Kolmen sanan tarina

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Irma Lam
Sabrina Duncan
Viestit: 363
Liittynyt: To Touko 07, 2009 9:06 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla reikiä pulpetteihin. Tiesin poraavani elämää varten. Sikakahjo psykologianmaikkani Tara Urpilainen paasasi älyttömyyksiään melkeinpä joka päivä, kutsuen minua sosiopaatiksi ja viheliäiseksi trikotillomaanikoksi. Karvat olen repinyt naapurin sedältä ja voidellut vehkeet vaseliinilla, päätin murtautua BB-taloon mutta eksyinkin AA-kerhoon mäyräkoira povellani pullottaen. Voi apua, minulla taitaa olla alkoholin terästämä pääni shharppina joka ei millään taida kestää liiallista plissaamista Muumi-limpparilla.

Selvittyäni soitin mummolleni ja antauduin. Kerroin totuuden: olen parantumaton arachibutyrofoobikko mutta toipunut venustrafobiastani. Mummo nauroi mutta ymmärsi, sukuvika kuulemma. Sama sukuvika on Amerikan-serkuilla, jopa kissallakin joka kärsii musofobiasta. Hiirikauhussaan säikähti kerran
Peräkylän Maigret
Javier Pena
Viestit: 1846
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:17 pm
Paikkakunta: Pariisi

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla reikiä pulpetteihin. Tiesin poraavani elämää varten. Sikakahjo psykologianmaikkani Tara Urpilainen paasasi älyttömyyksiään melkeinpä joka päivä, kutsuen minua sosiopaatiksi ja viheliäiseksi trikotillomaanikoksi. Karvat olen repinyt naapurin sedältä ja voidellut vehkeet vaseliinilla, päätin murtautua BB-taloon mutta eksyinkin AA-kerhoon mäyräkoira povellani pullottaen. Voi apua, minulla taitaa olla alkoholin terästämä pääni shharppina joka ei millään taida kestää liiallista plissaamista Muumi-limpparilla.

Selvittyäni soitin mummolleni ja antauduin. Kerroin totuuden: olen parantumaton arachibutyrofoobikko mutta toipunut venustrafobiastani. Mummo nauroi mutta ymmärsi, sukuvika kuulemma. Sama sukuvika on Amerikan-serkuilla, jopa kissallakin joka kärsii musofobiasta. Hiirikauhussaan säikähti kerran kavuten lipputangon nuppiin
Mickey
Sabrina Duncan
Viestit: 361
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 10:56 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla reikiä pulpetteihin. Tiesin poraavani elämää varten. Sikakahjo psykologianmaikkani Tara Urpilainen paasasi älyttömyyksiään melkeinpä joka päivä, kutsuen minua sosiopaatiksi ja viheliäiseksi trikotillomaanikoksi. Karvat olen repinyt naapurin sedältä ja voidellut vehkeet vaseliinilla, päätin murtautua BB-taloon mutta eksyinkin AA-kerhoon mäyräkoira povellani pullottaen. Voi apua, minulla taitaa olla alkoholin terästämä pääni shharppina joka ei millään taida kestää liiallista plissaamista Muumi-limpparilla.

Selvittyäni soitin mummolleni ja antauduin. Kerroin totuuden: olen parantumaton arachibutyrofoobikko mutta toipunut venustrafobiastani. Mummo nauroi mutta ymmärsi, sukuvika kuulemma. Sama sukuvika on Amerikan-serkuilla, jopa kissallakin joka kärsii musofobiasta. Hiirikauhussaan säikähti kerran kavuten lipputangon nuppiin, nuppi nuppi lipputangon-nuppi
Irma Lam
Sabrina Duncan
Viestit: 363
Liittynyt: To Touko 07, 2009 9:06 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla reikiä pulpetteihin. Tiesin poraavani elämää varten. Sikakahjo psykologianmaikkani Tara Urpilainen paasasi älyttömyyksiään melkeinpä joka päivä, kutsuen minua sosiopaatiksi ja viheliäiseksi trikotillomaanikoksi. Karvat olen repinyt naapurin sedältä ja voidellut vehkeet vaseliinilla, päätin murtautua BB-taloon mutta eksyinkin AA-kerhoon mäyräkoira povellani pullottaen. Voi apua, minulla taitaa olla alkoholin terästämä pääni shharppina joka ei millään taida kestää liiallista plissaamista Muumi-limpparilla.

