Humalainen ajoi poliisin yli Kälviällä

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Harmi, että känni maksoi näin kalliisti. Olisin suonut hälle törkeän ratin ja kortin lepikkoon muutamaksi vuotta mutta että murha... Ikävää tosiaan.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Herkkis kirjoitti:Tyhmyys maksaa ja paljon.
Näin on, mutta ois suonu jonkun muun hinnan kuin viattoman uhrin.
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

Käy todella sääliksi sen poliisin perhettä, mutta poikaa kanssa. Siinä meni sitten elämä pilalle sen kännireissun takia. Uskon itsekin, että ei varmaan ole edes nähnyt saati tajunnut sen poliisin olevan siinä, ainakaan toivottavasti. Jotenkin tätä kuitenkin ajattelee mieluummin karmeana vahinkona, kuin tahallisena tekona. Mutta minkäs teet. Linnaan se poika menee kyllä, eri asia, moneksiko vuodeksi.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Merope kirjoitti: Jotenkin tätä kuitenkin ajattelee mieluummin karmeana vahinkona, kuin tahallisena tekona.
Mä en oikein pysty ajattelemaan vahinkona sitä, että ensinnäkin lähtee ajamaan 3 promillen tuubassa ja jättää poliisin pysähtymiskäskyt toistuvasti huomioimatta. Mutta se varmasti on totta, että noilla promilleilla aivotoiminta ja reagointikyky on melko lähellä nollaa. Olis kaverit voineet vähän vinkata, että ehkä kannattais bemu jättää parkkiin. Taisivat olla samassa kuosissa..

OT: Melkoinen kuhina käy autopiireissä tällä hetkellä, toisaalta ihan aiheesta..
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

juki kirjoitti:Paikkakunta, auto ja ikä täsmää ja kyseisen henkilön galleria-tili suljettu.
Jep, piti heti katsoa sama juttu ja kun nimimerkkiäkään ei enää löytynnä.. :roll: Varmaankin sitten tuo hemmo..?
Merope
Hetty Wainthropp

Samarina kirjoitti:Mä en oikein pysty ajattelemaan vahinkona sitä, että ensinnäkin lähtee ajamaan 3 promillen tuubassa ja jättää poliisin pysähtymiskäskyt toistuvasti huomioimatta.
Siis sinäänsä oon ihan samaa mieltä, mun mielestä tuommosessa humalassa ajamisesta pitäis pistää jonkinlainen tuomio tapon yrityksestä, vaikkei olisi nähnyt yhtäkään ihmistä matkansa aikana :? . Meinasinkin vaan sitä, että mies ei varmasti ollut ihan kärryillä tekojensa vakavuudesta siinä vaiheessa, kun sen poliisinkin yli ajoi.
into his head.
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Ostin juuri iltasanomat jossa aiheesta..Teki ihan pahaa lukea tän uhrin lentäneen törmäyksen voimasta toistasataa metriä.
:(
Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

Aariel kirjoitti:
juki kirjoitti:Paikkakunta, auto ja ikä täsmää ja kyseisen henkilön galleria-tili suljettu.
Jep, piti heti katsoa sama juttu ja kun nimimerkkiäkään ei enää löytynnä.. :roll: Varmaankin sitten tuo hemmo..?
Onhan se, ainakin auton rekkari ja väri ja merkki ja malli täsmää.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

hirveää elämän haaskausta niin poliisin kuin tuon kundinkin kohdalla...osanotto molemmille perheille, ei sitä kenellekään söisi tuollaista kohtaloa. :roll: :cry:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Aariel
Vic Mackey

Ja niin monta muutakin ihmistä on joutunut rattijuopon uhriksi.. Ja jokaisen näistä kuolemista olisi voinut välttää se ihminen, joka lähti humalassa ajamaan. Itse en ole koskaan ajanut humalassa ja seuraavana päivänäkin odottelen pitkään, että pää on varmasti selvä ja tarpeeksi on nukuttu.. :roll: Humalassa ajamisesta pitäisi saada kovemmat rangaistukset, kuin nykyään. Jospa se vähän herättelisi aivosoluja miettimään uudemman kerran lähteäkö ajamaan vai ei. Ja usein tyypit, jotka humalassa ajavat, tekevät sitä usein, joillekin jopa tapa. :evil:
Aariel
Vic Mackey

