Mua ärsyttää, en saa taas kivuiltani nukuttua
Mikä ärsyttää tänään?
-
Katsa
Raskausarvet.
Ja ei, ne ei ärsytä mua, koska mulla niitä ei ole ja muiden ulkonäköjutut mua ei haittaa pätkääkään. Pistin vaan tollasen linkin kun cicero ihmetteli väriä. Don't worry Hessu, ne vaalenee ajan myötä kyllä!
Ärsyttää Tamperelainen liikennekulttuuri. Siis ei hyvää päivää mitä idiootteja täällä liikkuu. Mulla on niin suunnaton ikävä takaisin kotikonnuille tai ainakin pois täältä, että kaikki pienetkin asiat Tampereessa ja Tamperelaisissa saa mut suunniltaan raivosta. Jos siis lehdessä on lähiaikoina, että pieni nainen sai hermoromahduksen liikennevaloissa ja hakkasi jonkun kanssa-autoilijan tai ajoi tahallaan ovesta sisään (Tampereella)- ilmoittaudun syylliseksi jo etukäteen.

Ja ei, ne ei ärsytä mua, koska mulla niitä ei ole ja muiden ulkonäköjutut mua ei haittaa pätkääkään. Pistin vaan tollasen linkin kun cicero ihmetteli väriä. Don't worry Hessu, ne vaalenee ajan myötä kyllä!
Ärsyttää Tamperelainen liikennekulttuuri. Siis ei hyvää päivää mitä idiootteja täällä liikkuu. Mulla on niin suunnaton ikävä takaisin kotikonnuille tai ainakin pois täältä, että kaikki pienetkin asiat Tampereessa ja Tamperelaisissa saa mut suunniltaan raivosta. Jos siis lehdessä on lähiaikoina, että pieni nainen sai hermoromahduksen liikennevaloissa ja hakkasi jonkun kanssa-autoilijan tai ajoi tahallaan ovesta sisään (Tampereella)- ilmoittaudun syylliseksi jo etukäteen.
mulla ei oo vielä ollut raskausarpia vaikka neljättä kertaa olenkin raskaana
tai on ehkä mutta ei ainakaan sellaisia mitä olisi huomannut..ruskettuessakaan ei tuu mitään valkoisia viiruja esille
joten kiitos tuosta raskausarpi-infosta...niitä on siis violettejakin...
vielä yli kuukausi tälläistä pallomahaa...se ärsyttää koska olisin valmis synnyttämään nyt niin ehtis sitten alkaa tekemään kaikenlaista muuta...elämä seisoo nyt siis paikoillaan...ärsyttää
vielä yli kuukausi tälläistä pallomahaa...se ärsyttää koska olisin valmis synnyttämään nyt niin ehtis sitten alkaa tekemään kaikenlaista muuta...elämä seisoo nyt siis paikoillaan...ärsyttää
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Lucker!...cicero kirjoitti:mulla ei oo vielä ollut raskausarpia vaikka neljättä kertaa olenkin raskaanatai on ehkä mutta ei ainakaan sellaisia mitä olisi huomannut..ruskettuessakaan ei tuu mitään valkoisia viiruja esille
joten kiitos tuosta raskausarpi-infosta...niitä on siis violettejakin...
...Or not :-&cicero kirjoitti: vielä yli kuukausi tälläistä pallomahaa...se ärsyttää koska olisin valmis synnyttämään nyt niin ehtis sitten alkaa tekemään kaikenlaista muuta...elämä seisoo nyt siis paikoillaan...ärsyttää
E: nuo valkoset arvet ei haittaa yhtään, ne ei edes paljoa näy mun kalpeissa jaloissa... Mutta nuo violetit on kaameita, rumia kerrassaan
What you do... Makes you who you are.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Ärsyttää tuo saamarin mollottava valoilmiö taivaalla. Se oikein huutaa ja käskee sieltä että ulos, ulos, ulos samaan aikaan kun tekee vain pään kipeäksi. Onneksi on paksut ja tummat verhot, pimentää mokoman perkeleen aika hyvin. 
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Joo sama vika mullakin välillä. Tuntuu että se luu on kasvanu sinne päähän just samasella hetkellä kun erottiin. Kaikesta pitää vääntää ja kääntää ku enne se oli niin helppoo.cicero kirjoitti:eksä...miten voi jollakin olla luuta niin paljon päässä
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.