Idols-Mia menehtyi äkillisesti
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Joskus käy vahinkoja lääkkeiden ja alkoholin sekakäytössä. Joskus myös aivoverenvuoto käy nuorellekin henkilölle. Oliko Mia muuten tilittänyt jossain lehdessä teininä tapahtuneesta viiltelystä ja muusta itsetuhoisuudesta? Vai oliko Big brother-Kaki sittenkin kyseessä? (Siinäkin niin iloisen oloinen ihminen ettei itsemurha-ajatukset tunnu mahdollisilta) Oli miten oli surullinen tapaus. 
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Muistanko väärin, vai olikos tällä pirteällä ja iloisella likalla ollut menneisuudessään huostaanottoja, huumeiden ja alkoholin kanssa sekoilua yms... Taisi muuttaa ruotsista vielä suomeenkin jossain vaiheessa, kun oli jotain ongelmia huoltajien kanssa. Levynteko kesken, kuvissa ihan hyvinvoivan ja iloisen näköinen. Huumeisiin en usko, tötsyyn ei kuole, ellei sitten ole joku tutustuttanut johonkin vahvempaan, ja kokeilu oli eka ja vika... Tai tahallaan vetänyt överit. Mistä näistä tietää. Mutta tuo "jotain pahaa siellä on tapahtunut", ei kyllä viittaa mihinkään kylppärissä liukastumiseen tai vastaavaan. Enemmänkin rikokseen.
Kallistun vahvasti kyllä oman käden kautta lähtemiseen, ja eiköhän tuollekin joku "vahvistus" aikanaan jostain saada. Ovat nämä kyllä kamalia tapauksia, kun nuoret lahjakkaat naiset noin vain elämänsä lopettavat (tapaus Mandi). Tässähän ei siis vielä totuutta tiedetä. Jostain hiipii jatkuvasti tunne, että tämä ja Mandin tapaus ovat jossain yhteyksissä toisiinsa....
Tuli vielä muuten mieleen, että eikös tällä Mialla ollut jossain Idols-skaboissa sellanen paita missä oli teksti HIV-Positive? Oliko tuo vain kannanottoa, vai olisiko tässä jotain tuon suuntaista taustalla?
Surullinen juttu kyllä. Osanottoni ja jaksamiset kaikille läheisille ja ystäville.
Kallistun vahvasti kyllä oman käden kautta lähtemiseen, ja eiköhän tuollekin joku "vahvistus" aikanaan jostain saada. Ovat nämä kyllä kamalia tapauksia, kun nuoret lahjakkaat naiset noin vain elämänsä lopettavat (tapaus Mandi). Tässähän ei siis vielä totuutta tiedetä. Jostain hiipii jatkuvasti tunne, että tämä ja Mandin tapaus ovat jossain yhteyksissä toisiinsa....
Tuli vielä muuten mieleen, että eikös tällä Mialla ollut jossain Idols-skaboissa sellanen paita missä oli teksti HIV-Positive? Oliko tuo vain kannanottoa, vai olisiko tässä jotain tuon suuntaista taustalla?
Surullinen juttu kyllä. Osanottoni ja jaksamiset kaikille läheisille ja ystäville.
-
Maxwell Smart
- Nikke Knatterton
Iltasanomissa on myös tämmöinen juttu
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1507426
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1507426
-
MalloryKnox
- Alokas
kukahan lähtee seuraavaksi? ollut paljon yllättäviä julkkisten kuolemia nyt, mitähän oikeen on meneillään? varmaan vaan sattumaa.. tai ehkä ei.. ketkä selviävät hengissä pääsiäisen yli? -jään odottamaan.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
MillaMagia
- Susikoski
Tunnetko hänet? Vai miten olet päässyt katsomaan tuollaisia tietoja? Mulle aukee vaan hänen kuvansa, eikä mitään muuta tietoja.MalloryKnox kirjoitti:Mian viimeisin päivitys Facebookissa on 16.3 jossa lukee "Mia puhuu ihan vitusti paskaa kaikille." Tosta tulee jotenkin sellainen olo et tyttö on ollut jossain kamalassa ahdingossa..
