Väkivaltainen SHARP skini tapettiin

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
murhavaari
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja murhavaari »

BooYaa kirjoitti:Mä kyllä ihmettelen miten tällä foorumilla ei modet puutu millään tavalla tälläsiin avoimesti rasistisiin ja täysin vailla järkeä oleviin provoajiin.
Pari vaihtoehtoa:

a) Ylläpito antaa kaikkien sanoa mielipiteensä ja ilmaista itseään.

b) Ylläpito on samaa mieltä näiden kirjoittajien kanssa ja ei sen takia halua niitä poistaa.
vanha ja väsynyt
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Hoolie kirjoitti:
rimma kirjoitti:Siinä missä nää pellet julistaa että pidetään "suomi suomalaisilla" niin minä avoimesti että pidetään murha.info vapaana vyöhykkeenä idiooteista kiittooos..
Sellaset kolmen keskustelijan foorumit on kauheen tylsiä seurata. Kuitenki ihan mukava välillä kattoo miten jotku sauvakävelyä harrastavat 45v yh-äidit nauraa amatöörimäisiä rikoksia/miten joku googlettaa tietoa moottoripyöräkerhoista über cool leatherheaven vaatekerrasto päällä samalla ku tuskaisesti jännittää ylihuomista triangelimangelikvanttifysiikan luentoa, äitin huutaessa taustalla juomaan mehua/ollaan vaan kauheen tietosia joka asiasta wikipedian avulla.
Ei mulla mitään vastaan murhia selvitteleviä tätejä ja setiä ole vaan näitä jotka ei mielipiteiltään näe muitten mielipiteitä. On minusta viisautta osata käyttää vaikka sitä wikiä ja hakee sieltä tietoa niin että tajuaa edes vähän mistä puhuu. Moni ei näytä tajuavan mitä selittää ja pitää nyt jotain tietoo olla jos alkaa asiasta kinaamaan. Niin ja se kinaaminenkin on ihan okei kun sille päälle sattuu eikä se ärsytä..Mut sitten nää joilla on jotain eri rotuja vastaan.. Näillä joilla on väliä että minkä värinen oot tai mitä kieltä puhut.. HuHHuh. Jos sellasten käteen jätetään tulevaisuus niin meitä on parin vuosikymmenen jälkeen vaan rivi valkoihoisia kuulapäitä joitka ylistää oman järkevyytensä lisäksi, tietysti, vaan jotain heistä poikkeamatonta valkoihoista kuulapäätä.
Mielummin siis näkisin maamme tai maailmamme näitten wikistä tietonsa ammentavien tyyppien käsissä jotka kuitenkin hyväksyy sen että meitä nyt on täällä kaikenlaisia..Eikös?
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
rimma
Christopher Lorenzo

murhavaari kirjoitti:
BooYaa kirjoitti:Mä kyllä ihmettelen miten tällä foorumilla ei modet puutu millään tavalla tälläsiin avoimesti rasistisiin ja täysin vailla järkeä oleviin provoajiin.
Pari vaihtoehtoa:

b) Ylläpito on samaa mieltä näiden kirjoittajien kanssa ja ei sen takia halua niitä poistaa.
Varo hei! Kohta sut bannataan spekulaatiosta ylläpitoa kohtaan :wink:
век живи, век учись.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

murhavaari kirjoitti:
Pari vaihtoehtoa:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... i&start=15
Hoolie
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Hoolie »

Sä voisit rimma luetella muutamia maita missä monikulttuurisuus on toiminu hienosti? Vai onko sellasia ikinä ollukkaan?
Surullisia esimerkkejä kyllä on, selaileppa vaikka halla-ahon blogia.
Ja sun mielikses maailma on menossa siihen suuntaan ku haluat, kukkahattutätien suvaitsevaisuuspolitiikka jyllää.

