Se on tietysti aivan eri asia...Tampereen Tyttö kirjoitti: Muuten, jos lukion oppeihin on uskominen, niin eikö jopa kuuden miljoonan ihmisen väitetään saaneen surmansa k.o. keskitysleireillä?
Holokausti
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
Jaahas on näköjään marjalta ruvennu taas valumaan kiisseli.......markja kirjoitti:*poistettu asiatonta tekstiä*t:modejamppa kirjoitti:Pistäppäs markja jotain faktaa, että ei olisi tapettu.
Jo aiemmin tässä ketjussa totesin, että tuo on käänteinen todistustaakka. Etkö tajua? Huhuu?
"EI" ei tarvitse todistaa, se on negatiivinen väittämä. Siinä ei väitetä, että jotain tapahtui. Sen sijaan väite, että juutalaisia tapettiin 6 miljoonaa, on positiivinen väittämä ja se vaatii perustelut tuekseen, koska siinä väitetään, että jotain tapahtui.
*poistettu asiatonta tekstiä*t:mode
. Nämä opetetaan jo lukion äidinkielen ja filosofian oppitunneilla.
Mutta koetas vastata niihin esittämiini kysymyksiin, jos osaat siis.
Kuten aikaisemmin sanoin annetut faktat mitä on laitettu niin ovat kyllä minut ja monet muut vakuttaneet tästä asiasta. Itse et ole hyväksynyt niistä ainuttakaan, joten katsoin sinun olevan nyt sitten vuorostaan velvollinen pistämään faktoja tiskiin. Et sitten muistanut että enhän minä moukka valehtelija voi mitään tietää mistään lukion jutuista, kun en ole moista hienoa sivistävää laitosta läpi käynyt (sinunkin tapauksessa ollut ilmeisen turhaa moinen.) Valehtelet, kun väität että olet laittanut minulle jotain kysymyksiä. Laitappa linkkiä niihin minulle esitettyihin kysymksiin jos sellaisia löydät!
Mitkäköhän epäasiallisuuksia markja tällä kertaa minusta laukoi? Saa laittaa privana jos joku sattuisi muistamaan. Kiinnostaisi tietää mikä nyt tällä kertaa olin, kun olen jo ollut idiootti ja valehtelija sun muuta.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
-
Kalessin
- Adrian Monk
mä voin kuulla jo suomujen kahinan, kun "faktamies" yrittää epätoivoisesti luikerrella pinteestä ulos.
musta on aika erikoista, että lähes kaikki keskustelut, joihin "faktamies" kaikessa erinomaisuudessaan osallistuu, on aina meillä muilla käänteinen todistustaakka ja me ollaan velvollisia todistelemaan hänelle, mutta miehellä (?) itsellään ei ole koskaan mitään velvollisuutta perustella sanomisiaan, lauseiden irrottaminen kontekstista ja muiden solvaaminen on ihan oikeutettua, onhan hän aina oikeassa "faktoineen", jotka useimmiten koostuu lapsellisesta jankuttamisesta "niin niin, mutta näytä lähteet missä niin sanotaan", "hah!olkinukke", "argumentum ad hominem" jne. mä olen ihan vakuuttunut siitä, että vaikka "faktamiestä" löisi niillä todistenivaskoilla, niin ne ei silti olisi luotettavia tai paikkaansa pitäviä, koska hän ei ole niitä löytänyt eikä suostu katsomaan, koska ne on kuitenkin voittajien propagandaa, oli se sitten mistä tahansa se lähde.
onneksi noin omiin "faktoihinsa" fiksoituneita ihmisiä on harvassa, koska jos me kaikki uskottaisiin vain ja ainoastaan oma totuutemme, olisi ihmiset tuhoontuomittuja.
