Palstan naiset, montako meitä?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Mother_North kirjoitti:Tuskin tuossa Kalessinin ja ei ainakaan minun kommentissani ollut mitään viitettä siihen, että mollattas kethään ja palasinhan minäkin kuolleista :wink:
nyt ymmärsitte ihan väärin, en missään nimessä tarkoittanut että en pitäisi nykyisistä kirjoittajista, vaan tarkoitin ihan vaan että joitain kirjoittajia on ikävä, kun ovat kadonneet kokonaan. jos jotain loukkasin niin en todellakaan tarkoittanut sitä.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Kalessin kirjoitti:
Mother_North kirjoitti:Tuskin tuossa Kalessinin ja ei ainakaan minun kommentissani ollut mitään viitettä siihen, että mollattas kethään ja palasinhan minäkin kuolleista :wink:
nyt ymmärsitte ihan väärin, en missään nimessä tarkoittanut että en pitäisi nykyisistä kirjoittajista, vaan tarkoitin ihan vaan että joitain kirjoittajia on ikävä, kun ovat kadonneet kokonaan. jos jotain loukkasin niin en todellakaan tarkoittanut sitä.
Kale ja Mamma! Nyt olen kyllä huolissani, onko palstan tunnelma todellakin näin kireä. Olen surullinen, kun ei kukaan enää ymmärrä huumoriani. :cry:
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Primavera kirjoitti:
Kalessin kirjoitti:
Kale ja Mamma! Nyt olen kyllä huolissani, onko palstan tunnelma todellakin näin kireä. Olen surullinen, kun ei kukaan enää ymmärrä huumoriani. :cry:
Primis mie mithää kiree oo vastasin siinä vain näille ketä en oikeen tunne ;)
Rento meisinki nou hätä :P
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

En mäkään täysin huumorintajuton ole mutta kerroimpa mitä tuli ensimmäisenä mieleen.
Niin ja ymmärränhän toki että on ikävä niitä joitten kaa joskus kirjotellut ja vaihtanut ajatuksia.
Minusta tuntuu että nyt on vähän eri meininki täällä kun joskus aikaisemmin.. Esim. sillon kun alottelin lukemaan palstaa ja kun liityin.
Vähän kiree meno välillä. Mut sellasta se on kun porukkaa on enemmän ja mielipiteitä sen mukaan myös.
Silti mulla ainakin on täällä ihan kivaa. Ei, väärin.. Lähes hulvatonta jopa :lol:
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Mother_North kirjoitti:
Kalessin kirjoitti:tuli aika haikea olo, kun aloin selailla ketjua alusta asti ja siellä oli paljon entisiä aktiivikirjoittajia, jotka ovat kadonneet kuin maan nielemänä...mihin lienevät menneen... :cry:
Tiedätkö...Minä tein eilen saman ja tuli ihan haikea olo ja toki väliin hymyilinkin, kun muistelin NIITÄ hyviä aikoja :roll:
Sanokaas muuta tyttäret! Prisoniin drinksulle viimeistään viikonloppuna? Kohta on synttäritkin!

Ei minulla ole mitään nykyisiä ystäviäni vastaan, päinvastoin, vaikka toisinaan kaipaan ja kovastikin ammoisia aikoja ja senaikaisia ystäviä... Onkohan nyt joku herkkyysvirus iskenyt minfoon.. merkityselämyksiä, salattuja viestejä, vastakkainasettelua...?

Jätettäiskö se vastakkainasettelufilsun kautta tulkitseminen jo, eiköhän se jo todettu kehnoksi tavaksi leikkiä minfossa? Yleistyksistä (uudet-vanhat, hyvät-rupusakki...) ei yleensäkään koidu hyvää. Paitsi että miellyttävät ihmiset on yleensä miellyttäviä. Tervetuloa uudet ja vanhat miellyttävät!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
rimma
Christopher Lorenzo

Melkosen hyvin sanottu=)
век живи, век учись.
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

rimma kirjoitti:Melkosen hyvin sanottu=)
Hyvä sinun on sanoa, nuo hanskat kädessä ja kaikki ... :wink: :lol:
rimma
Christopher Lorenzo

Niinpä. Siks ne pysyykin visusti kätösessä :wink:
век живи, век учись.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Sitäpä suuremmalla kiitoksella ja nöyryydellä Kylli kiittelee saamastaan palautteesta :wink:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Huru kirjoitti:No hurukin ilmoittautuu naiseksi. Lueskellut ja kieltämättä nauranut paljon täällä marraskuun alun jälkeen. Jokela mut ajautti tänne ja kerrankin löytyy saitti, missä ei lässytellä. :D
No johan nyt..... että Jokelasta asti mukana, mutta vasta alle kolmekymmentä postausta :!: Tässähän alkaa melkein hävettämään oma lörpöttely :oops: Mitäs jos alkaisitte vaan rohkeemmin kirjottelemaan, kaikki hiljaisemmat...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
petos
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja petos »

Naispuolinenhan tässä ollaan 8)
In your eyes, heroes never die
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Mata on ilman muuta päätön nainen..
susse
Poliisikoira Rex