Ailarilta Grootille

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Kenkien piilotus

Viesti Kirjoittaja Ailar »

"Annahan kun kerron sinulle jotain ihan vaikka siksi, etta minulla sattuu olemaan aika paljon ns. elamankokemusta." Näin kirjoitti minulle groot!

Rakas groot, mistä arvelet, ettei minulla ole elämänkokemusta. Jos sinulla sitä jostain syystä kuitenkin on noin runsaasti - suorastaan muillekin jakaa - voitko olla ystävällinen ja selvität tämän taannoisen murhenäytelmän toteuttajan. Kiitos jo etukäteen!

Nimimerkki: " Ei ihan yhtä älykäs"
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Kenkien piilotus

Viesti Kirjoittaja groot »

Ailar kirjoitti:"Annahan kun kerron sinulle jotain ihan vaikka siksi, etta minulla sattuu olemaan aika paljon ns. elamankokemusta." Näin kirjoitti minulle groot!

Rakas groot, mistä arvelet, ettei minulla ole elämänkokemusta. Jos sinulla sitä jostain syystä kuitenkin on noin runsaasti - suorastaan muillekin jakaa - voitko olla ystävällinen ja selvität tämän taannoisen murhenäytelmän toteuttajan. Kiitos jo etukäteen!

Nimimerkki: " Ei ihan yhtä älykäs"
Minusta tuo alykkyyteen vertaaminen on "ei-alykasta".

Urholle: Kun tulen Suomeen,, kaydaan mensan testissa ja laitetaan Sinun ja minun tulokset palstalle. Sopiiko?

Ailar: En tieda tekijaa, mutta suurella todennakoisyydella oletan tekijan.Katos kun kivi, se varsinainen tekovaline on helppo heittaa jarveen, jossa kivia on pilvin pimein.Mahdoton loytaa juuri sita kivea....

Pieni puukko on helppo piilottaa vaikka puuhun ylaosann "koloon" piilottamalla tai kaivamalla maahan, ihan mita vain...... :wink:
---------
Allekirjoitus.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Grootille!

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Tuo "ei ihan yhtä älykäs" sanonta tarkoitti minua itseäni, ei sinua. Jos sinä tiedät kaiken tekovälineestä alkaen (eli kivi! En ole kuullutkaan), olet kai sitten älykkäämpi kuin minä! Mutta elämänkokemuksesta löisin pienen vedon itseni hyväksi :lol:
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Grootille!

Viesti Kirjoittaja groot »

Ailar kirjoitti:Tuo "ei ihan yhtä älykäs" sanonta tarkoitti minua itseäni, ei sinua. Jos sinä tiedät kaiken tekovälineestä alkaen (eli kivi! En ole kuullutkaan), olet kai sitten älykkäämpi kuin minä! Mutta elämänkokemuksesta löisin pienen vedon itseni hyväksi :lol:
Kiitos palautteesta. :wink:

Korjaan hieman sanomisiani: todennakoisin tekovaline on kivi tai muu sen tapainen. Mihinkaan putkenpatkaan en usko, mutta eihan se sita tarkoita etteiko se voisi olla vaikka pyoranpumppu milla kolme surmattiin.

Perustelin sita vain silla, etta kivia oli paikalla ja sellainen on helppo havittaa nakkaamalla se jarveen. Ei tietenkaan samasta niemesta missa murhat taphtuivat. Karjalainen naki jonkun hahmon yksin viereissa niemessa aamyosta. Ehka tama oli juuri surmaaja havittamassa kivea. Ja kiviahan jarven pohjasssa riittaa.Loyda sielta se oikea varsinkin jos vesi on liuttanut uhrien veren pois.

Jatetaan tama ianikuinen alykkyyskeskustelu. Se on kayty loppuun.

Cheers.

PS. Voi olla etta sinulla onkin elamankokemusta.
---------
Allekirjoitus.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

groot, eikö sulle riitä bodomin omat ketjut kun siiä pitää lautamiehissäkin jauhaa?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Kalessin, se oli vahinkolaukaus. Kun ite en viestia voi siirtaa oikeaan ketjuun, moderaattorit lienee sen tekevat kun aikaa on.
---------
Allekirjoitus.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

noinkin viksuna miehenä luulisi, että itsehillintää riittäisi pitämään keskustelut niille rajatuilla alueilla. :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Vastaa Viestiin