Olen samaa mieltä kanssasitmk666 kirjoitti:Pakkanen,lumi,järvi jäässä ja kaikki mikä liittyy talveen. Kesä kehiin ja nopeesti perkele!
Mikä ärsyttää tänään?
-
hipsulainen
- Adrian Monk
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Lumisade. Töihin lähtö. Oma saamattomuus. Sekainen koti. En saa mennä suihkuun kotona. Elämäntilanne. Rahatilanne. Työtilanne. Anoppi. Luottokunta. Asuntotilanne. Vittu!
Ei oo päivänsäde -olo tänään... Tuskin tuleekaan. Töiden jälkeen livahdan nukkumaan ja herään vasta kun maailma on parempi ja täällä vallitsee world peace. (Tai kun on parempi lääkitys
) Perkeleen perkele.
Tänään tuo ei ole hauskaa.
V
V
Ei oo päivänsäde -olo tänään... Tuskin tuleekaan. Töiden jälkeen livahdan nukkumaan ja herään vasta kun maailma on parempi ja täällä vallitsee world peace. (Tai kun on parempi lääkitys
Tänään tuo ei ole hauskaa.
V
V
Nerot hallitsevat kaaoksen
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Nuo V-kirjaimet oli selkeä kutsu, että minun pitää tilittää seuraavana.Mariella kirjoitti:V
V
Olen kai sairaana/tulossa sairaaksi. Melkein mikä tahansa voisi saada tällä hetkellä minut oksentamaan.
Odottamani posti ei tullut, ehkä huomenna sitten.
Kauppaan pitäisi lähteä ja lenkille, kiinnostus jossain nollan tienoilla. Pakko mikä pakko.
Kylmä kuin helvetissä.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Joo nyt on mun vuoro sitten, tässä se tulee:
v******a kun omakustanne ei ota valmistuakseen ja ei kiinnosta edes tehdä sitä mutta on aikataulu.
Enkä jaksa mennäs alille enkä lenkille. Laiskottaa ihan kamalasti ja sit on huono omatunto kun ei pääse liikkeelle. Julistan tämän päivän v********n multihuipennuksen päiväksi!

v******a kun omakustanne ei ota valmistuakseen ja ei kiinnosta edes tehdä sitä mutta on aikataulu.
Enkä jaksa mennäs alille enkä lenkille. Laiskottaa ihan kamalasti ja sit on huono omatunto kun ei pääse liikkeelle. Julistan tämän päivän v********n multihuipennuksen päiväksi!
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Vaikka niinkinVoDKa kirjoitti:Nuo V-kirjaimet oli selkeä kutsu, että minun pitää tilittää seuraavana.Mariella kirjoitti:V
V
Nerot hallitsevat kaaoksen
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Viime yö. En ole koskaan vielä ollut niin sairaana, etten olisi pystynyt kävelemään. Viime yönä kompuroin ja horjuin, meinasin kaatua pari kertaa ja kaikki oli sekavaa. En ollut varma olenko minä minä vai joku muu, vatsa kramppaili koko ajan ja näin äärimmäisen sekavia unia minfolaisista niiden parin tunnin aikana, mitä sain nukuttua.
Aamulla oli pakollinen meno, horjuin edelleen ja ihmiset takuuvarmasti pitivät humalaisena. Olo on yhä sekava ja en voi olla varma ihan perusjutuistakaan, joiden pitäisi olla selviö.
Palaan ehkä illalla asiaan, jos tunnen olevani taas joten kuten järjissäni.
Aamulla oli pakollinen meno, horjuin edelleen ja ihmiset takuuvarmasti pitivät humalaisena. Olo on yhä sekava ja en voi olla varma ihan perusjutuistakaan, joiden pitäisi olla selviö.
Palaan ehkä illalla asiaan, jos tunnen olevani taas joten kuten järjissäni.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.