Ei kukaan? Ei yksikään ihminen?cicero kirjoitti:niin kukaan ei ole lahjoittanut fundiin enää rahaa...
Madeleinen tapaus ( ketju 2)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Uskomatonta että lehtien anteeksipyyntö aiheuttaa täällä tällaisia reaktioita...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Marsalkka, se on äärimmäisen harvinainen teko.
Samaa ihmetellään nyt uutisissa kautta euroopan.
Laitan sinulle tähän linkin SkyNewsiin mistä voit kuunnella toimittajan kommentit 'An Amazing Climbdown' -jutussa.
http://news.sky.com/skynews/article/0,, ... 05,00.html
Tämä on myös mediahistoriaa omalla tavallaan.
Samaa ihmetellään nyt uutisissa kautta euroopan.
Laitan sinulle tähän linkin SkyNewsiin mistä voit kuunnella toimittajan kommentit 'An Amazing Climbdown' -jutussa.
http://news.sky.com/skynews/article/0,, ... 05,00.html
Tämä on myös mediahistoriaa omalla tavallaan.
Nuotio & Äreät Tiput
Juuri niin! Se ei vähennä ihmettelyäni reaktion laadusta...MissHolmes kirjoitti:Marsalkka, se on äärimmäisen harvinainen teko.
Reaktiot voisivat olla toisenlaisiakin...
Lollero!MissHolmes kirjoitti:Mutta jostain syystä eivät sitten haastaneetkaan ja jutusta sai kirjoitella muutkin lehdet pitkin syksyä.
Viimeksi muokannut Marsalkka, Ke Maalis 19, 2008 3:52 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ainakin omasta puolestani voin antaa selityksen reaktiolleni: olen juuri lähdössä katsomaan pääsiäiskulkuetta, jossa ei todellakaan tanssi noidat eikä esiinny suuret, kirjavat, maalatut munat rairuohon kera.
Ennenkin on ristiinnaulittu ihmisiä pelkällä kansan huutoäänestyksellä, joten tilanne ei ole muuttunut miksikään 2000 vuodessa - harmi huomata.
Niinpä toivotan kaikille OIKEIN HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!
Ennenkin on ristiinnaulittu ihmisiä pelkällä kansan huutoäänestyksellä, joten tilanne ei ole muuttunut miksikään 2000 vuodessa - harmi huomata.
Alethes doksa meta logu
-
debbie
Sirpa kirjoitti:Ainakin omasta puolestani voin antaa selityksen reaktiolleni: olen juuri lähdössä katsomaan pääsiäiskulkuetta, jossa ei todellakaan tanssi noidat eikä esiinny suuret, kirjavat, maalatut munat rairuohon kera.
Hyvää pääsiäistä sinullekin!
Totuus on ainakin se, että lehdet pyysivät anteeksi. Vai meinaatko, että anteeksipyyntö perutaan parin päivän sisään? Ei ollut edes aprillipäivä...cicero kirjoitti: mutta kannattaa tosiaan odottaa muutama päivä niin nähdään mikä se totuus tässäkin sitten loppujen lopuksi on....
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Marski hyvä,Marsalkka kirjoitti:Lollero!MissHolmes kirjoitti:Mutta jostain syystä eivät sitten haastaneetkaan ja jutusta sai kirjoitella muutkin lehdet pitkin syksyä.Taitavat perusteettomat vihjailut hieman vaieta. Minä olen iloinen, koska olen aina vihannut suunnattomasti mustamaalausta harrastavia kakkapyllyjä. He ovat jotenkin niin... oksettavia ja vastenmielisiä. Toisaalta omalla karulla tavallaan myös säälittäviä.
tuo lausahdukseni oli faktaa vielä muutama päivä sitten. Vai tiesitkö sinä tästä 'anteeksipyyntö' -jutusta jo tuolloin.
En ymmärrä lainauksesi pointtia.
