Kyllä pystytään nuokin jäjittämään poliisi on kyennyt jopa tor verkossa kulkeneen huumeiden välitys renkaan jäljittämään.Suonikuristaja kirjoitti: Pe Kesä 26, 2020 10:51 am Ne on nuoria. Ei ne lähettele tekstareita. Televalvonnalla ei päästä Whatsapp , telegram tai snänppi viesteihin. Millan puhelin pitäisi löytää.
Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman, hovi tuomitsi murhasta
Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman
Mistä tää tieto on peräisin?piipertäjä kirjoitti: To Kesä 25, 2020 9:32 pm Lisää epämääräisiä pohdintoja tiettyjen juttujen perusteella... Onko Somerolla ollut 2019 kesällä useita samankaltaisia Volvoja kuin Jyrillä ollut? Ja jos ei ole niin miksi tämänkaltainen auto olisi lähellä Someron keskustaa Hovimäen kulmilla ajellut hyvin hätääntyneen olosena erinäisillä mettäteillä? Tämä kaikki tapahtunut aamupäivän aikana eräänä päivänä. Onko Jyrillä tullut rahannoston jälkeen helvetillinen paniikki sen johdosta että koodi väärin ja jäi rahat saamatta? ja kiihtyneessä mielentilassa tullut tehtyyn jotain ihan muuta kuin vain yksi lyönti nyrkillä? kenties patukalla murjottu niin pahasti.. Toivoisin että Jyri ottaisi itseään niskasta kiinni jotta tämä saatanallinen hullunmylly loppuu itsesi osalta ja uhrin osalta.
Jos me tuhat jalkaa alas tästä mahduttaisiin matkustamaan, niin me emme estyis löytämästä väkeä tuon puoleisen maan - YUP-
-
piipertäjä
- Agentti Scully
Havainto yksittäiseltä henkilöltä joka välitetty eteenpäin.
Mielenkiintoista, hyvin mielenkiintoista. Onko tämä henkilö ilmoittanut poliisille havainnoistaan?piipertäjä kirjoitti: Pe Kesä 26, 2020 8:01 pm Havainto yksittäiseltä henkilöltä joka välitetty eteenpäin.
Jos me tuhat jalkaa alas tästä mahduttaisiin matkustamaan, niin me emme estyis löytämästä väkeä tuon puoleisen maan - YUP-
-
piipertäjä
- Agentti Scully
Murha tuomioon en usko enkä näe murha tuomiota tarpeelliseksikaan ilman riittäviä todisteita.
Uhrin puolustelusta kertoo jatkuva tekijään kohdistuva osittain asiatonkin kirjoittelu.
Tekijää ei ole tässä vaiheessa edes tuomittu murhasta rikosnimikkeet ovat aivan muita.
Uhrin puolustelusta kertoo jatkuva tekijään kohdistuva osittain asiatonkin kirjoittelu.
Tekijää ei ole tässä vaiheessa edes tuomittu murhasta rikosnimikkeet ovat aivan muita.
Niin kauan kun tekijä ei itse kerro totuutta ja osota ruumista, tulee muiden ennakot olemaan se pahin tietysti. Ja jos tilanne jää tähän, hyvin todennäköisesti loppuelämänsä joutuu sitä kohtaamaan.
Kukaan ei usko hänen selityksiään tapahtuneista, vaikka se joutuisi oikeudessa läpi menemään.
Huono lähteä surkuttelemaan muiden puheista kun ei itse ole toiminut sitä vähääkään oikein tässä keississä ja uhria ajatellen.
Kukaan ei usko hänen selityksiään tapahtuneista, vaikka se joutuisi oikeudessa läpi menemään.
Huono lähteä surkuttelemaan muiden puheista kun ei itse ole toiminut sitä vähääkään oikein tässä keississä ja uhria ajatellen.
-
piipertäjä
- Agentti Scully
On kyllä outoa kaveriporukkaa Jyrillä kun eivät ole yrittäneet estää tätä kaikkea jos tiedossa on ollut kuinka pahat velat sun muut ongelmat. Herättää suurta epäilystä että onko kavereilla jotain osaa tai arpaa pienessäkin määrin tähän kaikkeen. Toivotaan että näin ei ole mut tää puolustaminen ja asian vertaaminen normi kännitappoon ja kaikki muu antaa vähän liian oudon kuvan. Minä en itse puolestelisi Jyrin kaltasta ihmistä tälläses tilanteessa siinä on jotain niin vastenmielistä tässä tapauksessa. Toki jos on erittäin hyviä kavereita mutta mulla jos joku kaveri tekisi näin raukkamaisen teon niin katkasisin täysin välit.
Sinäkö puutut kavereiden raha-asioihinki,tiedätkö kaikkien raha asiat 100%?piipertäjä kirjoitti: La Kesä 27, 2020 12:27 am On kyllä outoa kaveriporukkaa Jyrillä kun eivät ole yrittäneet estää tätä kaikkea jos tiedossa on ollut kuinka pahat velat sun muut ongelmat.