niin ja jampalle vielä lisäkommentti, että "faktamies" alkaa solvata aina, kun on häviöllä tai väärässä, joten eipä tuosta lapsellisuudesta kannata välittää, se ei kuitenkaan tiedä mitä ne tarkoittaa
musta on aika erikoista, että lähes kaikki keskustelut, joihin "faktamies" kaikessa erinomaisuudessaan osallistuu, on aina meillä muilla käänteinen todistustaakka ja me ollaan velvollisia todistelemaan hänelle, mutta miehellä (?) itsellään ei ole koskaan mitään velvollisuutta perustella sanomisiaan, lauseiden irrottaminen kontekstista ja muiden solvaaminen on ihan oikeutettua, onhan hän aina oikeassa "faktoineen", jotka useimmiten koostuu lapsellisesta jankuttamisesta "niin niin, mutta näytä lähteet missä niin sanotaan", "hah!olkinukke", "argumentum ad hominem" jne. mä olen ihan vakuuttunut siitä, että vaikka "faktamiestä" löisi niillä todistenivaskoilla, niin ne ei silti olisi luotettavia tai paikkaansa pitäviä, koska hän ei ole niitä löytänyt eikä suostu katsomaan, koska ne on kuitenkin voittajien propagandaa, oli se sitten mistä tahansa se lähde.
onneksi noin omiin "faktoihinsa" fiksoituneita ihmisiä on harvassa, koska jos me kaikki uskottaisiin vain ja ainoastaan oma totuutemme, olisi ihmiset tuhoontuomittuja.
niin ja jampalle vielä lisäkommentti, että "faktamies" alkaa solvata aina, kun on häviöllä tai väärässä, joten eipä tuosta lapsellisuudesta kannata välittää, se ei kuitenkaan tiedä mitä ne tarkoittaa
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Jos puhutaan todisteista ja lähteistä, niin Holokaustista selvinneillä on niitä esittää, sen sijaan kun revisionisteiksi itseään kutsuvilla ei ole muuta kuin oikudessakin todetut vääristelyt. Vääristelijä, se on oikea sana, revisionisti on liian imarteleva.
Niis siis puhuin oikeudenkäynnistä, jossa Irving todistettiin ääliöksi ja väärentelijäksi. Kyllä olen vastannut kysymyksiisi, et vain halua niitä nähdä.markja kirjoitti:
Niin siis niissä "oikeudenkäynneissä" jotka olivat kuten Suomen sotasyyllisyysoikeudenkäynnit.
Mikset vastannut kysymyksiini?
Tämä on juuri sitä keskustelun jaloa huippua kun yrittää lähteiden avulla todistaa näille vääristelijöille jotain, niin heillä on aina lisäkommentti "todista todisteesi", ja kun pyytää heitä kommentoimaan omaa kantaansa, he vetoavat siihen että "EI" -negatiivista väittämää ei tarvitse perustella .
Negatiivinen väittämä ettei jotakin olisi tapahtunut ei tarkoita, etteikö sinun pitäisi perustella kantaasi. Käänteisen todistustaakan lyöminen tiskiin ei auta sinua yhtään, edes lukion pohjalta.
Jokainen argumentointi loppuu siihen, kun toinen väittää "ei tapahtunut", eikä hänen tarvitse perustella sitä.
Huvittavaa että sinä, joka viljelet latinan sitaatteja oelt retoriikaltasi lähinnä ala-astetasoa, vai meneekö hermot?
Olethan, monesti. Jatkuvasti täällä vaahtoat että "EI -väittämään ei tarvitse todistaa" = väität ettei 6 miljoonan ihmisen surmaa tapahtunut, kiellät sen.En minä ole missään vaiheessa väittänyt, että olisi ok tappaa juutalaisia, homoseksuaaleja, vammaisia, jne. jne. Minä olen vain todennut, että todisteet miljoonien juutalaisten teloittamisesta ovat vähintäänkin olemattoman heikot.
Kai tiedät että Holokaustin kieltäminen on tietyissä maissa rikos.
Lapsellista -argumentum ad nauseam.
Jo peruskoulun käynyt tietää että auktoriteetteihin voi vedota ja se on keskustelussa aivan normaalia jos auktoriteetit ovat hyväksyttäviä. Minun ja monen muun esittämät ovat erittäin hyväksyttyjä jo pelkästään asiantuntejuutensa perustella.
Kun taasen Irvingiä ei voi asiantuntijaksi tässä asiassa sanoa.
There are no crimes behind enemy lines
Jokainen tajuaa, että saksalaisten toimien takia kuusi miljoonaa juutalaista kuoli. Jos tämän haluaa kumota, olisi syytä kasata vakuuttavaa todistusaineistoa.Rezah kirjoitti:[
Olethan, monesti. Jatkuvasti täällä vaahtoat että "EI -väittämään ei tarvitse todistaa" = väität ettei 6 miljoonan ihmisen surmaa tapahtunut, kiellät sen.