Me puhuimme tuolloin 17.3. (josta kommenttini lainasit) syksyisestä portugalilaisesta lehtijutusta, joka väitti pariskunnan tappaneen Madeleinen yliannostuksella. Ja tuolloin syksyllä he uhkasit haastaa tuon portugalilaisen lehden. Mutta eivät sitä tehneet. Eivät myöskään tänään. Tänään oli englantilainen lehti. Mutta ehkä se huomenna on portugalilainen, kun fyffet irtoaa noin helposti
Jos tämän palstan kirjoittajat ja kommentit ärsyttää sinua noin paljon, eikä sinulla itselläsi ole mitään UUTTA annettavaa tälle palstalle, niin miksi sinä täällä roikut päivästä toiseen? Tekisit töitä!
Nuotio & Äreät Tiput
Tulipahan vain mieleen!MissHolmes kirjoitti:Marsalkka kirjoitti:Lollero!MissHolmes kirjoitti:Mutta jostain syystä eivät sitten haastaneetkaan ja jutusta sai kirjoitella muutkin lehdet pitkin syksyä.Taitavat perusteettomat vihjailut hieman vaieta. Minä olen iloinen, koska olen aina vihannut suunnattomasti mustamaalausta harrastavia kakkapyllyjä. He ovat jotenkin niin... oksettavia ja vastenmielisiä. Toisaalta omalla karulla tavallaan myös säälittäviä.
En ymmärrä lainauksesi pointtia.
ja jutusta sai kirjoitella muutkin lehdet pitkin syksyä.
Tarkastellaanpa asiaa esimerkiksi tämän päivän osalta.MissHolmes kirjoitti: miksi sinä täällä roikut päivästä toiseen? Tekisit töitä!
Minun viestini tämän päivän osalta klo 8-16: 1 kappale
Miss Holmesin viestit tämän päivän osalta klo 8-16: 7 kappaletta
Muina aikoina minulla sitten ei työtä olekaan. Usein ehdin myös mainiosti viestitellä työn lomassa.
-
silentservice
- Sabrina Duncan
Aikalailla täällä tunnutaan olevan median pyöriteltävissä. Muutaman lehden erikoisella tavalla tähän rakoon tuleva anteeksipyyntö korvauksineen ei muuta tilannetta miksikään.
Tyttö on poissa. Kukaan ei tunnu tietävän miksi, miten, milloin, mihin jne. Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta sanoisin, että viimeistään tässä vaiheessa nokkaani käy vahva palaneen käry. Ilmassa on suuren kusetuksen tuntua. En vain tiedä mitä.
Tästä Maddy-keskustelustakin tuntuu tulleen väittelypaikka kaikkien mahdollisten juttua koskevien uutisten suhteen. Eteenpäin ei kai juuri ole menty muutamaan sataan sivuun. No enpä ole minäkään korttani kekoon laittanut. Ei sillä...
Jos joku kyhäisi kaikki varmat faktat yksiin kansiin tästä tapauksesta, hän ansaitsisi varmaankin Pulitzer-palkinnon. Tai ainakin kierroksen voisin tarjota (jossain halvassa paikassa).
Tyttö on poissa. Kukaan ei tunnu tietävän miksi, miten, milloin, mihin jne. Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta sanoisin, että viimeistään tässä vaiheessa nokkaani käy vahva palaneen käry. Ilmassa on suuren kusetuksen tuntua. En vain tiedä mitä.
Tästä Maddy-keskustelustakin tuntuu tulleen väittelypaikka kaikkien mahdollisten juttua koskevien uutisten suhteen. Eteenpäin ei kai juuri ole menty muutamaan sataan sivuun. No enpä ole minäkään korttani kekoon laittanut. Ei sillä...
Jos joku kyhäisi kaikki varmat faktat yksiin kansiin tästä tapauksesta, hän ansaitsisi varmaankin Pulitzer-palkinnon. Tai ainakin kierroksen voisin tarjota (jossain halvassa paikassa).
no ei se ihme, että reagoidaan tällä tavalla sen verran erikoinen järjestely tämä on ollut...tuo summa josta puhutaan sitä ei kukaan ole vahvistanut että sellainen fundiin on tulossa....tämän päätöksen mukaan murat voi myös odotella massiivisia korvauksia samoilta lehdiltä sillä hänen kohdallaan nämä samaiset lehdet ovat loanheitossa menneet vielä pidemmälle....ja totta on että tosiasioita tämä ei muuta mitenkään....itse maddy-jutun käsittelyyn tämä ei vaikuta...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Sirpa kirjoitti;
Ymmärsin kyllä, että et ollut sitä niin ajatellut kirjoittaessasi.
