SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Li Andersson on fanittanut ainakin Antifaa, joka on useissa maissa kielletty väkivaltainen terrorijärjestö. Myös Dan Koivulaakson taktisen väkivallan käyttäminen toisinajattelijoihin on ollut Li Anderssonin mielestä ihan Ok. Li Andersson on myös myöntänyt olevansa marxilainen. Jokainen voi sitten miettiä miten voi olla marxilainen jos ei hyväksy poliittista väkivaltaa omistavaa luokkaa ja toisinajattelijoita kohtaan.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Suisseblanc
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Suisseblanc »

Toinen jo.

Master of the puppets.

En tosiaan tiedä, mikä tässä maassa on vikana.
Raha tulee seinästä ja sähkötöpselistä.

Niin, ei se laulu, vaan mennyt niin.

Barbihallitus vie meidät pimeyteen,
siellä sit istutaan, klonkun leukoja,
Joskus suljetaan. Seuraavaa päätöstä ootellen.

enkä ehdota et sinä silakka, vastaat tähän anna olla.
Eipä kai tässä, vituiksi se menee anyway
hutkivajournalisti
Adrian Monk

John Kimble kirjoitti: La Helmi 29, 2020 6:02 pm
Onhan jo täällä asuvan perheen yläkouluikäisen tyttölapsen karkotus kuitenkin hieman eri asia kuin vaikkapa yksin lentämällä tai salakuljettajien kyydissä tänne oleskelupaikkaa hakemaan tulleen aikuisen partamussoliinin. Mutta silakoiden mielestä sukupuoli on tietenkin väärää kun ei ole parrakas ja karvainen kultapoika. Jotain maalaisjärkeä ja logiikkaa pitäisi takoa näiden päätöksiä tekevien päähän ilmeisesti.
Minä en näe mitään eroa laittomasti maassa olevan kanssa, onko se peräkammarin pojan Suomeen ostama thaimaalainen katuhuora jälkeläisineen, tai silakkavalaan tänne Gambiasta tai Turkista tuottama karvakäsi.

En ymmärrä tälläistä asennetta, että Suomeen tuotettavat postimyyntimorsiammet olisi OK, mutta samaan aikaan Suomeen silakoiden seksileluiksi tuotetut Muhametit olisivat sitten se paha ongelma. Kummastakaan ei ole Suomelle muuta kuin nettokustannuksia ja haittaa. Suomi ei tarvitse kehitysmaalaisten maahanmuuttoa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
KnitKnatt
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja KnitKnatt »

hutkivajournalisti kirjoitti: La Helmi 29, 2020 10:26 pm
Minä en näe mitään eroa laittomasti maassa olevan kanssa, onko se peräkammarin pojan Suomeen ostama thaimaalainen katuhuora jälkeläisineen, tai silakkavalaan tänne Gambiasta tai Turkista tuottama karvakäsi.

En ymmärrä tälläistä asennetta, että Suomeen tuotettavat postimyyntimorsiammet olisi OK, mutta samaan aikaan Suomeen silakoiden seksileluiksi tuotetut Muhametit olisivat sitten se paha ongelma. Kummastakaan ei ole Suomelle muuta kuin nettokustannuksia ja haittaa. Suomi ei tarvitse kehitysmaalaisten maahanmuuttoa.
Kuinka paljon noin yleisesti ottaen vihaat ihmisiä? Läheisiäsi? Itseäsi?
hutkivajournalisti
Adrian Monk

KnitKnatt kirjoitti: La Helmi 29, 2020 10:48 pm
Kuinka paljon noin yleisesti ottaen vihaat ihmisiä? Läheisiäsi? Itseäsi?
En varmaan keskimääräistä enempää, ehkä jopa vähemmän. Minä olen itse asiassa varmaan keskimääräistä empaattisempi ihminen. Minusta henkilökohtaisesti keskustelu lautamiehiin, kiitos. Ei paskota ketjua lautamiesteksteilyyn.

