ANTEEKSI!!!!!
-
karvatassu
- Alokas
ANTEEKSI!!!!!
Anteeksi
ei ollut tarkoitus hermostuttaa ketään mutkun en oikein hallitse näitä juttuja...vielä kerran anteeksi...
Re: ANTEEKSI!!!!!
Kyllä minun mielstäni nyt on enemmänkin "paatuneiden" palstalaisten syytä pyytää anteeksi, jos ovat karvatassua loukanneet. Hänhän vaan pyytää apua, koska juttu koskettaa häntä henkilökohtaisesti.karvatassu kirjoitti:Anteeksiei ollut tarkoitus hermostuttaa ketään mutkun en oikein hallitse näitä juttuja...vielä kerran anteeksi...
![]()
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^^Öööö, Primis, hei, missähän me tuota karvatassua on loukattu? Itse ainakin yritin vaan ystävällisesti huomauttaa, että samasta asiasta ei tarvitse avata uusia ketjuja...
Tämä on nyt sitten jo neljäs. Laitanpa aikaisemmat nyt tähän aikajärjestyksessä:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=3325
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=3378
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=3379
Tai no, jos nyt tarkkoja ollaan, niin tuosta otuksen hevos-heitostahan voisi varmaan loukkaantuakin...
(Jokainenhan on aloittanut joskus, mutta jos tänään ei löydä eilen tekemäänsä avausta, johon oli tullut jo ihan kivasti vastauksiakin, niin eikös silloin voi jo vähän opastaakin?)
Toivottavasti tästä nyt ei tämän suurempaa kärhämää kehity.
Tämä on nyt sitten jo neljäs. Laitanpa aikaisemmat nyt tähän aikajärjestyksessä:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=3325
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=3378
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=3379
Tai no, jos nyt tarkkoja ollaan, niin tuosta otuksen hevos-heitostahan voisi varmaan loukkaantuakin...
(Jokainenhan on aloittanut joskus, mutta jos tänään ei löydä eilen tekemäänsä avausta, johon oli tullut jo ihan kivasti vastauksiakin, niin eikös silloin voi jo vähän opastaakin?)
Toivottavasti tästä nyt ei tämän suurempaa kärhämää kehity.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Olen samaa mieltä monestakin asiasta. Ensiksikin jokainen alottaa joskus ja mulle itselleni koko foorumille kirjottelu oli aika vaikeeta kun en tajunnut mistään mitään kun enne en ole koskaan foorumille kirjoittanut.
Alussa yritin vastata yhteen ketjuun ja vahingossa laitoinkin uuden aiheen ja kun sen tajusin kylmä hiki nousi pintaan.. mistä hitosta mä nyt poistan tuon..
No, onneks nyt kun tarpeeks monta kertaa yritin niin onnistu ja nyt oon sit jo vanha konkari
Sori vaan Otus, joudun sanomaan että turha on olla koppava jos toinen melko nöyrästi pyytelee anteeksi ja kaikki varmaan tajuaa että tässä on inhimillinen erehdys tapahtunut.
Alussa yritin vastata yhteen ketjuun ja vahingossa laitoinkin uuden aiheen ja kun sen tajusin kylmä hiki nousi pintaan.. mistä hitosta mä nyt poistan tuon..
No, onneks nyt kun tarpeeks monta kertaa yritin niin onnistu ja nyt oon sit jo vanha konkari
Sori vaan Otus, joudun sanomaan että turha on olla koppava jos toinen melko nöyrästi pyytelee anteeksi ja kaikki varmaan tajuaa että tässä on inhimillinen erehdys tapahtunut.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Tuli vaan muuten mieleen että tämä on jännä juttu kun joku kertoo oman mielipiteensä niin se heti katsotaan riidan haastamisena tai siitä riita syntyy. Siis jos ei heti nöyristele ja muista moneen kertaan painottaa että tämä on vaan mun mielipide jne. Siltikin joku saattaa alkaa tivaamaan faktoja ja muuta shaibaa.
Se on outoa miten tuntuu että lähes mitä sitten tekikään ja miten päin vaan niin jo on kauhee riita jostain..
Niin ei siis liity mitenkään aiheeseen mutta tulipahna nyt vaan mieleen.
Nyt sitten enemmän aiheeseen liitytyvä kommentti. Miks ei voi olla asiallinen? Miks ei voi ottaa ihan iisisti ja keskustella mukavassa ilmapiirissä vaan heti alkaa riehumaan jos joku mokaa vahingossa?
Epämäärästä hommaa.
Se on outoa miten tuntuu että lähes mitä sitten tekikään ja miten päin vaan niin jo on kauhee riita jostain..
Niin ei siis liity mitenkään aiheeseen mutta tulipahna nyt vaan mieleen.