Kai tiedät että Holokaustin kieltäminen on tietyissä maissa rikos.
"Jokainen tajuaa" lausahduksella voi todistaa mitä tahansa näppärästi! Tämä on muuten Markjan lanseeraama lausahdus.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
^ Nuo nyt olivat selkeästi kuolleet vain nälkään. Ei noita lasketa siihen kuuteen miljoonaan. Jokainen tajuaa, että holokaustin piiriin lasketaan vain kaasukammioissa natsien tappamat juutalaiset. Jos nyt joku sattui keskitysleirillä kuolemaan nälkään, niin ei se nyt jumalauta ollut natsien vika. Kuoltiin sitä nälkään muuallakin!
Viimeksi muokannut Marsalkka, Ti Maalis 25, 2008 10:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Samoin. Tuntuu että olen pettänyt kaikki olemalla tätä mieltä kun nyt olin. En toista enää virhettäni ja alan julistaa tätä faktana jonka kyseenalaistettuaan joku saa tuon kuvan vastineeksi. Kiitos kun annoitte varteenotettavaa faktaa viimeinjamppa kirjoitti:Onhan se nyt pakko uskoa kerran kaveri on ite ollu laskemassa ne holocaustin uhrit.Myönnän olleeni väärässä ja uskon myös että kaikki minulle kerrottu ja mitä olen lukenut on ollut vain suurta salaliittoa.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Kertaus lienee opintojen äiti. Odotan edelleen vastauksia näihin kysymyksiin, mutta kaiketi turhaan. Koska nämä kysymykset kuitenkin nostavat hien ja kiukun pintaan monella foorumilaisella (koska ne tuovat esille epämiellyttäviä asioita joita maailmankuvanne ei kestä), niin postaampa ne vielä uudelleen. Kunnes niihin jengi vastaa.
KYSYMYS 1: Uskotko, että sotasyyllisyysoikeudenkäynnissä tuomion saaneet Ryti, Rangell, Tanner, Kivimäki, jne. olivat syyllisiä "rikos rauhaa vastaan" nimiseen rikokseen (sellaista rikosta ei Suomen laissa edes ollut, mutta mitäpä siitä) oikeasti, eikä kyseessä ollut epäluotettava ja epärehellinen tuomioistuin?
JOS KYLLÄ: Millä perusteella? Miten voit hyväksyä takautuvat tuomiot teoista jotka tekohetkellä eivät ole olleet rikollisia?
JOS EI: Miksi Nürnbergin sotasyyllisyysoikeudenkäynnit sitten olivat "rehelliset" ja "luotettavat"?
KYSYMYS 2: Uskotko, että jokainen 2. MS kuollut siviili kuoli natsien teloittamana (tai natsien laiminlyönnin tms. seurauksena)?
JOS KYLLÄ: Miten selität sen, että mm. liittouneiden pommituksissa kuoli valtavasti siviileitä (onko kyse valheesta, eivätkö liittouneet oikeasti pommittaneet lainkaan Saksaa tms.)?
JOS EI: Miksi (miltei) jokainen juutalainen joka on kuollut 2. MS:ssa siviilinä olisi kuollut natsien teloittamana (tai natsien laiminlyönnin tms. seurauksena)?
KYSYMYS 3: Uskotko, että sodassa kerrotaan valheita ja propagandaa oikeuttaakseen oma toiminta ja mustamaalatakseen vihollinen?
JOS KYLLÄ: Etkö usko, että liittoutuneet harrastivat propagandaa?
JOS EI: Löytyikö esim. Irakista joukkotuhoaseita joita Saddam Husseinilla kivenkovaa väitettiin olevan? Ampuiko Suomi Mainilassa ryssiä tykistöllä talvisodan aattona?
KYSYMYS 1: Uskotko, että sotasyyllisyysoikeudenkäynnissä tuomion saaneet Ryti, Rangell, Tanner, Kivimäki, jne. olivat syyllisiä "rikos rauhaa vastaan" nimiseen rikokseen (sellaista rikosta ei Suomen laissa edes ollut, mutta mitäpä siitä) oikeasti, eikä kyseessä ollut epäluotettava ja epärehellinen tuomioistuin?
JOS KYLLÄ: Millä perusteella? Miten voit hyväksyä takautuvat tuomiot teoista jotka tekohetkellä eivät ole olleet rikollisia?
JOS EI: Miksi Nürnbergin sotasyyllisyysoikeudenkäynnit sitten olivat "rehelliset" ja "luotettavat"?
KYSYMYS 2: Uskotko, että jokainen 2. MS kuollut siviili kuoli natsien teloittamana (tai natsien laiminlyönnin tms. seurauksena)?
JOS KYLLÄ: Miten selität sen, että mm. liittouneiden pommituksissa kuoli valtavasti siviileitä (onko kyse valheesta, eivätkö liittouneet oikeasti pommittaneet lainkaan Saksaa tms.)?
JOS EI: Miksi (miltei) jokainen juutalainen joka on kuollut 2. MS:ssa siviilinä olisi kuollut natsien teloittamana (tai natsien laiminlyönnin tms. seurauksena)?
KYSYMYS 3: Uskotko, että sodassa kerrotaan valheita ja propagandaa oikeuttaakseen oma toiminta ja mustamaalatakseen vihollinen?
JOS KYLLÄ: Etkö usko, että liittoutuneet harrastivat propagandaa?
JOS EI: Löytyikö esim. Irakista joukkotuhoaseita joita Saddam Husseinilla kivenkovaa väitettiin olevan? Ampuiko Suomi Mainilassa ryssiä tykistöllä talvisodan aattona?
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Sinun subjektiivinen tuntemuksesi ja vakuuttuneisuutesi ei todista, että olisit oikeassa.jamppa kirjoitti:Kuten aikaisemmin sanoin annetut faktat mitä on laitettu niin ovat kyllä minut ja monet muut vakuttaneet tästä asiasta.
[Itse et ole hyväksynyt niistä ainuttakaan, joten katsoin sinun olevan nyt sitten vuorostaan velvollinen pistämään faktoja tiskiin.
Mihin esittämääni väitteeseen? No?
Siihenkö, että oikeudenkäynneissä taottiin syntipukkeja ja annettiin vääriä tuomioita kuten sotasyyllisyysoikeudenkäynnissä Suomessa? Vaiko siihen, että 2. MS:ssä kuoli valtavasti siviileitä mm. liittouneiden pommituksissa, eikä siis pelkästään natsien leireillä?
Ks. edellinen kirjoitukseni. Laitoin uusintana siihen kun olet tuntunut "unohtavan" ne.Valehtelet, kun väität että olet laittanut minulle jotain kysymyksiä. Laitappa linkkiä niihin minulle esitettyihin kysymksiin jos sellaisia löydät!
Se voi tietysti johtua siitä, että sinulla ei ole tosiasiassa mitään hajuakaan siitä, kummalla osapuolella on todistustaakka...kuten sinulla ei ole hajuakaan siitä miten esitetään päteviä argumentteja...Kalessin kirjoitti:musta on aika erikoista, että lähes kaikki keskustelut, joihin "faktamies" kaikessa erinomaisuudessaan osallistuu, on aina meillä muilla käänteinen todistustaakka ja me ollaan velvollisia todistelemaan hänelle, mutta miehellä (?) itsellään ei ole koskaan mitään velvollisuutta perustella sanomisiaan,
Ne ovat faktoja. Kuten vaikkapa nuo miesten ja naisten palkan "erot" jne.onhan hän aina oikeassa "faktoineen",
Minä toistan faktoja ja esittämiäni päteviä argumentteja kunnes ne osoitetaan vääriksi tai argumenttini kumotaan asiallisesti. Sinustako pitäisi mun alkaa valehtelemaan ja muuttamaan mieltäni vain siksi, että muut eivät pidä sanomisestani? Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä - paskan on pakko olla hyvää vai mitä?jotka useimmiten koostuu lapsellisesta jankuttamisesta
Perusteeton väite.eikä suostu katsomaan, koska ne on kuitenkin voittajien propagandaa, oli se sitten mistä tahansa se lähde.
Et nähtävästi ymmärrä mitä eroa on uskolla ja tiedolla.onneksi noin omiin "faktoihinsa" fiksoituneita ihmisiä on harvassa, koska jos me kaikki uskottaisiin vain ja ainoastaan oma totuutemme, olisi ihmiset tuhoontuomittuja.