Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kaljukostaja
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Kaljukostaja »

Jokos muuten leidien murhakerholla (=kaikki prisonin leidit) on mielipide siitä Ruotsin lapsisurmasta? Aika hurjaa, että pääepäilty on nainen :shock:

Jos syyllinen olisi ollut joku vieras mies lapset olisivat elossa :( Vain naiset ovat noin sairaita, että voivat tappaa lapsia mustasukkaisuuspuuskassaan.

Mutta kauhea tapaus, lapsiparat :cry: :cry: :cry:

Luulenpa,että tuo rakkaustarinakin on nyt ohitse. Äiti ei varmaankaan pääse tuosta koskaan yli ja saattaa syyttää uutta miesystäväänsä välillisesti (olihan mies syy tämän hullun naisen tekoon).

Ai niin, ja voisin ottaa yhden kossucolan, kiitos!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Ei sillä ole mitään eroa onko tappaja (sairas) mies vai nainen.
Kumpikin sukupuoli pystyy käsittääkseni samanlaiseen tekoon.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kaljukostaja
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Kaljukostaja »

On sillä tavalla hieman eroa, siis mielestäni :?

Eli jos kyseessä olisi ollut yksinhuoltajaisä lasten kanssa ja sinne olisi tullut uuden naisystävän ex-miesystävä, niin luultavasti tämä ex-mies olisi vain lahdannut sen miehen (ja luultavasti naisen) - ei lapsia (koska ex-miehelle nuo lapset olisi ollut merkityksettömiä, vihahan olisi kohdistunut vaan siihen uuteen mieheen ja ehkä naiseen).

Mutta nyt kun kyseessä oli ex-nainen, niin hän tiesi mikä iskee pahiten tähän uuteen naiseen/äitiin -> omien lasten kuolema (ja luultavasti vielä niin, että on käynyt ensin lasten kimppuun :shock: :shock: ). Ex-mieheensä hän ei olisi koskenut, sillä sairaassa mielessään olisi kuitenkin elätellyt toivoa suhteen jatkumisesta...

Tai enhän mä oikeesti mistään mitään tiedä, mutta näin ajattelisin.
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Otetaas vanha nuoruusaikojen paukku, Norsunkaataja ja heti perään toinen. Yhtään en vaan muista, mitä siinä oli..
Kaikille komeille murhis-uroksille ja meille viehättäville murhis-leideille!
petos
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja petos »

Tähän hetkeen kävisi hyvin muutama erittäin vahva paukku :|
Ja tuli tässä mieleen, että onko "eskimo" niminen drinkki kovinki yleinen baareissa? Kaveri kerran tämmösen tarjosi muualla kuin kotikaupungissani ja en ole jälkeenpäin ikinä muistanut itse kysyä tiskiltä kykenevätkö samanlaisen tekemään.
In your eyes, heroes never die
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

petos kirjoitti:Tähän hetkeen kävisi hyvin muutama erittäin vahva paukku :|
Suosittelisin "Känni-Ankka"-nimistä rykäystä, puolet minttuviinaa ja puolet jägeriä. Muistintappodrinkki.

Itse voisin ottaa kuuman kaakaon nyt, krapula lähti Pässiäiseltä mutta tilalle tuli joku infernaalinen flunssa.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Muistintappodrinksuista tuli mieleen eräs tuttavuus, jota sai aikoinaan (ehkä edelleen?) Tampereen Applesta: Vuorentaustalainen. Snapsissa puolet absinttia ja puolet tequilaa. Kyllä meinaan potkii :D
Nerot hallitsevat kaaoksen
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^Ja Negronia solvataan pahanmakuiseksi.... :roll:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
petos
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja petos »

Kännisiä ankkoja tähän pöytään kiitos! :lol:
In your eyes, heroes never die
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Sen kunniaksi, että minfoon on kirjoitettu jo 100 001 viestiä, kierros kaikille :!: 8)
Ja uusimmalle rekisteröityneelle, tervetuloa porukkaan sarjahurmaaja...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

maija turjukka kirjoitti:Sen kunniaksi, että minfoon on kirjoitettu jo 100 001 viestiä, kierros kaikille :!: 8)
Ja uusimmalle rekisteröityneelle, tervetuloa porukkaan sarjahurmaaja...
^^Ai tarvitaan kännisiä akkoja?

Kiitos Maija piikistä.

Tumma Nikolai. Kylmänä, kiitos.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Bombay kirjoitti:
petos kirjoitti:Tähän hetkeen kävisi hyvin muutama erittäin vahva paukku :|
Suosittelisin "Känni-Ankka"-nimistä rykäystä, puolet minttuviinaa ja puolet jägeriä. Muistintappodrinkki.

Itse voisin ottaa kuuman kaakaon nyt, krapula lähti Pässiäiseltä mutta tilalle tuli joku infernaalinen flunssa.
Minttufernetti! Kaakaon sekaan plöräytetään Strohia. Läpläänd aistii: puolet onppulimppaa, puolet jallua.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Mariella kirjoitti:Muistintappodrinksuista tuli mieleen eräs tuttavuus, jota sai aikoinaan (ehkä edelleen?) Tampereen Applesta: Vuorentaustalainen. Snapsissa puolet absinttia ja puolet tequilaa. Kyllä meinaan potkii :D
Vuorentausta niminen paikka sijaitsee Ylöjärvellä, Tampereen Lamminpään kupeessa. Olen asunut siellä joskus pienen hetken.. :shock:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

rapier kirjoitti:
Minttufernetti! Kaakaon sekaan plöräytetään Strohia. Läpläänd aistii: puolet onppulimppaa, puolet jallua.
Hahah, senkin vanha (?) juoppo.... et vissiin edes tiennyt kirjoittaneesi sen 100 000.:nnen viestin tänne siinä stereotypia-ketjussa :?: 8) Taidankin siirtää loppuillan piikin sun kontollesi... (saita kun olen pohjimmiltani)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

maija turjukka kirjoitti:
rapier kirjoitti:
Hahah, senkin vanha (?) juoppo.... et vissiin edes tiennyt kirjoittaneesi sen 100 000.:nnen viestin tänne siinä stereotypia-ketjussa :?: 8) Taidankin siirtää loppuillan piikin sun kontollesi... (saita kun olen pohjimmiltani)
Ohoh. 100 000:s viesti. Mistäs minä sen olisin voinut huomata? Siirrä vaan, mulla on KELA-kortti tiskin takana. Ja nyt Jameson ja päälle hieman Guinnesin olutta. :)
Lukittu