Sirpa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa kirjoitti:No, hittovieköön, luetun ymmärtäminen ei kyllä nyt suju ollenkaan - jos sujuu koskaan! Todella olen pihalla kuin lumiukko. Kuulehan, ystäväiseni, tämä ei ole paras paikka jakaa kaikkea tietoansa, mutta jos kirjoitat tähän osoitteesi ja nimesi, niin lähetän välittömästi kirjeen, jossa seikkaperäisesti selvitän kaikki kysymäsi asiat, jooko.
Kirjoita tänne vaan. Paitsi -o-ou- jos sinulla on jotakin salaista tietoa, joka ei saa joutua NIIDEN käsiin? :roll:
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Ihan vain vähän olen tuohon ydinfysiikkaan tutustunut mm. Laurikaisen, filosofiaa fyysikon silmin - siis hänen kirjansa - ja muutaman Einsteinin suhteellisuusteoriaa käsittelevän kirjan kautta. En siitä sen enempää ymmärrä, mutta kieltämättä tuo atominvoiman merkitys on kiehtova ajatus, siis se onko sattumaa - kuten toiset tiedemiehet ajattelevat, vaiko olisi tarkoitus, sehän nimittäin on aika ratkaiseva kysymys.
Alethes doksa meta logu
paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa kirjoitti:Toimeentulo elämiseen vaikutta sen verran, että kiva olla maassa, jossa hinnat ovat edulliset. Poliisia olen tarvinnut hyvin harvoin, ja jos olen tarvinnut, olen todella tyytyväinen heidän toimintaan. Rikollisten kanssa en ole ollut tekemisissä. Juu, ja romanian kerjäläisiä ei ole näkynyt - ne on Suomessa, kyllä totta. Muiden maiden kansalaisten varastamisesta en tiedä. Enkä tee kiinteistökauppaa. Noh, mikä vialla?
Jos sinulla on kaikki hyvin, muillakin on?
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

paha tukari kirjoitti:
Sirpa kirjoitti:No, hittovieköön, luetun ymmärtäminen ei kyllä nyt suju ollenkaan - jos sujuu koskaan! Todella olen pihalla kuin lumiukko. Kuulehan, ystäväiseni, tämä ei ole paras paikka jakaa kaikkea tietoansa, mutta jos kirjoitat tähän osoitteesi ja nimesi, niin lähetän välittömästi kirjeen, jossa seikkaperäisesti selvitän kaikki kysymäsi asiat, jooko.
Kirjoita tänne vaan. Paitsi -o-ou- jos sinulla on jotakin salaista tietoa, joka ei saa joutua NIIDEN käsiin? :roll:
Vautsi, onko NIITÄ täällä? Nimittäin, ne ei vois joutua NIIDEN käsiin täällä, jos niitä ei olisi täällä?
Alethes doksa meta logu
paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa kirjoitti:
paha tukari kirjoitti:
Sirpa kirjoitti:No, hittovieköön, luetun ymmärtäminen ei kyllä nyt suju ollenkaan - jos sujuu koskaan! Todella olen pihalla kuin lumiukko. Kuulehan, ystäväiseni, tämä ei ole paras paikka jakaa kaikkea tietoansa, mutta jos kirjoitat tähän osoitteesi ja nimesi, niin lähetän välittömästi kirjeen, jossa seikkaperäisesti selvitän kaikki kysymäsi asiat, jooko.
Kirjoita tänne vaan. Paitsi -o-ou- jos sinulla on jotakin salaista tietoa, joka ei saa joutua NIIDEN käsiin? :roll:
Vautsi, onko NIITÄ täällä?
Sinä varmasti tiedät SENKIN.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Takuuvarmasti, heti kun sanot, että mitä NE on.
Alethes doksa meta logu
paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

paha tukari kirjoitti:
Sirpa kirjoitti:Toimeentulo elämiseen vaikutta sen verran, että kiva olla maassa, jossa hinnat ovat edulliset. Poliisia olen tarvinnut hyvin harvoin, ja jos olen tarvinnut, olen todella tyytyväinen heidän toimintaan. Rikollisten kanssa en ole ollut tekemisissä. Juu, ja romanian kerjäläisiä ei ole näkynyt - ne on Suomessa, kyllä totta. Muiden maiden kansalaisten varastamisesta en tiedä. Enkä tee kiinteistökauppaa. Noh, mikä vialla?
Jos sinulla on kaikki hyvin, muillakin on?
Vastaa ennemmin tähän.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Haluatko - tai siis onko välttämätöntä - sinun mielestäsi julkinen palsta, vai voinko vastata yv:nä, siis näetkö minun vastauksellani yleistä merkitystä? Missään nimessä en halua jättää sinua kuitenkaan epätietoisuuteen yhdestäkään mielipiteestäni.
Alethes doksa meta logu
paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa kirjoitti:Haluatko - tai siis onko välttämätöntä - sinun mielestäsi julkinen palsta, vai voinko vastata yv:nä, siis näetkö minun vastauksellani yleistä merkitystä? Missään nimessä en halua jättää sinua kuitenkaan epätietoisuuteen yhdestäkään mielipiteestäni.
Vastaa nyt vain tänne.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

No, sanotaanpa niin, että jos näin ajattelisin, en tässä olisi.
Alethes doksa meta logu
paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa kirjoitti:No, sanotaanpa niin, että jos näin ajattelisin, en tässä olisi.
Onneksi en siis asu Espanjassa.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Päätit sitten ryhtyä syväluotaamaan: mitä on onni?
Alethes doksa meta logu
paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa kirjoitti:Päätit sitten ryhtyä syväluotaamaan: mitä on onni?
En päättänyt, sinä päätit. Vähän tylsä aihe, eikä onni kuulu mielestäni lautamies-osioon.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Suksi kuule sinne Suomen ihanille, lumisille laduille - onnen käsitteessä ei todellakaan ole mitään tylsää, ja koko Suomi juuri odotti, että JUURI SINÄ pystyt sen heille määrittelemään. Et pystynyt, vaan vetäydyit lautamiesosin selän taakse. Raukkamaista!
Alethes doksa meta logu
paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa kirjoitti:Suksi kuule sinne Suomen ihanille, lumisille laduille - onnen käsitteessä ei todellakaan ole mitään tylsää, ja koko Suomi juuri odotti, että JUURI SINÄ pystyt sen heille määrittelemään. Et pystynyt, vaan vetäydyit lautamiesosin selän taakse. Raukkamaista!
Haha, hauska vitsi :D


...Olihan se vitsi? :roll:


Ps. En pidä laduista enkä liioin hiihtämisestä.
Vastaa Viestiin