Samaa mieltä, hölynpölyn sijaan kaikki tarmo Millan etsimiseen, sitähän tässä olen toitottanut, joillekkin on auton romutkin sellaisia rakkaita ja merkityselllisiä, autiotalot tai vajat jokin kaunis paikka, poliisi voisi paljastaa teletietoja niin olisi helpompaa, siellä autosta kun ei oltu kovin pitkään poissa niin jossain lähellä kuitenkin on. Oliko muuten volvon tunkki hukassa? Teleskooppipamppu olisi yksi tekoväline, jos ei tekoväline niin uhoiluväline.Kaivonkatsoja kirjoitti: La Kesä 13, 2020 7:48 pm Huhuu! Punttien kolistelun sijaan olisi nyt tärkeää löytää Millan jäänteet. Olen ehkä romanttinen höppänä, ja tätä ei pidä tulkita niin, että tässä casessa olisi mielestäni jotakin romanttista - kaikkea muuta! Syytetyn käytös on törkeää, kammottavaa ja anteeksiantamatonta. Mutta siitä huolimatta uskon ja luulen niin, että Milla on haudattu joko syytetylle läheiseen (henkisesti tai maantieteellisesti) paikkaan tai jopa jonnekin Millalle merkityksellisen paikan lähistölle.
Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman, hovi tuomitsi murhasta
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman
Päivän rankun jälkeen takaisin
mä oon kans sitä mieltä et toi Portman tietää asiasta jotain??
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Jos tekijän kertomus ruumiin sijoittamisesta jäteastiaan pitää paikkansa ja jos on varmistettu jätteiden kulkureitti niiden käsittelypaikkaan, niin todennäköisesti ruumiista ei enää mitään jäänteitä ole paikallistettavissa, mikäli jäteastian sisältö on päätynyt jätteenpolttolaitokselle. Tärkeää on tietysti selvittää, mihin ruumis on päätynyt, jottei omaisille jää epäselvyyttä siitä, voisiko ruumis jostain vielä myöhemmin putkahtaa esiin. Millan muisto säilyy omaisilla varmasti kipeänä kohtana sydämessä niin kauan kuin he elävät, koska rakas ihminen on poissa.Ghost hunting kirjoitti: Su Kesä 14, 2020 7:56 amSamaa mieltä, hölynpölyn sijaan kaikki tarmo Millan etsimiseen, sitähän tässä olen toitottanut, joillekkin on auton romutkin sellaisia rakkaita ja merkityselllisiä, autiotalot tai vajat jokin kaunis paikka, poliisi voisi paljastaa teletietoja niin olisi helpompaa, siellä autosta kun ei oltu kovin pitkään poissa niin jossain lähellä kuitenkin on. Oliko muuten volvon tunkki hukassa? Teleskooppipamppu olisi yksi tekoväline, jos ei tekoväline niin uhoiluväline.Kaivonkatsoja kirjoitti: La Kesä 13, 2020 7:48 pm Huhuu! Punttien kolistelun sijaan olisi nyt tärkeää löytää Millan jäänteet. Olen ehkä romanttinen höppänä, ja tätä ei pidä tulkita niin, että tässä casessa olisi mielestäni jotakin romanttista - kaikkea muuta! Syytetyn käytös on törkeää, kammottavaa ja anteeksiantamatonta. Mutta siitä huolimatta uskon ja luulen niin, että Milla on haudattu joko syytetylle läheiseen (henkisesti tai maantieteellisesti) paikkaan tai jopa jonnekin Millalle merkityksellisen paikan lähistölle.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Eihän koira merkannut mitenkään sitä roskista!!
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Eiköhän se roska-astia ollut jo tyhjennetty mahdollisen ruumiin sinne toimittamisen jälkeen moneen otteeseen, ennen kuin koira ehti sen ympäristöä nuuskimaan? Sitä paitsi luulisin, että sekajäteroska-astian hajut ovat niin moninaiset, ettei koirakaan sen suhteen ihmeisiin pysty.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Koira ei ilmeisesti merkannut roska-astiaa ja eikö se roskistarina vaikuttanut kuulustelijoiden mielestä ulkoa opetellulta puppendaalilta, mikä oli vain keksitty sopimaan höpötyksen yhden iskun kuolemantuottamuksesta? Mulla on semmonen kutina, että Salon Kruusilassa on ainoastaa hoidettu autoon liittyvät peittely-yritykset. Oisko ollu pokkaa viedä ruumista ihmisten ilmoille ja ottaa riskiä kiinnijäämisestä? Toivottavasti vanhempien tietokoneen ja älypuhelinten Google-haut on tutkittu.