Kyllähän nationalistit muut rodut tunnistaa ja hyväksyy, omilla alueillaan. Erilaisuus on rikkaus. ;) Se ei oo rikkautta, eikä erilaisuutta, että jokasessa maassa tulevaisuudessa tulee olee maitokahvin värisiä muslimeja.
Mulle taas tulee välillä mieleen et onks antirasistit ajatellu asioita loppuun asti, vai onko se vaan poliittista korrektiutta ku opettaja on sanonu et "RASISMI" on väärin ja rasismiin voidaan lukea kaikki ääneen sanotut ulkomaalaisia koskevat negatiiviset asiat. Huudetaan vaan ahdasmielisyyttä ja sitä ettei mukamas vois hyväksyä erilaisia ihmisiä, syrjintää, RASISMIA!!! Vaik ite ei pystytä ajattelee pintaa syvemmältä omilla aivoilla.

Ajniii, toho wikipedia asiaa: ei googlesta välttämättä ihan aina kaikkee faktatietoo löydy...
Some people say they are only doing their job
but it was their own decision to be a fuckin' cop
so why any compassion when they gonna die
most of us think like this you know that's not a lie!
rimma
Christopher Lorenzo

Hoolie kirjoitti:Sä voisit rimma luetella muutamia maita missä monikulttuurisuus on toiminu hienosti? Vai onko sellasia ikinä ollukkaan?
Surullisia esimerkkejä kyllä on, selaileppa vaikka halla-ahon blogia.
Ja sun mielikses maailma on menossa siihen suuntaan ku haluat, kukkahattutätien suvaitsevaisuuspolitiikka jyllää.

Kyllähän nationalistit muut rodut tunnistaa ja hyväksyy, omilla alueillaan. Erilaisuus on rikkaus. ;) Se ei oo rikkautta, eikä erilaisuutta, että jokasessa maassa tulevaisuudessa tulee olee maitokahvin värisiä muslimeja.
Mulle taas tulee välillä mieleen et onks antirasistit ajatellu asioita loppuun asti, vai onko se vaan poliittista korrektiutta ku opettaja on sanonu et "RASISMI" on väärin ja rasismiin voidaan lukea kaikki ääneen sanotut ulkomaalaisia koskevat negatiiviset asiat. Huudetaan vaan ahdasmielisyyttä ja sitä ettei mukamas vois hyväksyä erilaisia ihmisiä, syrjintää, RASISMIA!!! Vaik ite ei pystytä ajattelee pintaa syvemmältä omilla aivoilla.

Ajniii, toho wikipedia asiaa: ei googlesta välttämättä ihan aina kaikkee faktatietoo löydy...
Voisikohan johtua osittain siitä että maahanmuuttajilla ja muuten ulkomaalaisilla on esim. suomeen tullessa jo sellaset asetelmat että heitä ei tänne haluta. Uskon että erilaisella suhtautumisella alunperin olis saatu paljon aikaan. En tosin sitä voi todistaa eikä siitä ole faktaa.
Rasismia ei ole ulkomaalaisiin kohdistuva aivan asiallisesti esitetty väite tai fakta. Itse varmaan myös tiedät mikä menee rasismiksi ja mikä ei. Esim. "ulkomaalaiset on varkaita ja vie meidän verorahat" on asiallinen väite eikä ole rasismia eli voit ihan hyvin puhua ääneenkin näistä asioista.
Ei tämä ole mustavalkeaa ajattelua ja en ole tyhmä. kyllähän minä huomaan että ei tämä ihan nappiin ole suomessakaan mennyt näitten maahanmuuttajian kannalta. Siksipä pitäs alkaa toimia ennekun asiat menee pahemmaksi.
Niin ja en osaa sanoa miten tilannetta voisi parantaa eikä se olekkaan minun tehtäväni, mutta toivon että jotain tehdään.

En tiedä osasinko vastata nyt niin kun toivoit vaikka ehkä odotitkin sitä.
век живи, век учись.
Vastaa Viestiin