Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Huru, saat muokattua viestiäsi viestisi vieressä olevilla "työkaluilla"

Mua ärsyttää, en saa taas kivuiltani nukuttua :cry: Menee järki ja levahtaa pää.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Raskausarpia jalassa :P Varmaan tuo jalkatreeni sitten purrut... Tai sitten bulkin mukana tullu läskiä :D

Joka tapauksessa, jotku noista on VIOLETTEJA ja hyvin näkyviä... Ei tee mieli mennä uimahousuissa uimaan, mutta määhä uin kesällä aina vaatteet päällä ^^
What you do... Makes you who you are.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

violetteja raskausarpia...ettei olisi suonikohjuja...ihan tiedoksi että niitä tulee ihan nuorillekin....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Raskausarvet.
Ja ei, ne ei ärsytä mua, koska mulla niitä ei ole ja muiden ulkonäköjutut mua ei haittaa pätkääkään. Pistin vaan tollasen linkin kun cicero ihmetteli väriä. Don't worry Hessu, ne vaalenee ajan myötä kyllä! :P

Ärsyttää Tamperelainen liikennekulttuuri. Siis ei hyvää päivää mitä idiootteja täällä liikkuu. Mulla on niin suunnaton ikävä takaisin kotikonnuille tai ainakin pois täältä, että kaikki pienetkin asiat Tampereessa ja Tamperelaisissa saa mut suunniltaan raivosta. Jos siis lehdessä on lähiaikoina, että pieni nainen sai hermoromahduksen liikennevaloissa ja hakkasi jonkun kanssa-autoilijan tai ajoi tahallaan ovesta sisään (Tampereella)- ilmoittaudun syylliseksi jo etukäteen. :twisted: :lol:
cicero
Michael Knight

mulla ei oo vielä ollut raskausarpia vaikka neljättä kertaa olenkin raskaana :roll: tai on ehkä mutta ei ainakaan sellaisia mitä olisi huomannut..ruskettuessakaan ei tuu mitään valkoisia viiruja esille :shock: joten kiitos tuosta raskausarpi-infosta...niitä on siis violettejakin...

vielä yli kuukausi tälläistä pallomahaa...se ärsyttää koska olisin valmis synnyttämään nyt niin ehtis sitten alkaa tekemään kaikenlaista muuta...elämä seisoo nyt siis paikoillaan...ärsyttää :evil:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
DonHessu
Rico Tubbs

cicero kirjoitti:mulla ei oo vielä ollut raskausarpia vaikka neljättä kertaa olenkin raskaana :roll: tai on ehkä mutta ei ainakaan sellaisia mitä olisi huomannut..ruskettuessakaan ei tuu mitään valkoisia viiruja esille :shock: joten kiitos tuosta raskausarpi-infosta...niitä on siis violettejakin...
Lucker!...
cicero kirjoitti: vielä yli kuukausi tälläistä pallomahaa...se ärsyttää koska olisin valmis synnyttämään nyt niin ehtis sitten alkaa tekemään kaikenlaista muuta...elämä seisoo nyt siis paikoillaan...ärsyttää :evil:
...Or not :-&

E: nuo valkoset arvet ei haittaa yhtään, ne ei edes paljoa näy mun kalpeissa jaloissa... Mutta nuo violetit on kaameita, rumia kerrassaan :D
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Mut Hessu sulla ei siis ole muuta vaihtoehtoa kun olla olematta raskaana :wink: Jätä se hamekansan hoidettavaksi..
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

unta ei riittänyt pidemmälle ja tässä sitä nyt ollaan... heräsin oikeasti jo neljältä, ja onnistuin muutaman tunnin malttamaan sängyssä, mutta en pidempään.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ärsyttää kun olen laiskapaskasaamatonvanhaakka. Ainut missä olen kunnostautunut on näissä huuhaa-ketjuissa notkuminen :evil:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Ärsyttää tuo saamarin mollottava valoilmiö taivaalla. Se oikein huutaa ja käskee sieltä että ulos, ulos, ulos samaan aikaan kun tekee vain pään kipeäksi. Onneksi on paksut ja tummat verhot, pimentää mokoman perkeleen aika hyvin. 8)

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Ärsyttää kun tuosta Ikestä ja siitä tanssijasta on vieläkin miltei joka lehdessä. EVVK
cicero
Michael Knight

eksä...miten voi jollakin olla luuta niin paljon päässä :shock:
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

cicero kirjoitti:eksä...miten voi jollakin olla luuta niin paljon päässä :shock:
Joo sama vika mullakin välillä. Tuntuu että se luu on kasvanu sinne päähän just samasella hetkellä kun erottiin. Kaikesta pitää vääntää ja kääntää ku enne se oli niin helppoo.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
DonHessu
Rico Tubbs

rimma kirjoitti:Mut Hessu sulla ei siis ole muuta vaihtoehtoa kun olla olematta raskaana :wink: Jätä se hamekansan hoidettavaksi..
I will...

Pitäisi herätä aikasin että pääsisi auton kyytiin 900km matkalle, ja en tuu muutamaan tuntiin vielä nukkumaan.. -.-
Annie W
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Annie W »

Töihin iltavuoroon... :(
Misery is almost always the result of thinking.
Lukittu