Mahdatkos osata entisenä asukkaana perustella mistä tämmöinen hirmu pommi on saanut sen nimen?Tampereen Tyttö kirjoitti:Vuorentausta niminen paikka sijaitsee Ylöjärvellä, Tampereen Lamminpään kupeessa. Olen asunut siellä joskus pienen hetken..Mariella kirjoitti:Muistintappodrinksuista tuli mieleen eräs tuttavuus, jota sai aikoinaan (ehkä edelleen?) Tampereen Applesta: Vuorentaustalainen. Snapsissa puolet absinttia ja puolet tequilaa. Kyllä meinaan potkii
Pub Prison **AVATTU**
Nerot hallitsevat kaaoksen
Onnea minulle tämänpäiväisen 1-vuotissyntymäpäivän johdosta!!!
Otin oman enkelikuoron mukaan:
http://www.youtube.com/watch?v=rpPaKNSh7-k
...Yksinkö täällä taas joutuu juhliaan viettämään? Ikäraja tietysti veroittaa sisäänpääsijöiden määrää... K-1. Mutta bileet alkoivat vasta, lisää juhlakriteerit täyttäviä syntyy nyt sitten joka päivä -tervetuloa!!
Otin oman enkelikuoron mukaan:
http://www.youtube.com/watch?v=rpPaKNSh7-k
...Yksinkö täällä taas joutuu juhliaan viettämään? Ikäraja tietysti veroittaa sisäänpääsijöiden määrää... K-1. Mutta bileet alkoivat vasta, lisää juhlakriteerit täyttäviä syntyy nyt sitten joka päivä -tervetuloa!!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Onnea Kylli! Kahvi, kiitos.Kylli kirjoitti:Onnea minulle tämänpäiväisen 1-vuotissyntymäpäivän johdosta!!!
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, To Maalis 27, 2008 9:48 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Maija! Ei voi olla totta. Missä ihmeen siperiassa oikein asut! Nojailetko siihen lumikolaan koko päivän?maija turjukka kirjoitti:^Minä myös.... johan tässä suuta kuivaakin, kun rankan työpäivän ja lumitöiden jälkeen pitäis vielä yrittää pysyä pelkässä asiassa![]()
![]()
Onnea kauheesti, Kylli
Onnea Kyllille! Vaikka olen alaikäinen: Cheers!
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Eihän nyt sentään Siperiassa, mutta Mikkelin takana kuitenkin.... lähemmät ajo-ohjeet saat sitten, jos tulet kesällä käymään. Voin tarjota juotavat tai jäätelöt meidän "rantabaarissa"Primavera kirjoitti:
Maija! Ei voi olla totta. Missä ihmeen siperiassa oikein asut! Nojailetko siihen lumikolaan koko päivän?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Heh, enpä tiedä.. Kenties paukun keksi joku paikallisasukas?Mariella kirjoitti:Mahdatkos osata entisenä asukkaana perustella mistä tämmöinen hirmu pommi on saanut sen nimen?Tampereen Tyttö kirjoitti:Vuorentausta niminen paikka sijaitsee Ylöjärvellä, Tampereen Lamminpään kupeessa. Olen asunut siellä joskus pienen hetken..Mariella kirjoitti:Muistintappodrinksuista tuli mieleen eräs tuttavuus, jota sai aikoinaan (ehkä edelleen?) Tampereen Applesta: Vuorentaustalainen. Snapsissa puolet absinttia ja puolet tequilaa. Kyllä meinaan potkiiOnko vuorentaustalaiset reteetä sakkia vai mistä voisi johtua...
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kiitosta rakkaat ystävät! Ja kuten arvata sopii laitoin sen K-1 ihan vaan kettuillessani -tottakai alaikäiset saavat tulla bileisiin, kunhan eivät tartu Negroniin, se on yksivuotiaitten kamaa
. Lait on tehty rikottaviksi, eikö? Jos niitä nyt Prisonissa oli edes alunperin...
Kippisx7 (ainoa oikea Negronien kertamäärä)!!
Kippisx7 (ainoa oikea Negronien kertamäärä)!!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Kyllä ja onhan perjantai ja iloinen jälleennäkeminen.Tänne vaan kaikkiPrimavera kirjoitti:Perjantaille ja viikonlopun kunniaksi. Kiva kun jaksat välillä poikkeilla. aika väsynyttähän täällä alkaa jo muuten olla, mutta pubissa ei sitä mietitä, vaan otetaan kevyesti.
Kippis ja kulaus!
Totuus on tarua ihmeellisempää