Bodom - keskustelut huomautuksista

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Urho ja Urhon kaverit käyvät nykyään jokaisen kimppuun.
Laskepa Maza huviksesi grootin ja hymiön arviot minun persoonastani ja vertaa niitä siihen yhteen kirjoittamaani "groot on tyhmä" viestiin.

Alkuaikoina viestit sisälsivät paljon enemmän henkilökohtaisuuksia, mutta olen pyrkinyt noudattamaan forumin tapoja. Forum itse puolestaan on ottanut erään nimimerkin erityissuojelukseensa, eikä siis noudata omaa linjaansa.
Urho

_____ kirjoitti:Toivoisin että hymiö, Konsta ja Urho hoitaisivat keskinäiset asiansa yksityisviestein. Oikeasti olisi helvetin kiinnostava lukea eri näkemyksiä, huhuja ja faktoja Bodomista, ilman että joka ketju menee henkilökohtaiseksi päänaukomiseksi. Uskon että tämä olisi kaikkien lukijoiden etu. Makuasioista tuleekin kiistellä, mutta se ei parane yltiöpäisellä mutu-vääristelyllä ja trollaamisella. Vihjeenä vaan mm sinne hymiön suuntaan.
Olen todella pettynyt ja suorastaan vihainen, kun nimeni mainitaan tässä yhteydessä. Väittäisin, että olen kaikkien vuosien varrella tuonut eniten ns. uutta tietoa (laaja käsite) forumille, ja antanut jutuilleni aina, kun mahdollista, lähteen.

Vääristelyyn en ole syyllistynyt ja mutu-jutuissa olen aina muistanut mainita, jos homma perustuu siihen. Trollaamisen tai provoiluun en ole sortunut.

Lue viiva huviksesi se grootin eilinen viesti, jossa hän ilmoitti kaiki pahat ajatuksensa minusta. Ei ole tullut minulta sellaista tekstiä, ainakaan siten, että tyystin unohtaisin keskusteltavan aiheen. Tai lue kuinka awa yhteen aikaan lähes jokaiseen viestiin liitti väitteen, jonka mukaan minä vääristelen asioita, muttei tarkentanut mikä asia oli kirjoituksissani vääristynyt.

Yksityisviestejä näiltä sarjaherjaajilta en todellakaan halua. deletoisin sellaiset lukematta.
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Sinun pitaisi Urho tutkia rehellisesti viestihistioriaasi ja huomata sielta no herjaukset, joita olet suoltanut Bodomin jutun syytajia, Tuomista, Haapalaa ja joitakin jutun todistajia kohtaan. Se, etta taalla herjataan toisia kirjoittajia on pienta verrattuna em. asiaan. Varsinkin todistajien herjaaminen henkirikosjutuissa ja vakivaltajutuyissa on lapsellista, alhaista ja saalittavaa.
_____
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja _____ »

Urho kirjoitti:
_____ kirjoitti:Toivoisin että hymiö, Konsta ja Urho hoitaisivat keskinäiset asiansa yksityisviestein. Oikeasti olisi helvetin kiinnostava lukea eri näkemyksiä, huhuja ja faktoja Bodomista, ilman että joka ketju menee henkilökohtaiseksi päänaukomiseksi. Uskon että tämä olisi kaikkien lukijoiden etu. Makuasioista tuleekin kiistellä, mutta se ei parane yltiöpäisellä mutu-vääristelyllä ja trollaamisella. Vihjeenä vaan mm sinne hymiön suuntaan.
Olen todella pettynyt ja suorastaan vihainen, kun nimeni mainitaan tässä yhteydessä. Väittäisin, että olen kaikkien vuosien varrella tuonut eniten ns. uutta tietoa (laaja käsite) forumille, ja antanut jutuilleni aina, kun mahdollista, lähteen.

Vääristelyyn en ole syyllistynyt ja mutu-jutuissa olen aina muistanut mainita, jos homma perustuu siihen. Trollaamisen tai provoiluun en ole sortunut.

Lue viiva huviksesi se grootin eilinen viesti, jossa hän ilmoitti kaiki pahat ajatuksensa minusta. Ei ole tullut minulta sellaista tekstiä, ainakaan siten, että tyystin unohtaisin keskusteltavan aiheen. Tai lue kuinka awa yhteen aikaan lähes jokaiseen viestiin liitti väitteen, jonka mukaan minä vääristelen asioita, muttei tarkentanut mikä asia oli kirjoituksissani vääristynyt.

Yksityisviestejä näiltä sarjaherjaajilta en todellakaan halua. deletoisin sellaiset lukematta.
Tuomasi information määrään ja laatuun en ottanut kommentissani mitään kantaa. Voin toki kertoa sen olevan määrällisesti enemmän ja useasti laadukkaampaa kuin muilla täällä, mutta se ollut asian pointti. Henkilöihin kohdistuva kirjoittelu vain on "ulkopuolisesta" rasittavaa ja raskasta lukea, varsinkin jos haluaisi löytää jotain oikeaa asiaa sieltä seasta Bodomin mysteeriin liittyen. Lainaamasi kappaleen kahdessa viimeisessä virkkeessä tarkoitukseni ei ollut henkilöittää tuota asiaa kuin yhden kirjoittan kohdalle vaan ottaa kantaa yleisesti kirjoitteluun.
Urho

groot kirjoitti:Sinun pitaisi Urho tutkia rehellisesti viestihistioriaasi ja huomata sielta no herjaukset, joita olet suoltanut Bodomin jutun syytajia, Tuomista, Haapalaa ja joitakin jutun todistajia kohtaan. Se, etta taalla herjataan toisia kirjoittajia on pienta verrattuna em. asiaan. Varsinkin todistajien herjaaminen henkirikosjutuissa ja vakivaltajutuyissa on lapsellista, alhaista ja saalittavaa.