Nyt sitten enemmän aiheeseen liitytyvä kommentti. Miks ei voi olla asiallinen? Miks ei voi ottaa ihan iisisti ja keskustella mukavassa ilmapiirissä vaan heti alkaa riehumaan jos joku mokaa vahingossa?
Epämäärästä hommaa.
век живи, век учись.
век живи, век учись.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Ja mikä parasta, minä jopa NÄEN sen punaisena.rimma kirjoitti:Aloitteleva besserwisser näyttää olevan joillekkin kun punanen vaate härälle...
Minusta tämä(kin) topic oli nyt aiheeton, olisihan sitä voinut pahoitella vaikka sitten jossain niistä kolmesta (vai neljästä?) ketjusta mitä oli ympäri foorumia. Ja jatkaa sitten normaaliin tapaan keskustelua.
Ärsyttihän se, monen topicin avaaminen samasta aiheesta, mutta ei se nyt maailmaani toistaiseksi kaatanut.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Samaa mieltä ettei se maailmaa kaada. jokainen oppii ajan kanssa.
Mietin tässä kuitenkin että.. Siis lukeeko missään täällä että että mitä tarkoittaa mikäkin symboli sun muu.. Siis että.. Miks en osaa selittää tätä. Tulkatkaa joku!
Kun en itekkään alussa tiennyt että mistä vastataan ketjuun ja että mulla on mahdollisuus lähettää yksityisviestiä sun muuta vastaavaa. Oliskohan se ihan kauheeeta jos jossain opetettas käyttämään tätä foorumia ihan perusteellisesti noille alottelijoille. Itelleni oli aluks eri hankalaa ja tuli kämmättyä useesti.
Kuitenkaan en ollu enne käyttänyt foorumia ja osaaminen siis alkeellistakin alkeellisempaa. Helpottas niin että ei tartte sit harjotella täällä enää kun voi lukee sieltä ja opetella niin..
En mä tiedä teenkö liian ison numeron tästä mut anyway..
Nyt en jaksa kommentoida tätä ketjua enää..
Ollut ja nähty.
Mietin tässä kuitenkin että.. Siis lukeeko missään täällä että että mitä tarkoittaa mikäkin symboli sun muu.. Siis että.. Miks en osaa selittää tätä. Tulkatkaa joku!
Kun en itekkään alussa tiennyt että mistä vastataan ketjuun ja että mulla on mahdollisuus lähettää yksityisviestiä sun muuta vastaavaa. Oliskohan se ihan kauheeeta jos jossain opetettas käyttämään tätä foorumia ihan perusteellisesti noille alottelijoille. Itelleni oli aluks eri hankalaa ja tuli kämmättyä useesti.
Kuitenkaan en ollu enne käyttänyt foorumia ja osaaminen siis alkeellistakin alkeellisempaa. Helpottas niin että ei tartte sit harjotella täällä enää kun voi lukee sieltä ja opetella niin..
Nyt en jaksa kommentoida tätä ketjua enää..
Ollut ja nähty.
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Anteeksi nyt ymmärtämättömyyteni mutten vieläkään saa kiinni että missä kohtaa oli jotain sellaista, mistä ainakaan pahemmin kannattaisi mieltänsä pahoittaa. Sinänsä hyvä tilaisuus käydä keskustelua vanhat vs. uudet ja uuden oppiminen, mutta se ei tainnut olla se pointti? Ja pikkuisen ristiriitaa kyllä koen siinä, että toivotaan ymmärtämystä ja neuvoja, mutta kun niitä annetaan niin syytetään ns. konkareita uusien kiusaamisesta. Tässäkin keskustelussa sävy on kuitenkin ollut ihan asiallinen.
Tuo rimman idis ohjeista on muuten loistava.
Tuo rimman idis ohjeista on muuten loistava.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Ensinnäkin, et tee liian isoa numeroa, koska ainakin minusta asia on hyvä ottaa puheeksi. Itse paljon tietokoneiden kanssa aikaa viettäneenä osaan myös foorumeita käyttää, mutta tiedän ihan henk. koht. kokemuksesta etteivät kaikki koneita hallitse (miten voisikaan, jos ei ole kovin paljoa käyttänyt!). Näistä syistä, jotka rimmakin jo selitti, haluaisinkin kysyä, että voisiko sivustolle tehdä jonkun käyttöohjeen, jonka uudet ja miksei vanhatkin käyttäjät voisivat halutessaan selata ja opettella näin tarkemmin sivujen käyttöä? Moderaattorit & ylläpito, olisiko tälläinen mahdollista?rimma kirjoitti:Mietin tässä kuitenkin että.. Siis lukeeko missään täällä että että mitä tarkoittaa mikäkin symboli sun muu.. Siis että.. Miks en osaa selittää tätä. Tulkatkaa joku!