Aih, ja mä kun olen luullut, jotta mulla on lompakko täynnä kellastuneita vitosiarapier kirjoitti:Ne ihan keltaiset setelit on kakssatasia.Aariel kirjoitti:Ne ON saastaisia. Jotkut setelit on ihan keltaisia, kulahtaneita, ruttaantuneita jne. Miettikää tosiaan kenen kaikkien käsissä (tai missä lie, heh) ne on ollut ja kuinka monta vuotta ne on kiertänyt ties missä, yyh. Siksi pankkikortti on hyvä jutturapier kirjoitti: Setelit saattaa olla aika saastaisia
Tyhmiä kysymyksiä
Eiks niis toinen remmi tuu jalkaterän yli ja toinen kantapään takaa..ainaki 80 luvulla,tiä sit miten nykysin.cicero kirjoitti:ostin pojille minarit siis minisukset ja nyt me ei tiedetä miten n laitetaan jalkaan kiinni..help! sukset irtoaa melkein heti kun yrittävät lskea alas....onko täällä ketään minisuksiasiantuntijaaa????
-Don`t ask to drive my bike and i don´t ask to drive your wife-
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
-
Kuusikonmies
- Susikoski
kiitos vinkeistä, kyllä ne sitten loppujen lopuksi pysyi jalassa
ja kummallakin on häntäluu kipeänä
on meillä pulkat ja stigatkin mutta kyllä musta pienten poikien täytyy päästä kokeilemaan kaikkea mahdollista...eikä ne olleet kalliitkaan..etolassa melkein kaikki talvivälineet on -50%...stigatkin(classic) vaan 35 euroa....meillä oli jo ennestään kaksi mutta ostettiin vielä kolmas tytölle..se kyllä tuunataan pinkiksi ja ratti ja istuin saa pinkin tekoturkispäällisen...kiva että välillä voi perehtyä muuhunkin kuin warhammeriin ja runescapeen...
toivottavasti vaan tuo lumi pysyy nyt jonkun aikaa maassa...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Miksi ihminen ajattelee huomattavasti herkemmin ja synkempiä ajatuksia loppuillasta/yöstä kuin päivällä?
En hyväksy vastausta "silloin on väsynyt", sillä sama ilmiö toistuu vaikka olisin nukkunut todella pitkään päivällä eikä todellakaan väsyttäisi.
En hyväksy vastausta "silloin on väsynyt", sillä sama ilmiö toistuu vaikka olisin nukkunut todella pitkään päivällä eikä todellakaan väsyttäisi.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.