Horoskoopit

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^No johan. Olen näemmä rapu henkisesti, mutta neitsyen piirteitäkin löytyy.
Vähiten olen vesimies, mikä siis oikeasti olen. :lol:
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Oikeasti siis neitsyt, tämän testin mukaan rapu ja jousimiestäkin löytyy. Perhe on tärkeä ja olen uskollinen, kunhan saan mukavasti köllötellä itselleni sopivan kalamiehen kainalossa. Minusta voisi tulla tämän testin perusteella tulla jopa vapaan ja itsenäisen työn raataja eli opettaja. :lol:
Rattus
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rattus »

Testin mukaan oinas ja oikeestikkin oinas. Vähän jotain miestä (en nyt enää muista oliko vesi- vai jousi-) ja vähiten vaaka.
Kuusikonmies
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Kuusikonmies »

Henkiseltä horoskoopiltasi olet eniten skorpioni, sinussa on myös jousimiehen piirteitä ja vähiten olet neitsyt. Olen oinas oikeasti.

Ota tuosta nyt selvää :roll:

Toinen testi väittää, että minussa on miestä 78% ja naista 22% :shock:
Kuusikonmies
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Henkiseltä horoskoopiltani olen leijona. (Testin mukaan)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Neitsyt, siis täydellinen pilkunviilaaja.En usko näihin, mutta vuosien varrella olen huomannut jotain touchea parinvalinnan suhteen...
Annie W
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Annie W »

Olen henkisesti kalat, ja vesimiehen piirteitäkin löytyy. Vähiten olen härkä. Oikeasti olen vesimies (+nouseva/kuu=kauris).
Misery is almost always the result of thinking.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

jaa..olen oikeasti leijona ja tuon ´testin mukaan myös leijona, hieman kalaa löytyy myös ja vähiten olen härkä :shock:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Olen kaksonen sekä testin mukaan että oikeasti. Olen yllättynyt.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tiina kirjoitti:^No johan. Olen näemmä rapu henkisesti, mutta neitsyen piirteitäkin löytyy.
Minulla samat jutut just! Mutta eniten olen vesimies, mikä siis olen "oikeesti" 8)
Nothing is quite what it seems
melankol13
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja melankol13 »

Testin mukaan henkisesti eniten oinas, vähiten härkä. Oikeasti kaksonen.
Some like it dead
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Täällä voi laskea oma syntymäkarttansa, jos tietää syntymäpaikan, ja -ajan noin puolentunnin tarkkuudella:

http://astro.mtv3.fi/cgi-bin/astro/natal

Helppoa elämää; vielä 15 vuotta sitten nämä piti laskea itse kynällä ja paperilla ja taulukot nenän edessä. ;)

Sieltä tulee sitten tulkinnat ja muut, joita voi itse mielessään yhdistellä. Astrologisesti merkittävimmät ovat: aurinkomerkki, nouseva merkki (eli 1. huoneen kärki) ja kuumerkki.

Jos ei tiedä syntymäkellonaikaa, voi kartan silti laskea, vain kuumerkki menee todennäköisesti pieleen, eikä huoneita saa selville.

Edit: Huomatkaa, että siihen nimikohtaan ei sitten laiteta omaa sukunimeä...
Viimeksi muokannut ABC, Ke Huhti 02, 2008 7:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Every ship must sail a world.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

...ja suomeksi? :shock:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Joo, on se suomeksi. ;) :D

Siis syntymähoroskooppi, jonka pitäisi kertoa luonteenpiirteet ja niin poispäin.

Astrologiset selitykset kaikkien kunnon huuhaaoppien mukaan:

Aurinkomerkki, eli se perinteinen horoskooppimerkki: Kuvaa ihmisen sielua, ja liittyy edellisissä elämissä hankittuihin kokemuksiin.

Kuumerkki, eli missä merkissä kuu on syntymähetkellä: Tämä kuvaa tunne-elämää, esim. kuu vesimiehessä tekee ihmisestä melko kylmäkiskoisen ja niin edespäin.

Nouseva merkki on nousussa horisontissa syntymähetkellä: Tämä kuulemma vaikuttaa ulkonäköön, eli jos aurinkomerkin mukaan pitäisi olla pitkä ja vaalea vesimies, niin jos on nouseva härkä niin tuleekin lyhyt ja tumma jne. :lol:

Olen tosiaan laskenut näitä nuoruudessani paljonkin, ja voin tulkita karttaanne jos haluatte (myös yv:llä). Mutta muistakaa, että tämä on vain leikkiä, en ota vastuuta vääristä ammatinvalinnoista tai persiilleen menneistä parisuhteista! ;) :lol:
Every ship must sail a world.
kitta
Susikoski

Viesti Kirjoittaja kitta »

Patricia C. Itämaa kirjoitti: En todellakaan ole vesimies..sori vaan kaikkea muuta.Yleesä tuo vesi sammutaa minun tulen...
Pakko mainita sen verran, että vesimies on ilman merkki ja ite oon ainakin omassa elämässäni huomannut, että ilma lietsoo tulta ;)

Itse vesimies, myös nousumerkiltäni.

(Tulipa vihdoin kirjoitettua ensimmäinen viestikin tänne foorumille :>)
Vastaa Viestiin