Miten puutut työttömän rahatilanteeseen koska se varmaan on huono? ja tiedäkö ettö joku tulee tekemään sen takia henkirikoksen vaikka ens vuonna?
Melkosia guruja täällä taas.Vähän olis hienoa kun olis tuollainen taikuri omassa kaveripiirissä,se olis enemmän kuin 100 000€ pankissa.Ei tarvis olla mistään huolissaa,piipertäjä duunaa ja järjestää jos raha asiat menee pieleen joskus,se puuttuu niihin jo ennenkö pitää velkaantuakaan ja korjaa käden käänteessä kaiken hyväksi.
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Menikö rahahanat kiinni, vai onko rutiköyhää...? Tää on ihan hyvä pointti.piipertäjä kirjoitti: La Kesä 27, 2020 12:27 am On kyllä outoa kaveriporukkaa Jyrillä kun eivät ole yrittäneet estää tätä kaikkea jos tiedossa on ollut kuinka pahat velat sun muut ongelmat. Herättää suurta epäilystä että onko kavereilla jotain osaa tai arpaa pienessäkin määrin tähän kaikkeen. Toivotaan että näin ei ole mut tää puolustaminen ja asian vertaaminen normi kännitappoon ja kaikki muu antaa vähän liian oudon kuvan. Minä en itse puolestelisi Jyrin kaltasta ihmistä tälläses tilanteessa siinä on jotain niin vastenmielistä tässä tapauksessa. Toki jos on erittäin hyviä kavereita mutta mulla jos joku kaveri tekisi näin raukkamaisen teon niin katkasisin täysin välit.
Minäkin katkaisisin välit jos joku karveripiiristä olisi tehnyt näin raukkamaisen teon ja vielä hävittänyt ruumiin jonnekkin. Sitä ei voi hyväksyä.
Mutta et sinäkään varmaan kuitenkaan jos kyse olisi ystävästä?piipertäjä kirjoitti: La Kesä 27, 2020 12:27 am On kyllä outoa kaveriporukkaa Jyrillä kun eivät ole yrittäneet estää tätä kaikkea jos tiedossa on ollut kuinka pahat velat sun muut ongelmat. Herättää suurta epäilystä että onko kavereilla jotain osaa tai arpaa pienessäkin määrin tähän kaikkeen. Toivotaan että näin ei ole mut tää puolustaminen ja asian vertaaminen normi kännitappoon ja kaikki muu antaa vähän liian oudon kuvan. Minä en itse puolestelisi Jyrin kaltasta ihmistä tälläses tilanteessa siinä on jotain niin vastenmielistä tässä tapauksessa. Toki jos on erittäin hyviä kavereita mutta mulla jos joku kaveri tekisi näin raukkamaisen teon niin katkasisin täysin välit.
-
piipertäjä
- Agentti Scully
http://www.tilannehuone.fi/tehtava.php? ... c648383753
Noin hehtaari maastoa paloi hakkuualueella Hossojankulmantiellä. Palo sai alkunsa metsätyökoneen kipinästä. Joko rupesi Jyriä kuumottaan liikaa...
Noin hehtaari maastoa paloi hakkuualueella Hossojankulmantiellä. Palo sai alkunsa metsätyökoneen kipinästä. Joko rupesi Jyriä kuumottaan liikaa...
Jahas. Jos leikitään ajatuksella että Milla olisi ollut haudattuna paloalueelle ja kyseessä olisi yritys vaurioittaa ruumista vielä lisää todistusaineiston tuhoamiseksi kuinka palo olisi vaikuttanut haudattuna olevaan ruumiiseen? Varmasti kuumuus olisi jotakin aiheuttanut, sitä en tiedä kuinka paljon.piipertäjä kirjoitti: La Kesä 27, 2020 2:42 pm http://www.tilannehuone.fi/tehtava.php? ... c648383753
Siihen en jaksa uskoa että tekijä olisi ensin kaivanut ruumiin maan pinnalle, todennäköisyys kiinnijäämiseen kasvaisi jo kaivaessa ja palon jälkeen ruumis todennäköisesti löydettäisiin.
Juttu on vaan niin, että tekijällä ei ole kauheasti oikeuksia, ennemminkin velvollisuuksia, kuten kertoa missä ruumis on. Itse uskon vahvasti ja tämä siis on vain oma USKOMUS, ei faktaa, että ruumis on palasina pitkin vesistöä.portman kirjoitti: Pe Kesä 26, 2020 10:20 pm Murha tuomioon en usko enkä näe murha tuomiota tarpeelliseksikaan ilman riittäviä todisteita.
Ruumis levätköön rauhassa missä ikinä onkaan.
Maastopalo ei liity mitenkään ruumiin kadoksissa oloon.
Täällä on hauskoja olettamuksia tapahtuneista ja tapahtuneesta.Kohta olette käyneet kaikki vaihtoehdot läpi ja ruumis yhä hukassa.
Maastopalo ei liity mitenkään ruumiin kadoksissa oloon.
Täällä on hauskoja olettamuksia tapahtuneista ja tapahtuneesta.Kohta olette käyneet kaikki vaihtoehdot läpi ja ruumis yhä hukassa.