Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman, hovi tuomitsi murhasta
-
piipertäjä
- Agentti Scully
Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman
Okei sen osalt mitä oon kuullut tästä yhdest havainnoist että ajellut ristiin rastiin useita mettäteitä...niin vois kuvitella että ne mettätien tienreunat ja lähialueet olisi tutkittu mut outoa jos ei. Mutta hyvä että poliisi on yrittänyt etsiä vesistöstä hovimäen vierestä.
*poistettu lautamiestekstiä*t:mode
-
Kaivonkatsoja
Onko missään sanottu että Hossojankulmalta olisi (koko matka) tultu Somerolle juuri Helsingintietä pitkin? Itselläni jos olisi ruumis takapaksissa, niin ajelisin vähän syrjäisempiä reittejä, luulen ainakin niin 
Googlemapsista katselin, että esim. Lepänsangantie tulee aika lähelle Hovimäkeä (ja kenkää). Jos olisi halunnut minimoida "isolla tiellä" ajamisen ruumis kyydissä, niin kropsun olisi voinut kipata jemmaan juuri Hovimäen kulmille. Paikalliset tietänevät minkälaisessa kunnossa nuo pienemmät tiet ovat ja olisiko niitä pitkin mahdollista ajella kohti keskustaa tiedossa olevien kelloaikojen puitteissa?
Googlemapsista katselin, että esim. Lepänsangantie tulee aika lähelle Hovimäkeä (ja kenkää). Jos olisi halunnut minimoida "isolla tiellä" ajamisen ruumis kyydissä, niin kropsun olisi voinut kipata jemmaan juuri Hovimäen kulmille. Paikalliset tietänevät minkälaisessa kunnossa nuo pienemmät tiet ovat ja olisiko niitä pitkin mahdollista ajella kohti keskustaa tiedossa olevien kelloaikojen puitteissa?
Mitähän teitä ois ajellut mahdollisesti?
-
piipertäjä
- Agentti Scully
En tiedä tarkemmin kun vaan et silläpuolen tietä olevilla teillä jossa masto on.
-
Kaivonkatsoja
Ikävä kyllä mastojen sijainneista en tiedä mitään
Molemmin puolin Halkjärveä tiet joita pitkin pääsee Oinasjärventieltä (läheltä Hossojankulmantietä) Lepänsangantielle, kertoo Googlemaps. Onko nuo tiet edes ajokelpoisia, en tiedä. Ehkä nämä mun spekut menevät metsään nyt ihan kirjaimellisesti 
Ne tiet on kyl ihan hyvässä kunnossa ja rauhallisia niin päivällä kuin yölläkin.
-
piipertäjä
- Agentti Scully
En minä tollasia auki saa 
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Lauttasaari, Santaniemennokka on sellaisia paikkoja mistä voisi järveen hävittää, muuten on kyllä mökkirantaa.
-
piipertäjä
- Agentti Scully
Google mapsin linkki mastoon josta sen näkee kun googlen auto ajanut vierestä
https://www.google.fi/maps/@60.5943668, ... 312!8i6656
https://www.google.fi/maps/@60.5943668, ... 312!8i6656
Tosta ei pääse mihinkään ku on vaan pisto mun mielestä.
-
piipertäjä
- Agentti Scully
Näytinkin vain mistä mastosta kyse kun ei aikasempi cellmapper linkki ollut hyvä.
Selittäkää tyhmälle miten joku on nähnyt että ajellut useilla pikkuteillä. Kyytiläinen? Vai miten jollain voi olla havainto? Talo risteyksessä? Mä en vaa tajuu
Jos me tuhat jalkaa alas tästä mahduttaisiin matkustamaan, niin me emme estyis löytämästä väkeä tuon puoleisen maan - YUP-
-
piipertäjä
- Agentti Scully
Ohikulkumatkalla töitten tai vastaavan takia toki on pitkäaika muistaa viimevuoden kesäkuulle saakka täysin selvästi. Mut jos joku on poikkeevalla tavalla ajellut niin kyllä siinä jää jotakin mieleen.