'uraputkityyppi' joka puursi niskalimassa aamusta iltaan. Päin vastoin. Vähän pätkää siellä ja toista täällä. Erillaisissa tehtävissä jne...
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Vastaa Viestiin