Selvittyäni soitin mummolleni ja antauduin. Kerroin totuuden: olen parantumaton arachibutyrofoobikko mutta toipunut venustrafobiastani. Mummo nauroi mutta ymmärsi, sukuvika kuulemma. Sama sukuvika on Amerikan-serkuilla, jopa kissallakin joka kärsii musofobiasta. Hiirikauhussaan säikähti kerran kavuten lipputangon nuppiin, nuppi nuppi lipputangon-nuppi, aloin laulaa ja
Peräkylän Maigret
Javier Pena
Viestit: 1846
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:17 pm
Paikkakunta: Pariisi

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla reikiä pulpetteihin. Tiesin poraavani elämää varten. Sikakahjo psykologianmaikkani Tara Urpilainen paasasi älyttömyyksiään melkeinpä joka päivä, kutsuen minua sosiopaatiksi ja viheliäiseksi trikotillomaanikoksi. Karvat olen repinyt naapurin sedältä ja voidellut vehkeet vaseliinilla, päätin murtautua BB-taloon mutta eksyinkin AA-kerhoon mäyräkoira povellani pullottaen. Voi apua, minulla taitaa olla alkoholin terästämä pääni shharppina joka ei millään taida kestää liiallista plissaamista Muumi-limpparilla.

Selvittyäni soitin mummolleni ja antauduin. Kerroin totuuden: olen parantumaton arachibutyrofoobikko mutta toipunut venustrafobiastani. Mummo nauroi mutta ymmärsi, sukuvika kuulemma. Sama sukuvika on Amerikan-serkuilla, jopa kissallakin joka kärsii musofobiasta. Hiirikauhussaan säikähti kerran kavuten lipputangon nuppiin, nuppi nuppi lipputangon-nuppi, aloin laulaa ja katti teki hätäkakat
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla reikiä pulpetteihin. Tiesin poraavani elämää varten. Sikakahjo psykologianmaikkani Tara Urpilainen paasasi älyttömyyksiään melkeinpä joka päivä, kutsuen minua sosiopaatiksi ja viheliäiseksi trikotillomaanikoksi. Karvat olen repinyt naapurin sedältä ja voidellut vehkeet vaseliinilla, päätin murtautua BB-taloon mutta eksyinkin AA-kerhoon mäyräkoira povellani pullottaen. Voi apua, minulla taitaa olla alkoholin terästämä pääni shharppina joka ei millään taida kestää liiallista plissaamista Muumi-limpparilla.

Selvittyäni soitin mummolleni ja antauduin. Kerroin totuuden: olen parantumaton arachibutyrofoobikko mutta toipunut venustrafobiastani. Mummo nauroi mutta ymmärsi, sukuvika kuulemma. Sama sukuvika on Amerikan-serkuilla, jopa kissallakin joka kärsii musofobiasta. Hiirikauhussaan säikähti kerran kavuten lipputangon nuppiin, nuppi nuppi lipputangon-nuppi, aloin laulaa ja katti teki hätäkakat Irma Lamin huiviin.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Belker
Javier Pena
Viestit: 1706
Liittynyt: Ma Loka 05, 2009 11:51 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Belker »

Selvittyäni soitin mummolleni ja antauduin. Kerroin totuuden: olen parantumaton arachibutyrofoobikko mutta toipunut venustrafobiastani. Mummo nauroi mutta ymmärsi, sukuvika kuulemma. Sama sukuvika on Amerikan-serkuilla, jopa kissallakin joka kärsii musofobiasta. Hiirikauhussaan säikähti kerran kavuten lipputangon nuppiin, nuppi nuppi lipputangon-nuppi, aloin laulaa ja katti teki hätäkakat Irma Lamin huiviin. Mummolla oli treffit
härkä
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 6:34 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja härkä »

Selvittyäni soitin mummolleni ja antauduin. Kerroin totuuden: olen parantumaton arachibutyrofoobikko mutta toipunut venustrafobiastani. Mummo nauroi mutta ymmärsi, sukuvika kuulemma. Sama sukuvika on Amerikan-serkuilla, jopa kissallakin joka kärsii musofobiasta. Hiirikauhussaan säikähti kerran kavuten lipputangon nuppiin, nuppi nuppi lipputangon-nuppi, aloin laulaa ja katti teki hätäkakat Irma Lamin huiviin. Mummolla oli treffit Maukka Perusjätkän kanssa
Irma Lam
Sabrina Duncan
Viestit: 363
Liittynyt: To Touko 07, 2009 9:06 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Selvittyäni soitin mummolleni ja antauduin. Kerroin totuuden: olen parantumaton arachibutyrofoobikko mutta toipunut venustrafobiastani. Mummo nauroi mutta ymmärsi, sukuvika kuulemma. Sama sukuvika on Amerikan-serkuilla, jopa kissallakin joka kärsii musofobiasta. Hiirikauhussaan säikähti kerran kavuten lipputangon nuppiin, nuppi nuppi lipputangon-nuppi, aloin laulaa ja katti teki hätäkakat Irma Lamin huiviin. Mummolla oli treffit Maukka Perusjätkän kanssa Nooruskan oksennuspussitehtaan takapihalla
Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Selvittyäni soitin mummolleni ja antauduin. Kerroin totuuden: olen parantumaton arachibutyrofoobikko mutta toipunut venustrafobiastani. Mummo nauroi mutta ymmärsi, sukuvika kuulemma. Sama sukuvika on Amerikan-serkuilla, jopa kissallakin joka kärsii musofobiasta. Hiirikauhussaan säikähti kerran kavuten lipputangon nuppiin, nuppi nuppi lipputangon-nuppi, aloin laulaa ja katti teki hätäkakat Irma Lamin huiviin. Mummolla oli treffit Maukka Perusjätkän kanssa Nooruskan oksennuspussitehtaan takapihalla, joten lähdin kuokkimaan.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Belker
Javier Pena
Viestit: 1706
Liittynyt: Ma Loka 05, 2009 11:51 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Belker »

