Olen pahoillani, jos se noin pahasti osui. Olen kuitenkin sitä mieltä, että nuorten poikien seikkailu kuvaa parhaiten näitä kopla9-juttuja ja Zodiac-tarustoa. Mutta ei millään pahalla, ohan täällä kaikenlaista vedätystä, miksei sitten koplan koollekutsumisiakin.Maza kirjoitti:Miksi yrität laittaa leikiksi törkeitä ja loukkaavia sanomisiasi?konsta kirjoitti:Joo, monen vuoden seikkailukokemus, rofe ja polde pätevyys, kaikki viisikot luettu ja lisäksi suuri joukko muita nuorten romaaneja jne. Eli riittävä kyky ja taito.
Zodiac bodomiin syyllinen ?
Jos Kopla-9 on sinusta "vedätystä", niin puhu siitä Urholle, joka nosti Koplan tarinan esiin tällä palstalla.konsta kirjoitti:Olen pahoillani, jos se noin pahasti osui. Olen kuitenkin sitä mieltä, että nuorten poikien seikkailu kuvaa parhaiten näitä kopla9-juttuja ja Zodiac-tarustoa. Mutta ei millään pahalla, ohan täällä kaikenlaista vedätystä, miksei sitten koplan koollekutsumisiakin.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Ihmeelistä, Urhoa ei ole näkynyt puoleen vuoteen, mutta kopla on yhä seurassamme, johtajanaan koukkunenäinen Arska. Ensimmäinen viesti tuon kopla-ysin alle oli sinulta, samoin kuin kaikki viimeisimmät, vuosikokouskutsut.Maza kirjoitti:Jos Kopla-9 on sinusta "vedätystä", niin puhu siitä Urholle, joka nosti Koplan tarinan esiin tällä palstalla.konsta kirjoitti:Olen pahoillani, jos se noin pahasti osui. Olen kuitenkin sitä mieltä, että nuorten poikien seikkailu kuvaa parhaiten näitä kopla9-juttuja ja Zodiac-tarustoa. Mutta ei millään pahalla, ohan täällä kaikenlaista vedätystä, miksei sitten koplan koollekutsumisiakin.
Minä en tuota ketjua ole aloittanut. Sen on tehnyt ylläpito, joka irrotti viestini eräästä muusta Zodiac-ketjusta. Haku-toiminnolla näet kyllä, kuka aloitti Kopla-keskustelun täällä. Sen teki Urho.konsta kirjoitti:Ihmeelistä, Urhoa ei ole näkynyt puoleen vuoteen, mutta kopla on yhä seurassamme, johtajanaan koukkunenäinen Arska. Ensimmäinen viesti tuon kopla-ysin alle oli sinulta, samoin kuin kaikki viimeisimmät, vuosikokouskutsut.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Melkoista vähättelyä kanssakirjoittajia kohtaan. Onhan sentään kysymys teoriasta, joka on Bodom-harrastajien mukaan kaikkein uskottavin. Näinhän Urho täällä taannoiseen äänestykseen viitaten totesi.konsta kirjoitti:Olen kuitenkin sitä mieltä, että nuorten poikien seikkailu kuvaa parhaiten näitä kopla9-juttuja ja Zodiac-tarustoa.
Maza kirjoitti: On tietysti mahdollista, että Wagner viittaa siihen edellisellä Bodom-palstalla oleeseen viestiini, johon olin kopioinut yhdeltä USA:n johtavalta Zodiac-tutkijalta saamani profiloinnin Zodiac-murhaaajsta. Siinä mainittiin mm: "Viihtyy veden äärellä", "Vihaa poliisia ja virkavaltaa" jne. Valitettavasti tuo viesti on jo kadonnut. Lisäksi minulle kävi vahinko ja eräs Hotmail-postilaatikko meni vanhaksi ja kadotin ko. tutkijan yhteystiedot ja myös tuon viestin, jossa tuo profilointi oli. Profiloinnissa oli myös jotain Zodiacin koosta ja oletetuista elämäntavoista. Yksi seikka, joka ei missään nimessä viittaa Arskaan, on Zodiacin oletetut kytkökset armeijaan. Zodiac jätti jälkeensä armeijan saappailla tehtyjä jälkiä.
Kappas vaan että annoit moisen hotmailin vanhentua. Se kun ei nyt ihan hetkessä vanhene.
Itse intin käyneenä vuonna 1990 käytän edelleen sa-int -maihareita. Siitä huolimatta että en juurikaan ollut tuohon systeemiin ihastunut. Itse asiassa mulla oli ensimmäiset sa-maiharit jo ennen kun menin inttiin. Se niistä armeijaan viittaavista jalanjäljistä.
On muuten hauskaa että yhdellä on allekirjoituksena pulp fictionin lause jota musta pahis käytti aina ennen kuin teloitti uhrinsa ja pätkä toisella rollareiden biisistä "Symphaty for the devil". Hmm...
Hotmailit katoaa 2 kuukaudessa, jos postiluukkua ei käytä.supernova kirjoitti:Kappas vaan että annoit moisen hotmailin vanhentua. Se kun ei nyt ihan hetkessä vanhene.
Itse intin käyneenä vuonna 1990 käytän edelleen sa-int -maihareita. Siitä huolimatta että en juurikaan ollut tuohon systeemiin ihastunut. Itse asiassa mulla oli ensimmäiset sa-maiharit jo ennen kun menin inttiin. Se niistä armeijaan viittaavista jalanjäljistä.
