Markja vs. naiset
Luin tätä ketjua nyt puoleen väliin asti ja en voi kun ihmetellä..
Siis miten ihmeessä.. Täh.
Onkohan markjalla oikeesti joku ongelma. Taitaa olla. Pitää olla aika yksinkertainen tosissaan että alkaa edes vääntämään tämmösestä aiheesta. Luulin että jotenkin ollaan menossa parempaan suuntaan tasa-arvon suhteen ja toivon myös että markjasta ei tuu koskaan presidenttiä. Vaikka siitä nyt ei ole pelkoa
Se että nousee yksin hamekansaa vastaan niin on suhtkot uskalias teko mutta pitää pysyä uskottavana kuitenkin. En tiedä oliko siis tarkoitus tehdä itsestään pelle. Ei ilmeisesti mut onnistuit siinä. Minusta on kiva puhua miesten ja naisten välisistä arvoista ihan asialliseen sävyyn mut inhoon tämmöstä paskan jauhantaa.
No anyway onneks voin valita ite mitä ketjuja luen niin ei tartte provosoitua enempää, vaikka se tais olla ehkä tarkotus herralla.. Pah!
Siis miten ihmeessä.. Täh.
Onkohan markjalla oikeesti joku ongelma. Taitaa olla. Pitää olla aika yksinkertainen tosissaan että alkaa edes vääntämään tämmösestä aiheesta. Luulin että jotenkin ollaan menossa parempaan suuntaan tasa-arvon suhteen ja toivon myös että markjasta ei tuu koskaan presidenttiä. Vaikka siitä nyt ei ole pelkoa
Se että nousee yksin hamekansaa vastaan niin on suhtkot uskalias teko mutta pitää pysyä uskottavana kuitenkin. En tiedä oliko siis tarkoitus tehdä itsestään pelle. Ei ilmeisesti mut onnistuit siinä. Minusta on kiva puhua miesten ja naisten välisistä arvoista ihan asialliseen sävyyn mut inhoon tämmöstä paskan jauhantaa.
No anyway onneks voin valita ite mitä ketjuja luen niin ei tartte provosoitua enempää, vaikka se tais olla ehkä tarkotus herralla.. Pah!
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Argumentum ad hominem. Itse asiaan et osaa sanoa mitään järkevää.rimma kirjoitti:Onkohan markjalla oikeesti joku ongelma. Taitaa olla.
Niinpä, jokainen selkopäinen tajuaa, että vain miehiä koskeva asevelvollisuus on sukupuolista syrjintää.Pitää olla aika yksinkertainen tosissaan että alkaa edes vääntämään tämmösestä aiheesta.
Ei olla, miehiä syrjitään yhä eikä tilanteeseen ole näköpiirissä mitään parannusta. Naisia sen sijaan ei Suomessa syrjitä sukupuolensa perusteella (tai sanotaan näin, että syrjintätapauksia on hyvin vähän ja jos nainen vie ne oikeuteen niin käytännössä aina voittaa...miesten syrjinnästä ei edes voi valittaa oikeuteen).Luulin että jotenkin ollaan menossa parempaan suuntaan tasa-arvon suhteen
Millä PERUSTEELLA muka?En tiedä oliko siis tarkoitus tehdä itsestään pelle. Ei ilmeisesti mut onnistuit siinä.
Paasaat pelkkää ilmaa, vailla mitään asiaperusteluita. Näin siksi, että sinulla ei varmaankaan edes ole niitä. Purat vain pahaa mieltäsi minuun, kun olen ilkeänä ihmisenä mennyt rikkomaan ruusunpunaisen maailmankuvasi (jossa naiset ovat syrjinnän uhreja ja miehet tekijöitä). Voivoi.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Minulla on kyllä perusteluita omiin mielipiteisiin jos olet yhtään pitänyt silmiäsi auki. En vaan yksinkertaisesti jaksanut alkaa tähän aiheeseen niitä kovinkaan laittamaan sillä sinähän tiedät olevasi oikeassa niin mitä sitä siihen puuttumaan. Osottaisit vaan jokaisen kirjottamani perustelun vääräksi faktoinesi jotka oikeastaan edes eivät todista mitään. Yleensä. Jokaisella faktalla on tietenkin aina kääntöpuolensa, kyllä tiedetään mutta usein se vaan sattuu yllättäen sinun hyväksi kääntymään.markja kirjoitti:Argumentum ad hominem. Itse asiaan et osaa sanoa mitään järkevää.rimma kirjoitti:Onkohan markjalla oikeesti joku ongelma. Taitaa olla.