Voihan sekin olla yks teoria et Milla on ollut sidottuna paksissa ja hengissä vielä pankkiautomaattireissun aikana ja pankkitunnuksia penätty teleskooppipampulla. Hermo mennyt siinä vaiheessa kun rahaa ei ole liiennyt ja sitten lähtenyt henki. Mistä näitä tietää, kun Jyriin ei voi uskoa pätkän vertaa. Isovanhempien mökkiseutu Somerniemellä on ollut mun mielestä potentiaalinen ruumiin hävityspaikka alusta asti. Onkohan Jyrpä käynyt ilolla mökkeilemässä tai muuten vaan nauttimassa kesäpäivistä siellä päin viime kesänä tai nyt? Lähtisikö samaan veteen ruumiin kanssa uimaan? Tällä aiheella voi vaan spekuloida niin kauan, kunnes totuus tulee ilmi. Harmittaa ihan helvetisti Millan ja hänen läheistensä puolesta, että yks kusipää lahtaa veloissaan ja ylivertaisuuden tunnoissaan nuoren ja kuolemaansa täysin viattoman elämän alun.
Voihan sekin olla yks teoria et Milla on ollut sidottuna paksissa ja hengissä vielä pankkiautomaattireissun aikana ja pankkitunnuksia penätty teleskooppipampulla. Hermo mennyt siinä vaiheessa kun rahaa ei ole liiennyt ja sitten lähtenyt henki. Mistä näitä tietää, kun Jyriin ei voi uskoa pätkän vertaa. Isovanhempien mökkiseutu Somerniemellä on ollut mun mielestä potentiaalinen ruumiin hävityspaikka alusta asti. Onkohan Jyrpä käynyt ilolla mökkeilemässä tai muuten vaan nauttimassa kesäpäivistä siellä päin viime kesänä tai nyt? Lähtisikö samaan veteen ruumiin kanssa uimaan? Tällä aiheella voi vaan spekuloida niin kauan, kunnes totuus tulee ilmi. Harmittaa ihan helvetisti Millan ja hänen läheistensä puolesta, että yks kusipää lahtaa veloissaan ja ylivertaisuuden tunnoissaan nuoren ja kuolemaansa täysin viattoman elämän alun.
Rationaalinen tieto nojautuu luonnonlakeihin, mutta intuitiivinen tieto antaa selityksen sille, mihin luonnonlait lopulta perustuvat.
Lisäyksenä edelliseen postaukseeni Muumiluuli, nykyinen portman kuitenkin tiesi viime syksynä faktana, että Millan ruumis ei voi olla järvestä naarattu henkilö. Uhrin syyttämisen sijaan olisi mielenkiintoista kuulla lisää faktoja tapahtuneesta, niin ei tarvitse spekuloida ja arvuutella. Kaikkitietävä kun on.Muumiluuli kirjoitti: Su Loka 27, 2019 5:30 pm Voihan se olla joku mökkiläinenkin joka on hukkunut uinti reissuilla kun vesi on jo kylmää. Muutenkin täällä spekuloidaan huhuja ja levitellään tahallisesti väärää tietoa. Ja tämä on fakta
Rationaalinen tieto nojautuu luonnonlakeihin, mutta intuitiivinen tieto antaa selityksen sille, mihin luonnonlait lopulta perustuvat.
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Jos joku on niin kaikkitietävä, niin sitten voisi antaa uhrin hautapaikan GPS‑koordinaatit...
Murhaajat palaa aina murhapaikalle tai jossain on alttari. Ainakin jos on sitä porukkkaa.
Murhaajat palaa aina murhapaikalle tai jossain on alttari. Ainakin jos on sitä porukkkaa.
-
piipertäjä
- Agentti Scully
Moi ekaa kertaa tänne olen alusta saakka tätä Millan tapausta seurannut, jonkun yksittäisen havainnoin tehnyt viime vuonna elokuulta kun ollut lenkillä paikka on kaukana Kiikalasta. mutta homma alkoi siitä kun oli joku suurehko metsäalue erään pellon vieressä jossa on myös helvetin iso suo vieressä.. olin lenkillä lähipellolla havaitsin kyseisel metsäalueel ison määrän lintuja pitämäs hirveetä meteliä noh eipä silloin tullut mitään ihmeempää mieleen asian osalta kuhan jäi asia mieleen mutta kunnes krp ilmoitti että epäilee et ruumista olisi kuskattu muualle tulikin mieleen et pitää käydä kurkkaan tuolla metsässä ja näin tein metsänpolun päässä lähellä suota oli jäänyt joltakin en tiedä keneltä niin vanha lapio nojaamaan puuta. Jäi sen verran mystinen olotila asiasta että kuka jättää maastoon lapion onko metsästäjät vai joku muu mutta jäi vaivaan siinä määrin että ilmotin asiasta vinkkinä krp:lle ja siihen tartuttiin mutta en tiedä onko johtanut mihinkään.
Ja sitten asiasta toiseen Millan insta kuva joka jäi viimeiseksi mikä siihen johti ja se että jyrppa puhui että Milla on itsetuhoinen? Mä olen sitä juttua alusta asti miettinyt että yrittikö jyrppa saada asian näyttään jotenki siltä että Milla olisi itselle tehnyt jotakin?