Väitätä, että et ole ihastunut armeijan systeemiin, mutta murhainfon chatissa kuitenkin leveilet omistavasi pistoolin...
-
Pharaoh
- Martin Beck
Mikä siinä niin hauskaa on?supernova kirjoitti:
On muuten hauskaa että yhdellä on allekirjoituksena pulp fictionin lause jota musta pahis käytti aina ennen kuin teloitti uhrinsa ja pätkä toisella rollareiden biisistä "Symphaty for the devil". Hmm...
"yhdellä ja toisella" - uskotko siis jo tosiaan, että Maza ja Pharaoh ovat eri henkilöt? Tähän asti olet kiven kovaan väittänyt muuta...
Kaipaisin myös kommenttia supernovan omistamasta pistoolista. On hieman erikoista, että rikospalstalla tutkijana esiintyvä henkilä leveilee avoimesti ja uhkaavasti omistamallaan käsiaseella.Pharaoh kirjoitti:"yhdellä ja toisella" - uskotko siis jo tosiaan, että Maza ja Pharaoh ovat eri henkilöt? Tähän asti olet kiven kovaan väittänyt muuta...
Mainittakoon vielä kerran: tuskin Arska oli 15-vuotiaana vielä kaksimetrinen.konsta kirjoitti:Todetaan tähän vielä, että Zodiakin tiedossa olevat tuntomerkit eivä todellakaan viittaa laihaan kaksimetriseen, vaan tanakkaan 170-175 senttiseen, joten tarina suomalaisesta Zodiacista on enemmän ja vähemmän satua ja ihmettelen itseänikin, että jaksan näihin keskenkasvuisten viesteihin vastailla.
Tämäkin asia on aikanaan käyty läpi.Maza kirjoitti:Jaha. Wagner onkin jäähyllä.
Vieläkin harmittaa se, että sain kontaktin yhteen USA:n johtavaan Zodiac-tutkijaan, mutta Wagner pilasi asian hölmöilyllään. Hän lähetti USA:n kaverille viestejä, joissa epäili tämän olevan suomalainen pilailija. Kyseessä ei todellakaan olut vedätys. Tällä tutkijalla oli suorat kontaktit FBI:n tyyppeihin ja hän vain odotti Wagnerilta Arskan käsialanäytettä, jotta sitä olisi tieteellisesti verrattu Zodiacin kirjeisiin. Jäi tuokin selvittämättä. Toista kertaa en näe enää asiassa suunnatonta vaivaa kontaktoinnissa.
Todellisiin Zodiac-tutkijoihin olen kyllä ollut yhteydessä ja eräässä vaiheessa Mazalta palautui tieto, jota en hänelle ollut osoittanut, mikä helposti johti päätelmään siitä, kenen kanssa olin asiasta postaillut.
Jos minä käyn keskustelua Zodiac-tutkijan kanssa, niin ei liene tavatonta, että hän keskustelee kanssani myös sinulta saamistaan tiedoista.Wagner kirjoitti:Tämäkin asia on aikanaan käyty läpi.
Todellisiin Zodiac-tutkijoihin olen kyllä ollut yhteydessä ja eräässä vaiheessa Mazalta palautui tieto, jota en hänelle ollut osoittanut, mikä helposti johti päätelmään siitä, kenen kanssa olin asiasta postaillut.
Onko Arskan käsialanäyte siis jo analysoitu USA:ssa?
Jos minä käyn keskustelua minulle tuntemattoman tahon kanssa antamatta tälle mitään tietoja, miten hän voi keskustella sinun kanssasi saamistaan tiedoista ?Maza kirjoitti:Jos minä käyn keskustelua Zodiac-tutkijan kanssa, niin ei liene tavatonta, että hän keskustelee kanssani myös sinulta saamistaan tiedoista.Wagner kirjoitti:Tämäkin asia on aikanaan käyty läpi.
Onko Arskan käsialanäyte siis jo analysoitu USA:ssa?
Siksi, koska olimme yhteisellä asialla. Minähän sen kontaktin sinulle suurella vaivalla järjestin ja keskustelimme asiasta. Tottakai hän kyseli myös minulta mahdollisia lisätietoja ja halusi varmistaa asioita. Pilasit koko asian epäilemällä tutkijan aitoutta.Wagner kirjoitti:Jos minä käyn keskustelua minulle tuntemattoman tahon kanssa antamatta tälle mitään tietoja, miten hän voi keskustella sinun kanssasi saamistaan tiedoista ?
Muita kuuluisia hauskoja palindromeja:Maza kirjoitti:Siksi, koska olimme yhteisellä asialla. Minähän sen kontaktin sinulle suurella vaivalla järjestin ja keskustelimme asiasta. Tottakai hän kyseli myös minulta mahdollisia lisätietoja ja halusi varmistaa asioita. Pilasit koko asian epäilemällä tutkijan aitoutta.Wagner kirjoitti:Jos minä käyn keskustelua minulle tuntemattoman tahon kanssa antamatta tälle mitään tietoja, miten hän voi keskustella sinun kanssasi saamistaan tiedoista ?
Na, aja palikat takilapajaan.
Nisumaa oli isäsi ilo aamusin
Isä, älä myy myymälääsi
Marlon Brandon muistan olleen pääosassa elokuvassa Kummisetä.