Pub Prison **AVATTU**
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... ght=#15446
YYIIIHHAAA!! LÖYSINPÄS!!! (Perkeleen Bamby sulla on yli 1700 viestiä kontollasi....vei vähän aikaa selailla niitä)
Mutta ne olivatkin kaktuspilsuja eikä nestemäistä uutetta?
Tästä hyvästä avaan toisen piikin tänne, ottakaa niin paljon kuin tahdotte mutta VAIN JA AINOASTAAN NEGRONEITA
. Kanuunahuoli on poistettu!!!
YYIIIHHAAA!! LÖYSINPÄS!!! (Perkeleen Bamby sulla on yli 1700 viestiä kontollasi....vei vähän aikaa selailla niitä)
Mutta ne olivatkin kaktuspilsuja eikä nestemäistä uutetta?
Tästä hyvästä avaan toisen piikin tänne, ottakaa niin paljon kuin tahdotte mutta VAIN JA AINOASTAAN NEGRONEITA
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
* nostaa päätään vessanpöntöstä ja kyökkää uudelleen naama valkoisena *Bleddyn kirjoitti:mää vanhenen.
Voisinpa tuollaista Negronia maistaakin, vaikken tiedäkään millainen se on. Kippis!
Ei, älä ihmeessä koske siihen aineeseen Bleddyn, jos haluat vanheta vielä joskus lisää!
Ääh myöhäistä! Oletko kunnossa Bleddyn?
Bombaylle tarjoon nyt sen jallusatsin..
Prkl! Montakos snapsia pullollisesta saa? Muillekin riittää kyllä!
Vai B, lyötiinkö me vetoa siitä että saa tuomion vai joutuu istumaan? Itse muistan sanoneeni että uskon että tuomitaan ja sanoit että lyöt vetoa ettei Kara joudu istumaan joten tässä on nyt epäselvyys kyllä
Mutta reilun pelinaisen ominaisuudessa jallut koko prisonin väelle!
Vai B, lyötiinkö me vetoa siitä että saa tuomion vai joutuu istumaan? Itse muistan sanoneeni että uskon että tuomitaan ja sanoit että lyöt vetoa ettei Kara joudu istumaan joten tässä on nyt epäselvyys kyllä
Nerot hallitsevat kaaoksen
Kaikille Jallua, täällä päin tunnetaan myös nimellä Savolainen Samppanja!Mariella kirjoitti:Bombaylle tarjoon nyt sen jallusatsin..Prkl! Montakos snapsia pullollisesta saa? Muillekin riittää kyllä!
Vai B, lyötiinkö me vetoa siitä että saa tuomion vai joutuu istumaan? Itse muistan sanoneeni että uskon että tuomitaan ja sanoit että lyöt vetoa ettei Kara joudu istumaan joten tässä on nyt epäselvyys kylläMutta reilun pelinaisen ominaisuudessa jallut koko prisonin väelle!
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Heheh, niin sitä pitää..... kyllä se toinen (tai kolmas tai neljäskin) negroni menee jo paljon helpomminBleddyn kirjoitti:Olen olen! Meininki hjuva!*huojuu lasinsa kanssa*
Jokos muuten leidien murhakerholla (=kaikki prisonin leidit) on mielipide siitä Ruotsin lapsisurmasta? Aika hurjaa, että pääepäilty on nainen
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-