Vielä siitä viimeisen päivän valokuvasta, jossain vaiheessa oli puhetta täällä siitä, että kuvasta missä Madeleine on tennispalloineen, olisi nähty kaksi versiota, toisessa hänellä näkyi jaloissa mustelmia, mutta sitten toisessa ne olivat kadonneet.
Se kuva ja uima-allaskuva (Gerry, Amelia ja Madeleine) on otettu samana päivänä, vanhempien kertoman mukaan. Kuitenkaan uima-allaskuvassa ei mitään mustelmia näy.
Sirpa tämä sinun lauseesi sopii minusta kuin rusina pullaan, näin juuri minustakin näyttää, että Katen ja Gerryn ajatukset kulkevat.Mielenkiintoista havaita jälleen, että eräiden aivoihin ei mahdu mitään muuta kuin syyllinen/syytön kysymys (tai PR) ja itse Madeleine ei edelleenkään saa edes murusta ajattelua osakseen
Ymmärsin kyllä, että et ollut sitä niin ajatellut kirjoittaessasi.
Vielä siitä viimeisen päivän valokuvasta, jossain vaiheessa oli puhetta täällä siitä, että kuvasta missä Madeleine on tennispalloineen, olisi nähty kaksi versiota, toisessa hänellä näkyi jaloissa mustelmia, mutta sitten toisessa ne olivat kadonneet.
Se kuva ja uima-allaskuva (Gerry, Amelia ja Madeleine) on otettu samana päivänä, vanhempien kertoman mukaan. Kuitenkaan uima-allaskuvassa ei mitään mustelmia näy.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Minä lukaisin iltapuhteeksi niiden uk medioiden keskustelupalstat, jotka vielä ovat auki.
Hirveä älämölö puolesta ja vastaan. Mutta suurin osa korosti tuota samaa: ketään ei ole vielä todettu syyttömäksi tai syylliseksi.
Ja yksi monasti toistunut oli ihmettely siitä, saako lehti rahat takaisin, jos K&G onkin syyllisiä.
Se kuva on ollut muualla maailmalla keskustelupalstojen spekun alla jo kuukausia. Minäkin olen nähnyt siitä monia versioita.
Tässä linkki kuvasta tehtyy ''analyysiin'':
http://www.morningstarr.co.uk/forum/gen ... -fake.html
Paljon on myös lehdissä juttuja tästä yleensä:vaikutuksesta lehtien uskottavuuteen, sanan vapauteen jne jne jne...
Murat todellakin voi nyt tehdä ''elämänsä kiinteistökaupan''.
Tai sitten tämä onkin McCannien tapa maksaa Muratille ''palveluksestaan'', kun rahat muuten jumittui pahasti Fundin tilille
Tämä oli siis vitsi!
Hirveä älämölö puolesta ja vastaan. Mutta suurin osa korosti tuota samaa: ketään ei ole vielä todettu syyttömäksi tai syylliseksi.
Ja yksi monasti toistunut oli ihmettely siitä, saako lehti rahat takaisin, jos K&G onkin syyllisiä.
Se kuva on ollut muualla maailmalla keskustelupalstojen spekun alla jo kuukausia. Minäkin olen nähnyt siitä monia versioita.
Tässä linkki kuvasta tehtyy ''analyysiin'':
http://www.morningstarr.co.uk/forum/gen ... -fake.html
Paljon on myös lehdissä juttuja tästä yleensä:vaikutuksesta lehtien uskottavuuteen, sanan vapauteen jne jne jne...
Murat todellakin voi nyt tehdä ''elämänsä kiinteistökaupan''.
Tai sitten tämä onkin McCannien tapa maksaa Muratille ''palveluksestaan'', kun rahat muuten jumittui pahasti Fundin tilille
Tämä oli siis vitsi!
Nuotio & Äreät Tiput