Miksi minun pitäisi vihata ihmisiä, jos en halua kehitysmaalaisia omaan kotimaahani, Suomeen? Minä ajattelen aina ensin suomalaisten parasta, se on aivan luonnollista ihmiselle, että arvostaa oman viiteryhmänsä korkeammalle, kuin ulkopuoliset.
KnitKnatt
Lauri Hanhivaara

hutkivajournalisti kirjoitti: La Helmi 29, 2020 10:57 pm En varmaan keskimääräistä enempää, ehkä jopa vähemmän. Minä olen itse asiassa varmaan keskimääräistä empaattisempi ihminen.
Vaikutat kyllä mahdottoman empaattiselta ihmiseltä kun paskot joka toisen ketjun näillä samantyylisillä viesteillä.
Miksi minun pitäisi vihata ihmisiä, jos en halua kehitysmaalaisia omaan kotimaahani, Suomeen? Minä ajattelen aina ensin suomalaisten parasta, se on aivan luonnollista ihmiselle, että arvostaa oman viiteryhmänsä korkeammalle, kuin ulkopuoliset.
Mutta mites se suomalainen peräkammarin poika joka oli hommannut sen thaimaalaisen katuhuoran? Älä nyt sitäkin lyttää.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

KnitKnatt kirjoitti: La Helmi 29, 2020 11:07 pm
hutkivajournalisti kirjoitti: La Helmi 29, 2020 10:57 pm En varmaan keskimääräistä enempää, ehkä jopa vähemmän. Minä olen itse asiassa varmaan keskimääräistä empaattisempi ihminen.
Vaikutat kyllä mahdottoman empaattiselta ihmiseltä kun paskot joka toisen ketjun näillä samantyylisillä viesteillä.
Mutta mites se suomalainen peräkammarin poika joka oli hommannut sen thaimaalaisen katuhuoran? Älä nyt sitäkin lyttää.
Tälläiseen törmää palstalla, jossa luetun ymmärtäminen ei ole ihan normioletus. Ei se mitään. Jatkossa, jos olen päässyt niin pään sisään, ettei malta laskea irti,niin sitten lautamiehiin.

Miksi minun pitäisi haluta thaimaalaisia katuhuoria tai gambialaisia rattopoikia Suomeen. Sellaisen haluaminen olisi sokeata naivisimia. Ihan kaikkeen ei minunkaan empatiani veny.
KnitKnatt
Lauri Hanhivaara

hutkivajournalisti kirjoitti: La Helmi 29, 2020 11:35 pm
Tälläiseen törmää palstalla, jossa luetun ymmärtäminen ei ole ihan normioletus. Ei se mitään. Jatkossa, jos olen päässyt niin pään sisään, ettei malta laskea irti,niin sitten lautamiehiin.
Itse asiassa sinulla taitaa olla vaikeuksia ymmärtää mitä kirjoitat. Peräkammarin poika ei yleensä tarkoita mitään kohteliaisuutta. Tai ehkä liippaa läheltä niin saattapi tarkoittaakin sielläpäin.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

KnitKnatt kirjoitti: La Helmi 29, 2020 11:43 pm
Itse asiassa sinulla taitaa olla vaikeuksia ymmärtää mitä kirjoitat. Peräkammarin poika ei yleensä tarkoita mitään kohteliaisuutta. Tai ehkä liippaa läheltä niin saattapi tarkoittaakin sielläpäin.
No mikäs muu kuin peräkammarin poika tuo thaimaalaisen katuhuoran ja hänen jälkeläisen tänne raahannut on? Meinaatko, että kaverin habituksella olisi löytynyt niin sekaisin olevan suomalaisnainen, että olisi pillua saanut ilman rahaa?

Sinä haluat Suomeen katuhuoria peräkammarin pojille, silakat haluavat seksileluja kehitysmaista naisille, jotka eivät saa penistä kantasuomalaisilta. Minä en halua kumpiakaan Suomeen. Suomessa ei ole seksuaalista hätätilaa.

Jos peräkammarin poika ja heidän thaimaalaiset katuhuoransa kävivät syvimmälle sisimpääsi, niin ei voi mitään. Keskutellaan kuitenkin hutkivastajournalistista henkilönä lautamiehissä, se on oikea paikka. Tutustu palstan sääntöihin. On aina hyvä lukea käyttöohjeet ennen käyttöä.
KnitKnatt
Lauri Hanhivaara

hutkivajournalisti kirjoitti: La Helmi 29, 2020 11:47 pm
No mikäs muu kuin peräkammarin poika tuo thaimaalaisen katuhuoran ja hänen jälkeläisen tänne raahannut on? Meinaatko, että kaverin habituksella olisi löytynyt niin sekaisin olevan suomalaisnainen, että olisi pillua saanut ilman rahaa?

