Mikä ilahduttaa tänään?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Toffeentuoksuinen shampoo ja hoitis! Teki mieli lusikoida niitä suuhun hiusten sijaan
Tulossa oleva tortilla-ateria!
Aurinko paistaa, parveketupakointi on ihanaa aurnkoisella säällä!
Tulossa oleva tortilla-ateria!
Aurinko paistaa, parveketupakointi on ihanaa aurnkoisella säällä!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Katsa
Kotinurkat, kotipellot, kotimetsät, tänne minä kuulun. Tänne minä haluan takaisin. Vesikin maistuu vedelle, eikä uimahallille. <3
Kolme muovikassillista vanhoja Alibeja autossa, lähdössä mukaan (fuckin') Härlemiin.
Olen niin hyvännäköinen etten kestä tätä enää (lue: kävin parturissa).
Aurinko, velipoika, koira, lunta, talvi, pakkasta, ootte ihania.
Kolme muovikassillista vanhoja Alibeja autossa, lähdössä mukaan (fuckin') Härlemiin.
Olen niin hyvännäköinen etten kestä tätä enää (lue: kävin parturissa).
Aurinko, velipoika, koira, lunta, talvi, pakkasta, ootte ihania.
Ilahduttaa se että on turha jäädä miettimään menneitä kun voi tehdä tulevaisuudesta kaksinkerroin parempaa.. Siis se ilahduttaa että tajusin sen.
Niin ja mikä on vaikeempaa kun aurinkolasien löytäminen mut tänään löysin hyvät. Jes! Niin ja kun tulee kehässä tyrmäys niin on helpompi vetää lasit silmille kun käyttää puoli purkkia meikkivoidetta ja puuteria peittääkseen mustan silmän. Niin vaikka minä se yleensä olen joka tyrmää.hehs.
Niin ja mikä on vaikeempaa kun aurinkolasien löytäminen mut tänään löysin hyvät. Jes! Niin ja kun tulee kehässä tyrmäys niin on helpompi vetää lasit silmille kun käyttää puoli purkkia meikkivoidetta ja puuteria peittääkseen mustan silmän. Niin vaikka minä se yleensä olen joka tyrmää.hehs.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Samoin. Koneella teen musahommia työkseni tai jos sitä voi työks sanoo ku en saa palkkaa ja sit vielä vietän lähes kaiken vapaa-ajan koneella mitä jää yli. Sitten käyn salilla ja harkoissa eli teen itselleni ammattia siellä käydessä ja sitten vapaa-ajalla taas käyn salilla ja juoksen. Sitten kirjotan työkseni ja vapaalla... Ei sitä osaa muuta tehdä kun sitä mistä tykkää..Primavera kirjoitti:Huomenna saa löysäillä, kun tein tänään rästihommat. Jee!
Itse asiassa voin vaikkapa napata kirjan käteeni ja lukea yhden aloittamani kirjan loppuun.
(On se metkaa: luen työkseni ja luen huvikseni. Teen töitä tietokoneella ja rentoudun tietokoneella.)
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Reilun puolen tunnin lumityösession jälkeen aivan loistava olo. Käsivarret vapisee, mutta ei haittaa, kun tietää, että loppupäivän voi viettää vaikkapa hyvän kirjan parissa (tai minfossa, jos tänne joku muukin eksyisi, ettei tartteis yksin pyöriskellä)
Ai niin, ja kiva, että Katsan puputkin on vielä hengissä... ja Rimmakin on alkanut saada massaa (mulle voisit vaikka laittaa ohjeita, miten alottaisin takomaan tyttären nyrkkeilysäkkiä...)
Ai niin, ja kiva, että Katsan puputkin on vielä hengissä... ja Rimmakin on alkanut saada massaa (mulle voisit vaikka laittaa ohjeita, miten alottaisin takomaan tyttären nyrkkeilysäkkiä...)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Katsa
Ooh, onnea Katsa!Katsa kirjoitti:Koira ekaa yötä täällä ja meillä ON edelleen kaksi kania.
Itseäkin ilahduttaa tänään meidän haukku. Heräsin liian aikaisin ja joudun nyt odottamaan miestä töistä ennen kuin pääsen kuntoilemaan (ei silleen kuntoilemaan, senkin aivottomat pervertikot!), ja koira tuli tuohon viereen kyhnäämään. En saa naputella konetta hetkeäkään ilman jonkinnäköistä urahdusta ja tuinimista. Jos vaan ottaisi karvakuonon hetkeksi vielä kainaloon ja ummistaisi silmät ennen salitreeniä
-
Katsa
Lunta!!! Rakastan talvea ja lunta ja nyt sitä on!
JEE!!!
Naisautoilijat. Miten voi olla ilahtumatta, kun pääsee vierestä katsomaan kun toinen ensin peruuttaa suoralla tiellä penkkaan, sitten kääntää renkaat ihan linkkuun, laittaa ykkösen tupaan ja kaasun pohjaan?
Töissä oli pitkästä aikaa kivaa. Pääsin hitsaamaan pitkästä aikaa jotain kunnollista ja hakkaamaan lekalla oikein olan takaa, ai juma että sielu lepää (tosin silti edellinen työpaikkani oli kivempi kuin tämä).
Naisautoilijat. Miten voi olla ilahtumatta, kun pääsee vierestä katsomaan kun toinen ensin peruuttaa suoralla tiellä penkkaan, sitten kääntää renkaat ihan linkkuun, laittaa ykkösen tupaan ja kaasun pohjaan?
Töissä oli pitkästä aikaa kivaa. Pääsin hitsaamaan pitkästä aikaa jotain kunnollista ja hakkaamaan lekalla oikein olan takaa, ai juma että sielu lepää (tosin silti edellinen työpaikkani oli kivempi kuin tämä).