Niinpä, jokainen selkopäinen tajuaa, että vain miehiä koskeva asevelvollisuus on sukupuolista syrjintää.Pitää olla aika yksinkertainen tosissaan että alkaa edes vääntämään tämmösestä aiheesta.
Ei olla, miehiä syrjitään yhä eikä tilanteeseen ole näköpiirissä mitään parannusta. Naisia sen sijaan ei Suomessa syrjitä sukupuolensa perusteella (tai sanotaan näin, että syrjintätapauksia on hyvin vähän ja jos nainen vie ne oikeuteen niin käytännössä aina voittaa...miesten syrjinnästä ei edes voi valittaa oikeuteen).Luulin että jotenkin ollaan menossa parempaan suuntaan tasa-arvon suhteen
Millä PERUSTEELLA muka?En tiedä oliko siis tarkoitus tehdä itsestään pelle. Ei ilmeisesti mut onnistuit siinä.
Paasaat pelkkää ilmaa, vailla mitään asiaperusteluita. Näin siksi, että sinulla ei varmaankaan edes ole niitä. Purat vain pahaa mieltäsi minuun, kun olen ilkeänä ihmisenä mennyt rikkomaan ruusunpunaisen maailmankuvasi (jossa naiset ovat syrjinnän uhreja ja miehet tekijöitä). Voivoi.
Olit väärässä tuossa että puran pahaa mieltäni sinuun.En suinkaan. Ihan hyvällä mielellä kirjottelin mitä nyt välillä tipuin penkiltä ihmetellessä sun tekstiäs. Niin ja mitä nyt tulee tuohon että miehiä syrjitään suomessakin niin en voi muuta sanoa kun että mistä hitosta tuon repäisit. Eihän miehillä ole mitään muuta velvollisuutta kun asevelvollisuus ja sekö on niin ylitsepääsemätön vai? Sitten kun työpaikoilla aletaan maksaa samaa palkkaa myös naisille niin olen tyytyväinen ja tämä nyt on vaan yksi syy miksi en todellakaan ymmärrä sinua kun paasaat siitä että miehiä sorretaan..
Joka tapauksessa on tullut seurattua sinun ja muitten välistä kinastelua aika pitkään niin en halua missään nimessä itse alottaa sitä sun kanssa. Se tulis olemaan helvetillistä ja inhoan pilkun viilaajia muutenkin. Otathan nyt huomioon että en arvostele sinua ihmisenä vaan nettipersoonana ja enhän mina sinua tunne.. Lähinnä ihmettelen vaan sinun kantaasi tähänkin asiaan..Onko mahdollista että olen väärässä. Voi olla. Mutta sinähän et ikinä ole.
En tätä aio myöskään pidemmälle jatkaa vaan kerroimpahan oman mielipiteeni. No hard feelings..
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Sä olet muuten mulle velkaa 10000 euroa. En vaan viitsi velkakirjaa näyttää suotta. Alahan maksaa. Vai kuinka, pitäiskö perusteluita kuitenkin antaa jos esittää väittämän? Häh?rimma kirjoitti:Minulla on kyllä perusteluita omiin mielipiteisiin jos olet yhtään pitänyt silmiäsi auki. En vaan yksinkertaisesti jaksanut alkaa tähän aiheeseen niitä kovinkaan laittamaan sillä sinähän tiedät olevasi oikeassa niin mitä sitä siihen puuttumaan.