Sinä haluat Suomeen katuhuoria peräkammarin pojille, silakat haluavat seksileluja kehitysmaista naisille, jotka eivät saa penistä kantasuomalaisilta. Minä en halua kumpiakaan Suomeen. Suomessa ei ole seksuaalista hätätilaa.
Siis sinä puhut miten ajattelet suomalaisten etua aina ensin, haukut peräkammarin pojan samalla ja kerrot kuinka sinua empaattisempaa ihmistä tuskin löytyy. Tämä menee kyllä todella hölmöksi :roll:
hutkivajournalisti
Adrian Monk

KnitKnatt kirjoitti: La Helmi 29, 2020 11:55 pm
Siis sinä puhut miten ajattelet suomalaisten etua aina ensin, haukut peräkammarin pojan samalla ja kerrot kuinka sinua empaattisempaa ihmistä tuskin löytyy. Tämä menee kyllä todella hölmöksi :roll:
Totta kai minä voin haukkua silakoita tai peräkammarin poikia. Ei peräkammarin pojan tai silakan etu ole kaikkien suomalaisten etu. Jos et tajua, niin en hämmästy.

Koita nyt selvitä tuosta faktasta, että peräkammarin poikien "vaimot" on thaimaalaisia katuhuoria, yleensä sieltä käytetyimmästä päästä.Et ole perehtynyt vieläkään palstan sääntöihin? Keskustele asiasta älä henkilöistä.

Empaattisuuden kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.Minä en toivo pahaa thaimaalaisella katuhuoralle, tulkoon onnelliseksi,Thaimaassa.

Ihan yhtä vähän haluan, että silakka tuo seksilelunsa Suomeen. Silläkään ei ole mitään tekemistä empaattisuuden kanssa. Vai väitätkö, että silakan jättäminen seksuaaliseen puutteeseen on kovinkin pahaa julmuutta? Olkoon sitten niin, olen myös julma, mutta myös empaattinen.
KnitKnatt
Lauri Hanhivaara

hutkivajournalisti kirjoitti: Su Maalis 01, 2020 1:00 am Totta kai minä voin haukkua silakoita tai peräkammarin poikia. Ei peräkammarin pojan tai silakan etu ole kaikkien suomalaisten etu. Jos et tajua, niin en hämmästy.

Koita nyt selvitä tuosta faktasta, että peräkammarin poikien "vaimot" on thaimaalaisia katuhuoria, yleensä sieltä käytetyimmästä päästä.Et ole perehtynyt vieläkään palstan sääntöihin? Keskustele asiasta älä henkilöistä.
Sitähän minä tuossa alunperin kyselinkin, että mitä tuot tähän keskusteluun muuta kuin tasapuolisen vihasi kaikkia ihmisryhmiä kohtaan? Ei vaan tunnu rekisteröityvän. Keskustele sinä jostain muusta kuin vihastasi muita kohtaan. Hyvät yöt.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

KnitKnatt kirjoitti: Su Maalis 01, 2020 1:21 am
Sitähän minä tuossa alunperin kyselinkin, että mitä tuot tähän keskusteluun muuta kuin tasapuolisen vihasi kaikkia ihmisryhmiä kohtaan? Ei vaan tunnu rekisteröityvän. Keskustele sinä jostain muusta kuin vihastasi muita kohtaan. Hyvät yöt.
En minä vihaa kaikkia ihmisryhmiä. Ollakseni keskimääräistä empaattinen ihminen, ei minun tarvitse pitää ihmisistä jotka käyttävät toisen taloudellista ahdinkoa ja toivoa paremmasta elämästään omien mielihalujensa tyydyttämiseen= peräkammarin pojat ja rattopoikia harrastavat silakat.

Ollakseen keskimääräistä empaattisempi ei tarvitse olla Jeesus. En oletakkaan, että ymmärtäisit, lähinnä tämä oli muille ketjun seuraajille.
Salmari
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Ja TAAS silakoissa verrataan laittomia siirtolaisia Ruotsiin vietyihin sotapakolaislapsiin!

Ihan sama juttuhan se on lähettää lapset naapurimaahan kuin elättää sotilaskarkureita irakista?

#harhainenparviäly

Jarmo Salonen:
On kyllä todella törkeää kommentointia. Hyvin tuntuu unohtuneen että Suomesta lähti Ruotsiin sotaa pakoon 80 000!!! pakolaislasta, joista iso osa jäi asumaan sinne pysyvästi. Ei ruotsalaistenkaan olisi tarvinnut ottaa vastaan yhtä ainutta... En tiedä tehtiinkö Ruotsissa ennen operaatiota mitään galluppia? Jos me emme anna kenellekään apuamme niin lienee itsestään selvää että meidän on hädän tullen turha sitä itsekään keneltäkään pyydellä?
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Salmari
Javier Pena

Re: SILAKAT: vale-, visiha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Silakat eivät siis huomanneet Putouksen viimeistä sketsiä jossa orkesteri nimeltä Harhainen Parviäly hakkasi silakoilla rumpuja ja xylofoneja. Hahmotkin näyttivät johanneskoskisilta ja mishadrillingereiltä.
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Vastaa Viestiin