Vuoden taksiasiakas :D
On kuulemma opettaja... Ei varmaan kuulekkaan tuosta oppilailta...
http://www.alppl.edu.hel.fi/galleria/ope2006.jpg
http://www.alppl.edu.hel.fi/galleria/ope2006.jpg
Julkisella paikalla kuvattujen tapahtumien levittäminen nettiin tms. ei ole laitonta. Yksityiset pirskeet ja niiden kuvien levittäminen onkin kiellettyä, ilman kuvassa esiintyvän lupaa.kahvitar kirjoitti:Nainen hävetti kyllä itse itsensä, mutta eikö tuollaista videota ole laitonta laittaa nettiin?
Joku poliisitutkintakin oli pari kuukautta sitten, kun oppilas oli kuvannut opettajan laulamassa karaokea koulun juhlissa. Opettaja uhkasi kunnianloukkaussyytteellä ja oppilas poisti videon nettisivuilta. Menee varmaan lain harmaalle alueelle, että olisiko tuota saanut levittää vai ei.
Liikunnanopethan taitaa olla just niin kovimpia juhlijoita?Loka kirjoitti:(muok, luin justii toisaalta että on liikunnan ope?)
Muistan kun itse olin lukiossa ja joillakin oppilailla oli jo ajokortti ja auto käytössä, kun mentiin parin kilsan päässä olevaan urheilupuistoon liikuntatunneille. Opettaja polki fillarilla perässä räntäsateessa, kun häneltä oli taas kortti kuivumassa rattijuoppouden takia.
Hyvä esimerkki nuorille terveistä elintavoista
-
Herlokki Solmunen
- Jack Taylor
Ei kai se nyt 3 vasemmalta ylärivissä ole?Loka kirjoitti:^Kolmas ylärivissä vasemmalta? Isa Dronskewitz?Voi ope raasu, voin vannoa että kuittaillaan!
![]()
(muok, luin justii toisaalta että on liikunnan ope?)
Alarivin vas laidassa on enemmän samaa näköä.
Mutta missä sillä kuskilla on ollut kamera? Jos kädessä, niin luulis mamman siitä jotain valittavan?
En se minä ollut.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Emmä tiiä, mun mielestä toi Isa on eniten sen näkönen.Herlokki Solmunen kirjoitti:Ei kai se nyt 3 vasemmalta ylärivissä ole?Loka kirjoitti:^Kolmas ylärivissä vasemmalta? Isa Dronskewitz?Voi ope raasu, voin vannoa että kuittaillaan!
![]()
(muok, luin justii toisaalta että on liikunnan ope?)
![]()
Alarivin vas laidassa on enemmän samaa näköä.
Mutta missä sillä kuskilla on ollut kamera? Jos kädessä, niin luulis mamman siitä jotain valittavan?