Silakat vastaan öyhöttäjät: 6-0.
Ei mulla tähän nyt muuta.
Nyt pitäisi enää tietää keitä nämä silakoiden vastapuoli "öyhöttäjät" ovat? Silakat ovat itse todenneet, että heidän toinen pääagendansa on vastustaa perussuomalaisia, joten "öyhöttäjät" lienevät perussuomalaisten kannattajia.ilmarinen kirjoitti: To Maalis 05, 2020 1:46 am Edelleen näyttää väliaikatilanne samalta:
Media jaksaa aina korostaa, miten meillä on maailman vapain media. Siksi onkin helvetillistä, että Mäntymaat käyttävät tätä vapautta oman agendansa ajamiseen. En tiedä, miksi Mäntymaa ei katso tarpeelliseksi edes esittää jotenkin puolueetonta, eri näkökulmia tasapuolisesti välittävää. Oli sitten kolumni tai uutisartikkeli tai Twitter-postaus, niin samaa mielipidekirjoitusta vain tulee.palokirves kirjoitti: Ke Maalis 04, 2020 10:50 pm Jutun kirjoittajana Eero Mäntymaa.![]()
Valtiollisen median pitäisi olla tasapuolinen media. Nyt se on valjastettu suvaitsevaiston yhteiseksi öyhötysalustaksi.
Sehän näissä vouhotuksissa on hyvää. Sama homma riippumatta aiheesta. Ehkäpä näissä pyörii samat hullut aina ideologiaa ja maailmakatsomusta vaihtaen. Kiistely ja epäily vääräoppisuudesta johtaa ryhmittymän jakutumiseen ja uusi vihollinen löytyykin entisistä omista. Tappelevat sitten keskenään ja poissa enemmän ja laajemmin harmia aiheuttavista puuhista senkin aikaa.Villeri kirjoitti: To Maalis 05, 2020 9:35 am Sehän näissä pahimmissa vouhotusideologioissa on hyvää, että ne ennemmin tai myöhemmin hyökkäävät kannattajiensa kimppuun. Silakat, Refugeet ja muut Uuninpankkolaiset ovat alati täydessä hyökkäysvalmiudessa, jos havaitsevat "vääräoppisuutta". Vähän samalla tavalla kuin Stalinin pyövelit joutuivat yksi toisensa jälkeen itse kiväärinpiipun eteen.
Samahan se oli noilla oikeistohörhöillä. Oli SKE, Marco De Wittua, Annan paskaa poliisille pussissa miestä yms.. ja nämähän ajautuivat myös tappelemaan ihan keskenäänVastarannanKiiski kirjoitti: Pe Maalis 06, 2020 8:13 pmSehän näissä vouhotuksissa on hyvää. Sama homma riippumatta aiheesta. Ehkäpä näissä pyörii samat hullut aina ideologiaa ja maailmakatsomusta vaihtaen. Kiistely ja epäily vääräoppisuudesta johtaa ryhmittymän jakutumiseen ja uusi vihollinen löytyykin entisistä omista. Tappelevat sitten keskenään ja poissa enemmän ja laajemmin harmia aiheuttavista puuhista senkin aikaa.Villeri kirjoitti: To Maalis 05, 2020 9:35 am Sehän näissä pahimmissa vouhotusideologioissa on hyvää, että ne ennemmin tai myöhemmin hyökkäävät kannattajiensa kimppuun. Silakat, Refugeet ja muut Uuninpankkolaiset ovat alati täydessä hyökkäysvalmiudessa, jos havaitsevat "vääräoppisuutta". Vähän samalla tavalla kuin Stalinin pyövelit joutuivat yksi toisensa jälkeen itse kiväärinpiipun eteen.![]()
Ei Yle uutisoi jatkuvalla syötöllä muistakaan yhdistyksistä ja muutaman sadan kylähullun projekteista.ilmarinen kirjoitti: La Maalis 07, 2020 2:02 am Tuo Mäntymaan juttu ei ollut millään lailla silakoiden asialla. Se oli itse asiassa kovinkin kriittinen.
Miksi se herättää näin isoja tunteita? Eikö huomattavasta kansanliikkeestä saisi puhua yhteisesssä Yleisradiossamme. Onhan siellä sekä hallituksen että opposition edustajia harva se ilta äänessä. Tälläkin viikolla oli Halla-aho, kokoomuksen europarlamentaarikko ja monia muita ajankohtaisohjelmissa.
Vaan kuule, kenen asialla?ilmarinen kirjoitti: La Maalis 07, 2020 2:02 am Tuo Mäntymaan juttu ei ollut millään lailla silakoiden asialla. Se oli itse asiassa kovinkin kriittinen.
Miksi se herättää näin isoja tunteita? Eikö huomattavasta kansanliikkeestä saisi puhua yhteisesssä Yleisradiossamme. Onhan siellä sekä hallituksen että opposition edustajia harva se ilta äänessä. Tälläkin viikolla oli Halla-aho, kokoomuksen europarlamentaarikko ja monia muita ajankohtaisohjelmissa.
Todellinen kansanliike hei. Muutama tuhat hörhöä haukkumassa eri mieltä olevia natseiksi.putsari kirjoitti: La Maalis 07, 2020 2:06 amEi Yle uutisoi jatkuvalla syötöllä muistakaan yhdistyksistä ja muutaman sadan kylähullun projekteista.ilmarinen kirjoitti: La Maalis 07, 2020 2:02 am Tuo Mäntymaan juttu ei ollut millään lailla silakoiden asialla. Se oli itse asiassa kovinkin kriittinen.
Jos muutaman sata osanottajaa keränneen mielenilmaisun ryhmää kutsutaan kansanliikkeeksi, niin tälläisellä henkilöllä on todellisuudentajua täysin hukassa.
Silakat on ne pahimmat öyhöttäjät.ilmarinen kirjoitti: To Maalis 05, 2020 1:46 am Edelleen näyttää väliaikatilanne samalta:
Ei mulla tähän nyt muuta.
Et taaskaan ymmärtänyt mitä tarkoitin. En tarkoittanut, että SKE olisi hajonnut IDC, vaan että näitä suomalaisia maahanmuuttovastaisia järjestöjä oli monta pientä ja edes nämä ihmiset eivät tulleet keskenään toimeenputsari kirjoitti: Pe Maalis 06, 2020 9:40 pm Muhametti tuli taas öyhöttämään taas, vaikka ei asiasta mitään tiedä. Ei SKE ole hajonnut,vaan edellen toiminnassa.Siitä on vain potkittu pois De Witt ja muutama muu.
Onko tupla-annan mies kävellyt paskapussi kädessä? Jotenkin en ole edes hämmästynyt.