-
MalloryKnox
- Alokas
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Itselläni tuli JUURI sama ajatus mieleen, ettei olis vetänyt övereitä ?Kataja kirjoitti:Niin, olihan hänellä tuota huumetaustaa ettei kai vanhojen paheiden paluutakaan voi poislaskea, jos vaikka on lipsahtanut annostelu yli.
Ikävä juttu joka tapauksessa. Eipä tuolla syyllä lopulta niin merkitystäkään.
Ikävä tapaus kuitenkin
Miksi aina pitää heti ajatella, että jos on kuollut äkisti, että se olisi itsemurha? Nyt Lammen tytön ja Mian kuolemien jälkeen olen kiinnittänyt huomiota, että moni alkaa kuiskia itsemurhasta, vaikkei faktatietoa ole. Onko kukaan näistä ihmisistä pohtinut, että esim. aivosta jos suoni poksahtaa, niin se on sitten siinä? Tai veritulppa sydämeen?
*känkkäränkkä*
*känkkäränkkä*
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Minä en Lammen aikana huomannut mitään itsemurhakuiskailua pahemmin, ensimmäisenä tuli heti että sairaskohtaus ja se tieto on pitänyt tähän päivään asti.Howler kirjoitti:Miksi aina pitää heti ajatella, että jos on kuollut äkisti, että se olisi itsemurha? Nyt Lammen tytön ja Mian kuolemien jälkeen olen kiinnittänyt huomiota, että moni alkaa kuiskia itsemurhasta, vaikkei faktatietoa ole. Onko kukaan näistä ihmisistä pohtinut, että esim. aivosta jos suoni poksahtaa, niin se on sitten siinä? Tai veritulppa sydämeen?
*känkkäränkkä*
Kuitenkin, minusta tulee ottaa aina huomioon ihmisen taustatkin ja kun tämä kyseisen henkilön menneisyys on kuitenkin suhtkoht vaikeakin, niin totta kai se on ensimmäinen asia mikä nousee pintaan; stressiä ja sairastelua, mielialaongelmia = itsemurhahakuisuutta.
En tiedä mihin tämä tapaus kuoli, enkä pahemmin edes välitä siitä, mutta minulla(kin) se veikkaus menee sinne övereiden puolelle.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Sama vituttaa täälläkin. Pesi Abreun laulutaidossa 6-0... Osanottoni hänet tunteneille. Hirveä tapaus.Howler kirjoitti:Miksi aina pitää heti ajatella, että jos on kuollut äkisti, että se olisi itsemurha? Nyt Lammen tytön ja Mian kuolemien jälkeen olen kiinnittänyt huomiota, että moni alkaa kuiskia itsemurhasta, vaikkei faktatietoa ole. Onko kukaan näistä ihmisistä pohtinut, että esim. aivosta jos suoni poksahtaa, niin se on sitten siinä? Tai veritulppa sydämeen?
*känkkäränkkä*
What's up, fuckers?
Heh, se on jännä juttu, että nämä kolme (Mandi Lampi,Jyrki Hämäläinen,Mia Permanto) lyhyen ajan sisällä tapahtunutta julkkiskuolemaa on kaikki todettu täällä M-infossa eräiden itsemurha kiihkoilijoiden toimesta itsareiksi..Setä kirjoitti:Sama vituttaa täälläkin. Pesi Abreun laulutaidossa 6-0... Osanottoni hänet tunteneille. Hirveä tapaus.Howler kirjoitti:Miksi aina pitää heti ajatella, että jos on kuollut äkisti, että se olisi itsemurha? Nyt Lammen tytön ja Mian kuolemien jälkeen olen kiinnittänyt huomiota, että moni alkaa kuiskia itsemurhasta, vaikkei faktatietoa ole. Onko kukaan näistä ihmisistä pohtinut, että esim. aivosta jos suoni poksahtaa, niin se on sitten siinä? Tai veritulppa sydämeen?
*känkkäränkkä*
Oli miten oli. Annetaan heidän levätä rauhassa 3xR.I.P
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..