Kelju K. Kojootti kirjoitti:
Aariel kirjoitti:
Onhan se, ainakin auton rekkari ja väri ja merkki ja malli täsmää.
Tyypillä on yhteisöissä esim: "Teen ensin, ajattelen sitten" + "KORTTI LÄHTENY!!" Kannattaisi kumminkin ensin ajatella mitä tekee ja sitten vasta tehdä :roll: Plus jos tyypillä on kortti aiemminkin lähtenyt, niin olisiko sitten ennenkin ajanut humalassa vaiko vaan hirveetä vauhtia..? Sitten yhteisöistä löytyy vielä: "Ei vauhti tapa, vaan äkilli.. (lopusta ei tiedä)".. Tästäkin vois ajatella, että tyyppi ei paljoa omasta eikä muiden (omalle elämälleenhän saa tehdä mitä tykkää, mutta hox, muut pitää ottaa myös huomioon!) elämästä välitä. Nopeusrajoituksillekin on tietyt syyt, miksi niitä ON! Argh, pistää vihaksi moinen ajattelemattomuus tämän ja muidenkin kaahareiden kohdalla :evil:
Merope
Hetty Wainthropp

Aariel kirjoitti:yhteisöistä löytyy vielä: "Ei vauhti tapa, vaan äkilli.. (lopusta ei tiedä)"..
Ei vauhti tapa, vaan äkillinen pysähdys. Onkohan edelleen yhtä nokkela kaveri tämä? :roll: Kuulostaa joo, että ei siellä pääkopassa oo turhan paljon muutenkaan ollut.
into his head.
Sara
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Sara »

Ei noita gallerian yhteisöjä kannata varmaan lukea kuin piru Raamattua, suurin osa kuitenkin valitsee niitä ihan vitsillä. Se on sitten ihan eri asia, ketä ne naurattavat ja ketä eivät.

Eikö kellään muulla ahdista, että nuo gallerian kuvatkin ovat nyt sitten koko kansan ryöpyteltävinä, samaten paljon tietoja pojasta, tämän kavereiden naamoja, koko rekisterinumero (jonka kautta saa taas lisää tietoa) ja ties mitä muuta? Poika on mokannut todella rankasti ja saa siitä maksaa raskaimman kautta, tuntuu vähän liialliselta että tämän yhteisöllisen vihamielisyyden vallassa sitten revitään mukaan kaikki mitä irti lähtee.
Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

Aariel kirjoitti:Ja niin monta muutakin ihmistä on joutunut rattijuopon uhriksi.. Ja jokaisen näistä kuolemista olisi voinut välttää se ihminen, joka lähti humalassa ajamaan. Itse en ole koskaan ajanut humalassa ja seuraavana päivänäkin odottelen pitkään, että pää on varmasti selvä ja tarpeeksi on nukuttu.. :roll: Humalassa ajamisesta pitäisi saada kovemmat rangaistukset, kuin nykyään. Jospa se vähän herättelisi aivosoluja miettimään uudemman kerran lähteäkö ajamaan vai ei. Ja usein tyypit, jotka humalassa ajavat, tekevät sitä usein, joillekin jopa tapa. :evil:
Kännissä en ole minäkään ajanut, eikä ole tarvistakaan. Yks hyvä kaveri ajoi kännissä sillan tolppaan, tappaen tyttöystävänsä ja yhden kaverinsa. Itse jäi henkiin. Toinen hyvä kaveri tunaroi moottoripyörällä kännipäissään, vieläpä känninen kyytiläinen kyydissä. Lopputulos: Teho-osasto.

Jos mä nään jossakin jonkun lähdössä kännissä ajamaan, niin soitan kyllä poliisille aivan välittömästi, tai otan siltä avaimet pois.

Ja rangaistuksia tosiaan pitäisi koventaa. Mun mielestä ois ihan oikein jos vaikka lähtis koko rikoksentekoväline eli auto valtiolle. Oppiipahan olemaan saatana.
Aariel
Vic Mackey

Sara kirjoitti:Ei noita gallerian yhteisöjä kannata varmaan lukea kuin piru Raamattua, suurin osa kuitenkin valitsee niitä ihan vitsillä. Se on sitten ihan eri asia, ketä ne naurattavat ja ketä eivät.
En minä sentään niitä niin kuin raamattua lue.. Tosin, raamattua en lue koskaan, yhteisöt sentään tuli luettua :lol:
Ja sen verran vielä, että jos itse olisin menettänyt kortin, en kovinkaan sillä ylpeilisi julkisesti, joten jo tämä todistaa jonkin tietyn asian puolesta..
Vastaa Viestiin