Naisilla ei ole sitäkään.Eihän miehillä ole mitään muuta velvollisuutta kun asevelvollisuus ja sekö on niin ylitsepääsemätön vai?
Selittelysi ei muuta sitä faktaa mihinkään, että tuo on ainoa lakisääteinen sukupuolisesti syrjivä juttu Suomessa.
Maksetaan jo, kuten olen jo tässäkin ketjussa todennut mutta sinä et vain tajua.Sitten kun työpaikoilla aletaan maksaa samaa palkkaa myös naisille
http://uutisblogi.blogit.kauppalehti.fi ... 0-senttia/
Jos ja kun nainen on niin hölmö, että tietentahtoen kouluttautuu matalapalkkaiselle alalle, tekee vähemmän ilta-viikonloppu-ylitöitä kuin mies keskimäärin tekee, nainen saa syyttää VAIN ja AINOASTAAN itseään. Ei mikään estä naista ryhtymästä diplomi-insinööriksi ja painamaan pitkää päivää. Mutta naiset mieluummin harrastavat ratsastusta ja lukevat horoskooppeja kun miehet opiskelevat ja käyvät töissä hikihatussa. Niin makaa kuin petaa.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
arvostan helvetin paljon enemmän siivoojia ja sairaanhoitajia kuin diplomi-insinöörejä. yhteiskunta pysähtyis heti ja syntyis kaaos jos nuo yhtäkkiä päättäisivät lyödä hanskat tiskiin. maksaisin kaksi kertaa parempaa palkkaa kuin copy+pastella insinöörin tutkinnon suorittaneille, oli mies tai nainen. meillä on suomessa muutenkin jo liikaa ylikoulutettua yliopistosakkia jotka saavat kiikuttaa paperinsa valmistumisen jälkeen suoraan työvoimatoimistolle ja kelaan. duunareiden selkänahasta revitään ne verorahat joilla yliopistot ja korkeakoulut pyörii. kannattais ehkä opiskella siinä sivussa joku "oikea" käytännön ammatti että vois ees jotenkin yrittää maksaa velkansa yhteiskunnalle.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Markja voisi ihan omin sanoin kertoilla, mitä sillä on naisia vastaan
?!! Se on ihan sama mitä sille sanoo, jos mä sanon, että valkoinen on valkoista, Markja vastaa perinpohjasten selvitysten kera, että se on mustaa, ja uskoo siihen itsekin
. Ei taida olla yhtään viestiä ja asiaa, jossa sä Markja olisit ollut näissä nais/mies asioissa samoilla linjoilla...
Kertoisit nyt vaan ihan rauhallisesti, minkälainen nainen sut on joskus säikäyttänyt noinkin pahasti
!
Kertoisit nyt vaan ihan rauhallisesti, minkälainen nainen sut on joskus säikäyttänyt noinkin pahasti
No joo, kyllä tapakin on kyseenalainen, todellakin
. En kyllä aiemmin ole törmännyt noin mustavalkoisesti ajattelevaan tyyppiin, olipa kyse sitten intistä, synnyttämisestä, lapsen hoidosta, elatuksesta, työstä, koulutuksesta, tilipussin paksuudesta... kaikesta, missä miestä ja naista voi verrata tai puntaroida. Ja kas kas, nainen on laiska, tyhmä, valittaja... Ai niin, ja miesparoilla vielä panetetaan itseämme eurot silmissä vilkkuen, jos vaikka "vahinko" sattuisi, niin pääsisi rahastushommiin
. Tässä kaikki, mitä mä olen saanut Markjan kirjoituksista irti.
Tosin luulen, että nämä on Markjan nettiminän aivoituksia ja normaali arki-Markja on hiljainen hissu, joka ei pahemmin saa suutansa auki, etenkään, jos edessä seisoo iiik, NAINEN
. Eli jossain määrin myös yritän ymmärtää...
Tosin luulen, että nämä on Markjan nettiminän aivoituksia ja normaali arki-Markja on hiljainen hissu, joka ei pahemmin saa suutansa auki, etenkään, jos edessä seisoo iiik, NAINEN