Kuin seinälle puhuisi. Antaa olla.
EE::
Ja kukahan helvetti on mun nimissä aloittanut tämmösen ketjun? Nimee esille .
Jpa vs. Ionized
Jpa vs. Ionized
Viimeksi muokannut JPa, Ke Maalis 26, 2008 3:37 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lisää löylyä, PRKL!!!
”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa."

”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa."
V-i-i-s-a-a-n-a vissiin tiedät kuka oli tuo valkoinen kuolema? Helppo sieltä kaukaa on huudella, SE jos mikä on T-Y-H-M-Ä-Ä.ionized kirjoitti:JPa, olet T-Y-H-M-Ä. Perusteluiksi riittävät kommenttisi täällä.JPa kirjoitti:Kuin seinälle puhuisi. Antaa olla.
Valkoinen kuolema, sallinet minun nauraa.
Lisää löylyä, PRKL!!!

Kävit jo ettimässä netistä ketä tarkoitin. Hyvä. Millä perusteilla voit sanoa että itse olet viisaampi?ionized kirjoitti:Tiedän kuin tiedänkin kuka valkoinen kuolema oli, mutta noilla kommenteillasi et tee hänelle kunniaa vaan osoitat oman kypsymättömyytesi.JPa kirjoitti:V-i-i-s-a-a-n-a vissiin tiedät kuka oli tuo valkoinen kuolema? Helppo sieltä kaukaa on huudella, SE jos mikä on T-Y-H-M-Ä-Ä.ionized kirjoitti: JPa, olet T-Y-H-M-Ä. Perusteluiksi riittävät kommenttisi täällä.
Valkoinen kuolema, sallinet minun nauraa.
Ja kyllä tyhmää saa tyhmäksi kutsua vaikka pitemmänkin matkan päästä, varsinkin jos tyhmyys tuodaan julkisella foorumilla esille.
Lisää löylyä, PRKL!!!

Noniin, eli olet siis yhtä tyhmä kuin mä.ionized kirjoitti:Ei tarvinnut netistä kaivaa. Sisäinen Wikipedia kertoi.JPa kirjoitti:Kävit jo ettimässä netistä ketä tarkoitin. Hyvä. Millä perusteilla voit sanoa että itse olet viisaampi?ionized kirjoitti: Tiedän kuin tiedänkin kuka valkoinen kuolema oli, mutta noilla kommenteillasi et tee hänelle kunniaa vaan osoitat oman kypsymättömyytesi.
Ja kyllä tyhmää saa tyhmäksi kutsua vaikka pitemmänkin matkan päästä, varsinkin jos tyhmyys tuodaan julkisella foorumilla esille.
En ole väittänytkään olevani viisaampi. Olen vain todennut sinun olevan tyhmä ainakin kommenttiesi perusteella, aivan kuten olet itse väittänyt minun olevan tyhmä kommenttieni perusteella.
On sulla taas jutut. Ole vaan epätoivonen ja jatka tota syyttelyä jonka alotit. Mulla on parempaakin tekemistä. Väittele yksinäs kuka on tyhmempi. Tai oikeastaan hommaisit jotain elämää ettei tarvi täällä haastaa.
The end.
Lisää löylyä, PRKL!!!