Ja sitten asiasta toiseen Millan insta kuva joka jäi viimeiseksi mikä siihen johti ja se että jyrppa puhui että Milla on itsetuhoinen? Mä olen sitä juttua alusta asti miettinyt että yrittikö jyrppa saada asian näyttään jotenki siltä että Milla olisi itselle tehnyt jotakin?
Jos siitä topista on tullut niin paljon et tarvii Volvo pestä ni koira haistais sen kyl
Tervetuloa takaisinRinu kirjoitti: Su Kesä 14, 2020 8:37 am Päivän rankun jälkeen takaisinmä oon kans sitä mieltä et toi Portman tietää asiasta jotain??
Kyllähän se taitaa olla niin että muumiluuli, Portman ja eräs muu nimimerkki (laitoin sul aiemmin viestiä) kuuluu jollekin hyvinkin lähellä syytettyä olevalle henkilölle tai sitten syytetylle itselleen. Tai sit on vaan joku todella kieroutunut kaveri kun saa kiksejä siitä et härkkii muurahaispesää
Jos me tuhat jalkaa alas tästä mahduttaisiin matkustamaan, niin me emme estyis löytämästä väkeä tuon puoleisen maan - YUP-
Piipertäjällä hyvin mielenkiintoinen havainto 
Pitäiskö tehdä minfolaisten miitti kyseiselle paikalle, vaikka eiköhän krp ole jo kunnolla tutkinutkin.
Pitäiskö tehdä minfolaisten miitti kyseiselle paikalle, vaikka eiköhän krp ole jo kunnolla tutkinutkin.
Jos me tuhat jalkaa alas tästä mahduttaisiin matkustamaan, niin me emme estyis löytämästä väkeä tuon puoleisen maan - YUP-
-
piipertäjä
- Agentti Scully
Niin luulis että se on katsottu mutta kun ei ole selvää tietoa voiko metsästysporukoilta ollut jäänyt tai joltakin muulta. Eniten hämää se että vieressä on suo, ja kun syytetty ihan itse kussut poliiseja linssiin ja näin niin herää epäilys siitä että kaveri on voinut olla liikenteessä ilman puhelinta.
Ei mulla riitä millään tavalla järki ja ymmärrys syytetyn tekemisiin ja niinku tosta insta kuvasta mainittin joka jäi Millan viimeseks että jos siinä oli joku juttu mitä syytetty yrittää käydä hyödyksi kun kerran meni ekoissa kuulusteluissa puhuun Millan itsetuhoisuudesta. Helvetin raskasta omaisille ja Millan ystäville tää aika..yli vuosi helvettiä....ei muutaku isosti voimia omaisille ja Millan ystäville!
Ei mulla riitä millään tavalla järki ja ymmärrys syytetyn tekemisiin ja niinku tosta insta kuvasta mainittin joka jäi Millan viimeseks että jos siinä oli joku juttu mitä syytetty yrittää käydä hyödyksi kun kerran meni ekoissa kuulusteluissa puhuun Millan itsetuhoisuudesta. Helvetin raskasta omaisille ja Millan ystäville tää aika..yli vuosi helvettiä....ei muutaku isosti voimia omaisille ja Millan ystäville!
Pääseekö sinne autolla lähelle? En usko että olis kroppaa lainalihaksilla pitkälle kantanutpiipertäjä kirjoitti: Su Kesä 14, 2020 12:46 pm Niin luulis että se on katsottu mutta kun ei ole selvää tietoa voiko metsästysporukoilta ollut jäänyt tai joltakin muulta. Eniten hämää se että vieressä on suo, ja kun syytetty ihan itse kussut poliiseja linssiin ja näin niin herää epäilys siitä että kaveri on voinut olla liikenteessä ilman puhelinta.
Haaskansyöjä lintujen käytös voisi kyllä paljastaa kropan mahdollisen piilopaikan
- MissMallard
- Adrian Monk
Toki voi olla Millakin mutta joku voi olla haudannut sinne jotakin muuta. Kuten kotieläimen tai esim. metsästyksestä (salametsästyksestä) syntyneen ruhon ja tästä syystä haaskalinnut sitten?
Toki linnut voivat ilmestyä ihan luonnolliselle haaskalle ja lapio on sitten liittynyt johonkin toiseen asiaan tms? Mutta tottakai kaikki kannattaa selvittää. Kuten aiemmin kirjoitin niin nuo suohaudat oli menneiden vuosien monen kuohuttavankin tapauksen takana eli tapettuja haudattiin suohautoihin mutta voihan se olla keino hävittää ruumis vielä tänäkin päivänä; kuka tietää?
Toki linnut voivat ilmestyä ihan luonnolliselle haaskalle ja lapio on sitten liittynyt johonkin toiseen asiaan tms? Mutta tottakai kaikki kannattaa selvittää. Kuten aiemmin kirjoitin niin nuo suohaudat oli menneiden vuosien monen kuohuttavankin tapauksen takana eli tapettuja haudattiin suohautoihin mutta voihan se olla keino hävittää ruumis vielä tänäkin päivänä; kuka tietää?