Eli työnhaku ilmoitus tutkimaan vanhaa virusta on todiste.sikakoira kirjoitti: To Maalis 26, 2020 3:39 pmViittaan aikaisemmin linkkaamiini dokumentteihin jotka löytyvät tämän osion alkupäästä. Wuhanin laboratorioon haettiin työntekijöitä tuohon lepakko tutkimukseen 2019. Työnhaku ilmoitus oli kyseessä. Sekin on dokumentoitu tosiasia että lepakoiden kykyä levittää näitä viruksia sairastumatta itse tuolla nimenomaan tutkittiin. Projektilla oli myöskin yhteyksiä USA:han josta alunperin virus Kiinaan hankittiin.Juujaa kirjoitti: To Maalis 26, 2020 3:27 pmViittaat virusta tutkittaneen 2019. Mihin perustat tämän? Korona viruksia tutkittiin jo 1900 luvun puolella.sikakoira kirjoitti: To Maalis 26, 2020 3:21 pm:
Marokon kauhusta poiketen itse olen sitä mieltä että virus on nimenomaan peräisin tuolta Wuhanin laboratoriosta jolla on aikaisempaakin kokemusta virusten karkailemisesta. Täsmäase joka joko tahattomasti taikka sitten tarkoituksella pääsi valloilleen on mielestäni uskottavampi selitys kuin tuo eläintori teoria johon yleisesti viitataan. Perusteluna tälle että tiedetään tällaista virusta nimenomaan tutkitun vuonna 2019 ja ensimmäisten todettujen tapausten eläintoreilla käymättömyys.
Mistä tiedät ettei ensimmäiset tapaukset ole käyneet eläintorilla?
Patient 0 ei ole todistettu aukottomasti. Havainnot Italiasta tukevat sitä että potilas 0 on ollut joskus 2019.
Mailman huippututkijat ovat todenneet viruksen olevan "koskematon". Ilmeisesti mahdotonta muokata nykytietämyksen valossa virusta niin ettei jäisi jälkiä.
Miten kuka nyt ikinä tämän organisoi pystyy tuohon?
Nyt se sama virus pyörii maailmalla ja arviolta +10000 laboratoriota tutkii sitä yötä päivää.
Tutkijat pitävät väitettä koronan olevan bioase naurettavana. Yksinkertaisena kysyvät miksi tehdä näin huono ase?
Suurimmalla osalla oireena "pieni" kuume. Esimerkiksi sars virusta muutamalla saataisiin helposti joukkotuhoaseena toimiva virus.
Wuhanin biolaitos on myös korkeimman turvallisuus luokituksen alainen bsl-4 vahingossa sieltä ei karkaa mikään. Näitä laitoksia valvotaan vähän eri tavalla kuin koulun labroja.