Forssan päiväkotiskandaali

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Haapoja
Alokas

Forssan päiväkotiskandaali

Viesti Kirjoittaja Haapoja »

Tietääkö kukaan asiasta enempää? Itse olen koko elämäni asunut Forssan ympäristökunnissa, mutta en tapausta muista. Vuosi oli ilmeisesti 1993, koska Rikoslehden numerossa 1/1994 on juttua tapauksesta. Itselläni ei ole kyseistä numeroa.
Mäki
Alibin satunnaislukija

Re: Forssan päiväkotiskandaali

Viesti Kirjoittaja Mäki »

Mahtaako olla kyse tapauksesta, jossa pedofiiliksi osoittautunut mies hoiti yksityisenä hoitajana lapsia. Minulla on käsitys ettei milloinkaan ollut päiväkodissa töissä ja ettei tämä tapaus koskettanut päiväkoteja mitenkään. Kyseinen henkilö mainosteli toiminnastaan lehdissä ja lapsia oli hoidossa viikonloppuisin ja iltaisin. Miehellä oli hyvä supliikki ja käsittääkseni kaikki vanhemmat joiden lapset uhreiksi joutuivat olivat asiasta erittäin hämmästyneitä, siis siitä mitkä tämän miehen lopulliset tarkoitusperät olivat. Sitä en muista miten vyyhti alkoi aukeamaan. Uutisoitiin ainakin siitä, että mies oli kuvannut ja videoinut hoitolapsiaan ja tätä matskua olisi päätynyt viranomaisten haltuun. Uhreja oli kymmenittäin. Kyseinen mieshän siis toimi virallisesti ihan muissa bisneksissä kuin lastenhoidossa. Ja nykyään on jo tuomionsa istunut ja on vapaalla jalalla, käsittääkseni siellä kotikonnuillaan. Toivottavasti ei hoida lapsia...
Mäki
Alibin satunnaislukija

Lisäyksenä edelliseen, olen varma, että lehdessä oleva juttu on ollut juuri tuosta kyseisestä pedofiilista. Ajankohta täsmää täysin, eikä tuolla vuosikymmenellä Forssassa ole ollut mitään päiväkotiskandaalia.
Ainoska
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Ainoska »

Niin no tää kyseinen pedofiili oli kyllä työharjoittelussa tai lyhyessä työsuhteessa päiväkodissa, siskoni oli siellä samaan aikaan työssä kun tämä pedokin.
Mäki
Alibin satunnaislukija

Tarkoitatko Ainoska aikaa tuolloin 90-luvun alussa vai aikaa tuomionsa suorittamisen jälkeen?
Vastaa Viestiin