Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Kylli kirjoitti:Eikös tuo drinksu ollut menossa herkkikselle, ei emännille?
Nyt otan toisen. Vielä pahempi juttu: On oma pää sekaisin. :?
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^Heh, ota lisää, kylli se siitä selkenee!!!

...Kyyppis, the Satsi kiitos!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Taidan otaa myöskin. Yksi siideri kiitos, rankka viikonloppu ja 1400km ajoa takana...
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

rusty nail tuplana...kiitos...*huokailee*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Kylli kirjoitti:^Heh, ota lisää, kylli se siitä selkenee!!!

...Kyyppis, the Satsi kiitos!
Whatever that is, niin mulle kanssa.

Hei. Jukeboksi...

http://www.youtube.com/watch?v=AO6SnX9s5-w&NR=1
http://youtube.com/watch?v=1j5_7V0DMkA
http://youtube.com/watch?v=hI6sBdA99c8
Kylli
Perry Mason

The Satsi = 7 x Negroni :wink:

Otetaas siis aamun kunniaksi, nasta nähdä sua ABC!!!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Heheh, Kylli hyvä, eihän kait kukaan tähän aikaan aamusta..... mutta mä kyllä mietin puoli yötä niitä sun ikkunalautajuttujasi :shock:
Töihin siitä vielä täksi päiväksi.... hushus :lol:

Kaikille prisonilaisille munarikasta pääsiäistä....

http://youtube.com/watch?v=X3ZXqKZXrcE
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kylli
Perry Mason

Ja maijakin baarissa heti aamusta 8) :!: (Miten niin ei kukaan tähän aikaan aamusta? Meitähän on jo näyttävä porukka kasassa täällä!))

Hauskaa että ikkunalaudat viehättää (??), jos joku kerta sulla on aikaa jäädä pöytään hieman pitemmäksi toviksi niin kerron lisää!!
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Kohta selviää Kamalehden juttu ja sit mulle Yhden Tähden Jaloviina, pullossa. :D
Kylli
Perry Mason

Ja Mieskin saatiin joukkoon :D . Kuule Bombi, pitää keskustella niistä sun lempinimistä. Luulen nimittäin, että minfon leidit ei hyväksy sen kaltaista nimittelyä kun mitä kotonasi ilmeisesti saat sietää. Ja hei, toin sulle tuliaisia: 13 litran pönikkä kaktusjuomaa!!!
Bombay
Adrian Monk

Kylli kirjoitti:Ja Mieskin saatiin joukkoon :D . Kuule Bombi, pitää keskustella niistä sun lempinimistä. Luulen nimittäin, että minfon leidit ei hyväksy sen kaltaista nimittelyä kun mitä kotonasi ilmeisesti saat sietää. Ja hei, toin sulle tuliaisia: 13 litran pönikkä kaktusjuomaa!!!
Haha, no ehkä minä vähän kärjistin :) Meinasin kysyä jo, että mitä ihmeen kaktusjuomaa (tuli mieleen kaktus-lonkero jotain aikoinaan myytiin) mut sehän oli sitä krapulan parantajaa, jonka asiakaspalvelu ei suostunut vastaa mun asialliseen palautteeseen :(
Kylli
Perry Mason

...En löytänyt ainakaan vielä sitä kaktus-uute-juttua mistään mutta ihan jo profilointiinkin liittyen taidat olla kova poika selvittelemään tv-shoppien jne tuotteiden toimivuutta ja muita ominaisuuksia sekä esittämään niistä mielipiteesi...?
Seuraava Bombayn kommentti löytyi ketjusta "Tv-shoppi jyrää taas"

:D :lol:
--------------------------------------------------------------------------------

Samaa kastiin menee nämä mainoslehtiset mitä tulee koteihin postin mukana. Joskus krapuloissani sain vihakohtauksen ku lueskelin sitä, mainostettiin jotain ihmelääkettä joka saa tyyliin hiukset tuplasti pitemmiksi parissa kuukaudessa, kuvat oli myös todisteena ja kuvat oli täysin identtiset, samat ilmeet jne mutta hiukset oli vaan photoshopattu pitemmiksi. Yritin etsiä yhteystietoja mihin voisin soittaa ja kysellä tarkemmin mutta yllättäen lehtiön sisäkannessa oli jotain tekstiä "Emme kanna vastuuta tuotteiden toimivuudesta" tai vastaavaa. Argh.
Viimeksi muokannut Kylli, To Maalis 20, 2008 11:41 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Juhlan kunniaksi tarjoan kaikille kaikkea ihan koko päivän. Enjoy. :wink:
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Bombay
Adrian Monk

Kylli kirjoitti:...En löytänyt ainakaan vielä sitä kaktus-uute-juttua mistään mutta ihan jo profilointiinkin liittyen taidat olla kova poika selvittelemään tv-shoppien jne tuotteiden toimivuutta ja muita ominaisuuksia sekä esittämään niistä mielipiteesi...?
Seuraava Bombayn kommentti löytyi ketjusta "T-shoppi jyrää taas"

:D :lol:
.
En mä nyt normaalisti mutta krapulassa alkaa vituttamaan tuollaiset kummalliset asiat uskomattoman paljon ja pakkohan se on lähtee sitten selvittelemään :D
Kylli
Perry Mason

Haa! Bleddynin ansiosta saadaan huomiseksi krabbis! Nyt Bombay messiin, päästään ihan suunnittelemaan mihin lafkaan huomenissa otat yhteyttä... Ja vielä mä sen kaktus-jutun löydän :wink:
Lukittu