AlexKrycek kirjoitti: To Helmi 13, 2020 11:06 amKukapa nyt ylipäätään ottaisi minfomamman, mutta empä kyllä rehellisesti sanottuna ottaisi Sofiaakaan. Naama näyttää todella epäluonnolliselta ja se on ainakin minulle turn offi. Lisäksi tuo glamourin ihannointi ja fittnesspakkomielle on arjessa varmasti äärettömän raskasta. Minä näen punaista jo siinä kohtaa kun aletaan pakonomaisesti laskemaan Kaloreita ja välttelemään hiilareita jne. Sellainen ihminen on vaikea saada ymmärtämään että ei ne hiilarit ja kalorit, vaan se että kulutat mitä syöt ja syöt samassa suhteessa ja monipuolisesti kaikkea.
Voin käsi sydämellä sanoa etten vaihtaisi ajattelevaa, itseensä kohtuudella huoltapivää puolisoani ikipäivänä tuonkaltaiseen - vaikka rahat riittäisikin elättämiseen. Uskon että moni muukin arvostaa korkeammalle tavallista normaalikroppaista ja hillitysti ehostettua naista paljon korkeammalle. Ymmärrän toki niitäkin joille Sofia aiheuttaa nostatusta, mutta itse en pääse yli tuosta habituksesta ja selvästi operoidusta naamavärkistä, enkä usko olevani vähemmistössä.
En voi ymmärtää kuka tuosta olisi jotenkin kade.
Eipä haittaa tuo urheilullisuus ja kyllä tuo mielestäni kaunis on, mutta elämänarvot, mistä kertoo mm. huumerahojenpesushoppailu ja prostituutio, eivät ole sitä, mitä vakituiselta kumppanilta toivoisi. Luulen, että käytännössä tulisi aika tylsäksi tällainen akka. Hänestä sitäpaitsi paistaa kovin voimakkaasti tuo "olen narsisti!" -asia.
Luulempa, että näiden kuvioiden ja Nikon kanssa hengailun jälkeen on turha yrittää mitään huippu-urheilijoita saada kiinnostumaan... Saatetaankin nähdä, että suhde jatkuu Nikon vankeudessaolonkin aikana aika pitkään. Tähän vielä tullee liittymään jokin sen tyylinen farssi, että "Niko istuu syyttömänä"...
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden