Bodom - keskustelut huomautuksista

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Urho

Bodom - keskustelut huomautuksista

Viesti Kirjoittaja Urho »

EDIT: siiretty osastosta bodom. Keskustelut tuomioista kaydaan Lautamiehissa. - RAID

Raid kirjoitti:Annan huomautuksen saanto pykalien 6 ja 7 rikkomisesta seuraaville nimimerkeille URHO, :-) seka KONSTA.

TUOMIOISTUIN on ottanut asian kasitelyynsa ja jakaa tuomionsa taman paivan aikana.

RAID[/color]
Höpö, höpö, Raid! :wink: Nimitin grootia tyhmäksi pitkän harkinnan jälkeen, ja perustelin väitteeni sillä, ettei hänen minua herjaavissa tai muissa viesteissä ollut logiikan hiventäkään. Sanotaanko näin, viestit olivat älyllisesti epäkypsiä. Vastaavasti hän oli mennyt itseäni kohtaan henkilökohtaisuuksiin väittämällä mm., ettei minulla ole muuta elämää, syyttänyt elvistelijäksi ja glorian hakijaksi

jne. jne. Eli jos Raid otat sen kannan, etten itse saa edes kerran kahdessa kuukaudessa esittää suoraa arviota jonkin kirjoittajan esim. älyllisestä tasosta, mutta vastaavasti minun pitää sietää hymiön, grootin ja awa:n jatkuvat täysin tuulesta temmatut juutut "viidentoista minuutin kuuluisuudesta", vääristelystä ja nyt viimeksi valehtelusta, niin vetäydyn saitilta ihan ilman bänniä.

Hymiö vastaavasti syytti minua avoimesti valehtelijaksi, johon vastasin niin asiallisesti kuin siihen vain voi. Hymiön syyte oli sikälikin helppo kumota, että asiassa ei ollut mitään tulkinnan varaista, ja kuten kirjoitin, minulla on asiasta ihan riittävät todisteetkin.
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Jokainen voi lukea kyseisen viestiketjun ja tehda omat arvionsa. Olen antanut aiheelliset huomautukset kolmelle nimimerkille jota asiaa tuomioistuin kasittelee. Itse tuomioistuin ei ole minun vallassani.

Osasto Bodom on aina ertyistarkkailussa, mutta silla osastolla myos sallitaan vahan enemman kuin muissa osastoissa.

RAID
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Raid kirjoitti:Jokainen voi lukea kyseisen viestiketjun ja tehda omat arvionsa. Olen antanut aiheelliset huomautukset kolmelle nimimerkille jota asiaa tuomioistuin kasittelee. Itse tuomioistuin ei ole minun vallassani.

Osasto Bodom on aina ertyistarkkailussa, mutta silla osastolla myos sallitaan vahan enemman kuin muissa osastoissa.

RAID
Suoraan sanoen ihmettelen suuresti RAIDin päätöstä! Ilmeisesti minutkin nyt bannataan, mutta olen sitä mieltä, että urho ja konsta ovat ainoat asialliset Bodom-sivuille kirjoittavat nikit.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

skoone kirjoitti: Suoraan sanoen ihmettelen suuresti RAIDin päätöstä! Ilmeisesti minutkin nyt bannataan, mutta olen sitä mieltä, että urho ja konsta ovat ainoat asialliset Bodom-sivuille kirjoittavat nikit.
Lyhyellä ajalla, mitä itse olen ollut, samaa mieltä. Lisäksi toki muutama muukin, MEG, Pharao jne, jotka ovat olleet tosi asiallisia mun palstailu ajan. :peukku:
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Bodom-poppoon peitsen vääntö on ollut ihan hauskaa. Itse olen sen verti ylimalkaisesti tutustunut Bodomiin (kirjoittajiin verrattuna), että olen suosiolla jättänyt tantereen muille. Käsittääkseni kirjoittajat suht itseironisestikin suhtautuvat kiistoihinsa. Kunhan mielipiteitten annetaan tapella ihmisten sijaan, on ihan mielenkiintoista luettavaa.
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Palstalla hyvaksytaan kovaakin vaittelya ja kiistelya. Se on usein koko keskustelun suola. Kuitenkin henkilokohtaiset "vittuilut" tulee jattaa pois. Osaston "Bodom" keskustelijat tuntevat toisensa entudestaan ja silla osastolla hyvaksytaan pikkaisen enemman kuin muilla osastoilla. Keskustelu jatkukoon mutta jatetaan ne henkilokohtaiset "nimittelyt" pois.

Mita itse tuomioihin tulee niin tuomiot tekee tuomioistuin eika kukaan yksittainen moderaattori.

RAID
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

skoone kirjoitti:
Raid kirjoitti:Jokainen voi lukea kyseisen viestiketjun ja tehda omat arvionsa. Olen antanut aiheelliset huomautukset kolmelle nimimerkille jota asiaa tuomioistuin kasittelee. Itse tuomioistuin ei ole minun vallassani.

RAID
Suoraan sanoen ihmettelen suuresti RAIDin päätöstä! Ilmeisesti minutkin nyt bannataan, mutta olen sitä mieltä, että urho ja konsta ovat ainoat asialliset Bodom-sivuille kirjoittavat nikit.
Mina suoraan sanoen ihmettelen kommenttiasi.
Ainoat asialliset keskustelijat, koska ovat samaa mielta kuin sina?
Nainko jaat ihmiset, eli he, jotka ovat eri mielta kuin sina eivat ole asiallisia, ne jotka sanovat jotain mika ei sinua ei miellyta, ovat asiattomia?

Toisin sanoen: diskriminoit eri mielta olevat asiatttomiksi ja taas samaa amielta olevat asialliksi, siis ne henkilot jotka miellyttvat sinua.

Minhan olen jo ehdottanut, etta perustakaa oma ryhma jonnekin, jossa voitte olla samaa mielta ja ylistaa Gustafssonia.

Se mika teissa on hieman surullista on se, etta edes ymmarra mita on tapahtunut.Kaksi puolustuskyvtonta pikkutyttoa on raasti surmattu ja ainoa mista te olette huolissanne on Gustafsson? Get help.

Kuinka vanha olet?(ei tarvitse vastata).
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Skoone ur time is up :P
I am an African!
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Minä tunnustan syntini, kirjoitin kerran, että groot on tyhmä. Sain siitä rangaistuksen.

Minkä takia nimimerkki groot saa kirjoittaa:

"Urho, sina et yksinkertaisesti osaa keskustella kuin aikuiset"

Tämä siis sen jälkeen, kun olin esittänyt asiallisen vastauksen esitetyyn kysymykseen.

"Pullea egosi, ylimielisyytesi ja hymion oikein ilmaisema sinun "isallinen" asenteesi, "

Ovatko nämä jotenkin (ovat tullet aikaisemminkin) eriarvoisia "tyhmän" kanssa?

"Me emma Urho ela diktatuurissa tai kommunistisessa valtiossa, koksa minustaa tuntuu etta sellaisessa valtiossa sina olisit ihannekansalainen. "

Tämä on erityisen huvittava kommentti, koska olen nimenomaan oikeusvaltion syvällinen kannattaja, mitä Bodomin oikeusmurhatapaukseen suhtautuminen osaltaan ilmentää.

[/b]
skoone
Ainesta Watsoniksi

groot kirjoitti:Se mika teissa on hieman surullista on se, etta edes ymmarra mita on tapahtunut.Kaksi puolustuskyvtonta pikkutyttoa on raasti surmattu ja ainoa mista te olette huolissanne on Gustafsson? Get help.

Täytän 60 kymmenen päivän päästä. Olen sen verran "iso", että tiedän ihan itse kuka on mielestäni asiallinen ja kuka ei.

EDIT: Korjattu lainaus kokonaiseksi seka korjattu henkilo keta on lainattu - RAID
EDIT: Ps. Katsokaa kun lainaatte etta lainaus tehdaan oikein - RAID
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

skoone kirjoitti:
groot kirjoitti:Se mika teissa on hieman surullista on se, etta edes ymmarra mita on tapahtunut.Kaksi puolustuskyvtonta pikkutyttoa on raasti surmattu ja ainoa mista te olette huolissanne on Gustafsson? Get help.

Täytän 60 kymmenen päivän päästä. Olen sen verran "iso", että tiedän ihan itse kuka on mielestäni asiallinen ja kuka ei.

EDIT: Korjattu lainaus kokonaiseksi seka korjattu henkilo keta on lainattu - RAID
EDIT: Ps. Katsokaa kun lainaatte etta lainaus tehdaan oikein - RAID
Erotatko myos valheen totuudesta?
When a truth becomes a lie or a lie becomes a truth?
Oletko kuullut sanonnan?
skoone
Ainesta Watsoniksi

Ja Jevgeni Jevtusenkon eräässä ruotsiksi käännetyssä runossa sanotaan:
Sanningen är bra, men lyckan bättre. Dock ingen lycka utan sanning finns.
_____
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja _____ »

Toivoisin että hymiö, Konsta ja Urho hoitaisivat keskinäiset asiansa yksityisviestein. Oikeasti olisi helvetin kiinnostava lukea eri näkemyksiä, huhuja ja faktoja Bodomista, ilman että joka ketju menee henkilökohtaiseksi päänaukomiseksi. Uskon että tämä olisi kaikkien lukijoiden etu. Makuasioista tuleekin kiistellä, mutta se ei parane yltiöpäisellä mutu-vääristelyllä ja trollaamisella. Vihjeenä vaan mm sinne hymiön suuntaan.

Itse olen ennenkaikkea lukemassa tätä foorumia, koska en tiedä asioista niin paljon kuin moni muu, mutta ilman ignore-toimintoa se lukeminenkin on ihan saatanan tuskallista. Uutta asiaa ei luonnollisestikaan enää jatkuvalla syötöllä julkisuuteen ilmaannu, mutta kertokaa vaikka vanhoista uutisista jos ette muuta keksi ja jättäkää tuo turha paska pois. Kiitos ja anteeksi, ei mitään henkilökohtaista.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

_____ kirjoitti:Toivoisin että hymiö, Konsta ja Urho hoitaisivat keskinäiset asiansa yksityisviestein. Oikeasti olisi helvetin kiinnostava lukea eri näkemyksiä, huhuja ja faktoja Bodomista, ilman että joka ketju menee henkilökohtaiseksi päänaukomiseksi. Uskon että tämä olisi kaikkien lukijoiden etu. Makuasioista tuleekin kiistellä, mutta se ei parane yltiöpäisellä mutu-vääristelyllä ja trollaamisella. Vihjeenä vaan mm sinne hymiön suuntaan.

Itse olen ennenkaikkea lukemassa tätä foorumia, koska en tiedä asioista niin paljon kuin moni muu, mutta ilman ignore-toimintoa se lukeminenkin on ihan saatanan tuskallista. Uutta asiaa ei luonnollisestikaan enää jatkuvalla syötöllä julkisuuteen ilmaannu, mutta kertokaa vaikka vanhoista uutisista jos ette muuta keksi ja jättäkää tuo turha paska pois. Kiitos ja anteeksi, ei mitään henkilökohtaista.
Tässä tuli enemmän asiaa kuin yhdessäkään viestissä, henkilökohtaisuudet privana ja mieluummin toivon ylläpidon rankalla kädellä asiaan puuttumista kuin että Bodom-palsta menettää vielä lisää mielenkiintoisuuttaan.
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

_____ kirjoitti:Toivoisin että hymiö, Konsta ja Urho hoitaisivat keskinäiset asiansa yksityisviestein. Oikeasti olisi helvetin kiinnostava lukea eri näkemyksiä, huhuja ja faktoja Bodomista, ilman että joka ketju menee henkilökohtaiseksi päänaukomiseksi. Uskon että tämä olisi kaikkien lukijoiden etu.
Samaa mieltä. Urho ja Urhon kaverit käyvät nykyään jokaisen kimppuun.
Osaltaa se kielii siitä turhautumisesta, jota ko. klaani on saanut kokea käytettyään tuhansia tunteja ja kymmeniä tuhansia euroja mm. Hans Assmannin asioiden penkomiseen. Miehen, jonka osuudesta Bodomin murhiin ei ole ainoatakaan todisteen ripettä.

Nyt kaivataan asialinjaa ilman suunsoittoa.
Vastaa Viestiin