Selvittyäni soitin mummolleni ja antauduin. Kerroin totuuden: olen parantumaton arachibutyrofoobikko mutta toipunut venustrafobiastani. Mummo nauroi mutta ymmärsi, sukuvika kuulemma. Sama sukuvika on Amerikan-serkuilla, jopa kissallakin joka kärsii musofobiasta. Hiirikauhussaan säikähti kerran kavuten lipputangon nuppiin, nuppi nuppi lipputangon-nuppi, aloin laulaa ja katti teki hätäkakat Irma Lamin huiviin. Mummolla oli treffit Maukka Perusjätkän kanssa Nooruskan oksennuspussitehtaan takapihalla, joten lähdin kuokkimaan. Nooruska ja Irma
Irma Lam
Sabrina Duncan
Viestit: 363
Liittynyt: To Touko 07, 2009 9:06 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Selvittyäni soitin mummolleni ja antauduin. Kerroin totuuden: olen parantumaton arachibutyrofoobikko mutta toipunut venustrafobiastani. Mummo nauroi mutta ymmärsi, sukuvika kuulemma. Sama sukuvika on Amerikan-serkuilla, jopa kissallakin joka kärsii musofobiasta. Hiirikauhussaan säikähti kerran kavuten lipputangon nuppiin, nuppi nuppi lipputangon-nuppi, aloin laulaa ja katti teki hätäkakat Irma Lamin huiviin. Mummolla oli treffit Maukka Perusjätkän kanssa Nooruskan oksennuspussitehtaan takapihalla, joten lähdin kuokkimaan. Nooruska ja Irma, Pervonperän pahimmat juoruämmät
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Selvittyäni soitin mummolleni ja antauduin. Kerroin totuuden: olen parantumaton arachibutyrofoobikko mutta toipunut venustrafobiastani. Mummo nauroi mutta ymmärsi, sukuvika kuulemma. Sama sukuvika on Amerikan-serkuilla, jopa kissallakin joka kärsii musofobiasta. Hiirikauhussaan säikähti kerran kavuten lipputangon nuppiin, nuppi nuppi lipputangon-nuppi, aloin laulaa ja katti teki hätäkakat Irma Lamin huiviin. Mummolla oli treffit Maukka Perusjätkän kanssa Nooruskan oksennuspussitehtaan takapihalla, joten lähdin kuokkimaan. Nooruska ja Irma, Pervonperän pahimmat juoruämmät tilittivät juuri Kyllin
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Belker
Javier Pena
Viestit: 1706
Liittynyt: Ma Loka 05, 2009 11:51 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Belker »

Selvittyäni soitin mummolleni ja antauduin. Kerroin totuuden: olen parantumaton arachibutyrofoobikko mutta toipunut venustrafobiastani. Mummo nauroi mutta ymmärsi, sukuvika kuulemma. Sama sukuvika on Amerikan-serkuilla, jopa kissallakin joka kärsii musofobiasta. Hiirikauhussaan säikähti kerran kavuten lipputangon nuppiin, nuppi nuppi lipputangon-nuppi, aloin laulaa ja katti teki hätäkakat Irma Lamin huiviin. Mummolla oli treffit Maukka Perusjätkän kanssa Nooruskan oksennuspussitehtaan takapihalla, joten lähdin kuokkimaan. Nooruska ja Irma, Pervonperän pahimmat juoruämmät tilittivät juuri Kyllin viikonlopun kohuttuja yöjuoksuja
BloodSucker
Poliisikoira Rex
Viestit: 271
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2009 3:06 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Selvittyäni soitin mummolleni ja antauduin. Kerroin totuuden: olen parantumaton arachibutyrofoobikko mutta toipunut venustrafobiastani. Mummo nauroi mutta ymmärsi, sukuvika kuulemma. Sama sukuvika on Amerikan-serkuilla, jopa kissallakin joka kärsii musofobiasta. Hiirikauhussaan säikähti kerran kavuten lipputangon nuppiin, nuppi nuppi lipputangon-nuppi, aloin laulaa ja katti teki hätäkakat Irma Lamin huiviin. Mummolla oli treffit Maukka Perusjätkän kanssa Nooruskan oksennuspussitehtaan takapihalla, joten lähdin kuokkimaan. Nooruska ja Irma, Pervonperän pahimmat juoruämmät tilittivät juuri Kyllin viikonlopun kohuttuja yöjuoksuja ja yössä liihoitteli
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Vastaa Viestiin