Niin ja joista ainakin osan osoitin pohjautuvan vain arvauksiin ja tutkimuksiin siitä, että juutalaisten määrä olisi vähentynyt sodan aikana, kuten totesin, se ei todista, että juutalaisia olisi nimenomaan teloitettu natsien toimesta.ABC kirjoitti:Se, että juutalaisia kuoli noin 6 miljoonaa toisen maailmansodan aikana, on osoitettu lukuisin tieteellisin tutkimuksin, joista osa näkyy esim. lainauksessani.
Ai vähän samaan tapaan kun Katynin joukkomurhakin oli? Siitä syytettiin natseja ja mm. Suomessa koulukirjat sanoivat tekijöiksi natsit. Vasta, oliko 90-luvulla selvisi Neuvostoliiton arkistoista, että Katynin joukkomurhan tekijöinä olivat vain ja ainoastaan Neuvostoliitto. Hupaisaa oli, kun vielä pitkään senkin jälkeen kun NL/Venäjä oli tunnustanut ko. murhat, Saksassa niiden kiistäminen saksalaisten sotarikoksena olisi tuonut vuosikausia vankilaa, koska virallinen historiankirjoitus Saksassa yhä oli sitä mieltä, että Katynin joukkomurhat olivat saksalaisten tekemiä. HAH.siitä on tullut tieteellinen paradigma. Jos haluat kumota paradigman, todistustaakka on sinulla.
Minun ei tarvitse todistaa yhtään mitään kiistääkseni väitteen. On se kumma kun ei vaan tule tulemallakaan TODISTEITA siitä 6 miljoonasta keskitysleirillä teloitetusta juutalaisesta. Luulisi että näin iso asia olisi hyvin perusteltavissa ja dokumentoitu, mutta ei niin ei. Mietippä sitä.
Esitä minulle luotettava lähde tiedolle, että 6 miljoonaa juutalaista kuoli natsien teloittamina. Jos et sellaista pysty esittämään, älä väitä, että niin tapahtui.Joten käyhän läpi primäärilähteet ja tee itse tieteellinen julkaisu, jossa todistat väitteesi. Sitten voimme jatkaa keskustelua.