Jopa oli vitsi. Olen kritisoinut perustellen henkilöitä, joitten käsityksen myös oikeus totesi vääräksi. Haapalaa ja Tuomista olen ilmoittanut halveksivani, ja esittänyt tälle asialliset perustelut. Sellainen keskustelu on ihan normaalia vapaassa yhteiskunnassa ja käsittääkseni myös tällä forumilla. Ne perustelut löytyvät varmasti helposti, joten en niitä ryhdy tässä kertaamaan.

Todistaja Marjatta Sahakangasta olen nimittänyt mielisairaaksi, minkä arvion takana seison edelleen. Perustelut olen esittänyt useita kertoja. Itse asiassa on mielenkiintoista, että sellainenkin, joka haluaa lähes väkisin uskoa Marjatta Sahakankaan satuihin, on todennut, että "pitäisi olla seinähullu, että menee tuollaista valan alla valehtelemaan". Tähän olen todennut, että "seinähulluna" kai tuollaista täytyy pitää.

Lukuisista väitteistä huolimatta en ole koskaan kirjoittanut Marjatta Sahakankaan olevan alkoholisti. Totesin vain aikanaan, kun ihmeteltiin, miksi hänen poikansa epäili tarinaa, että esim. alkoholistien lapset usein suhtautuvat vanhempiensa juttuihin kategorisen epäillen. Se, että otin sen mahdollisuuden esiin perustuu pitkään elämänkokemukseen. Marjatan obs-tarinassa oli useampia kohtia, jotka antoivat aiheen epäillä, että henkilöllä on alkoholiongelma. Tämä meni tietysti aiheeseen perehtymättömiltä ohi korvien, mutta esim. eräs silloisella forumilla vaikuttanut päihdetyöntekijä kiinnitti täsmälleen samoihin asioihin huomiota. - Tämä siis ihan pohdiskeluna, kai valehtelijaksi todetun todistajan persoonallisuutta saa pohtia siinä missä syyttömäksi todetun syytetynkin.

Mielenkiintoista, että virheitä tehneiden virkamiesten ja valehtelijaksi todetun todistajan kritisoiminen on alhaista, mutta syyttömäksi todetun syytetyn julkinen tuomitseminen ilmeisesti ei ole.
groot
Andy Sipowich NYPD

Urho kirjoitti:[
Jopa oli vitsi. Olen kritisoinut perustellen henkilöitä, joitten käsityksen myös oikeus totesi vääräksi. Haapalaa ja Tuomista olen ilmoittanut halveksivani, ja esittänyt tälle asialliset perustelut. Sellainen keskustelu on ihan normaalia vapaassa yhteiskunnassa ja käsittääkseni myös tällä forumilla. Ne perustelut löytyvät varmasti helposti, joten en niitä ryhdy tässä kertaamaan.

Todistaja Marjatta Sahakangasta olen nimittänyt mielisairaaksi, minkä arvion takana seison edelleen. Perustelut olen esittänyt useita kertoja. Itse asiassa on mielenkiintoista, että sellainenkin, joka haluaa lähes väkisin uskoa Marjatta Sahakankaan satuihin, on todennut, että "pitäisi olla seinähullu, että menee tuollaista valan alla valehtelemaan". Tähän olen todennut, että "seinähulluna" kai tuollaista täytyy pitää.

Lukuisista väitteistä huolimatta en ole koskaan kirjoittanut Marjatta Sahakankaan olevan alkoholisti. Totesin vain aikanaan, kun ihmeteltiin, miksi hänen poikansa epäili tarinaa, että esim. alkoholistien lapset usein suhtautuvat vanhempiensa juttuihin kategorisen epäillen. Se, että otin sen mahdollisuuden esiin perustuu pitkään elämänkokemukseen. Marjatan obs-tarinassa oli useampia kohtia, jotka antoivat aiheen epäillä, että henkilöllä on alkoholiongelma. Tämä meni tietysti aiheeseen perehtymättömiltä ohi korvien, mutta esim. eräs silloisella forumilla vaikuttanut päihdetyöntekijä kiinnitti täsmälleen samoihin asioihin huomiota. - Tämä siis ihan pohdiskeluna, kai valehtelijaksi todetun todistajan persoonallisuutta saa pohtia siinä missä syyttömäksi todetun syytetynkin.

.
Ei tama ole vitsi.sinun viestisi olivat selkeita ja herjaavia. Oikeuden jasenet ilmaisivat asian paremmin kuin sina.Ehka se johtuu siita, etta he ovat korkeasti koulutettuja ja sivistyneita. Oma kielenkayttosi menee ns. ammattikoululinjalle. Tuunattu corolla ja karvanopat.

Lisaksi, muistan selkeasti, etta vaaristelit tata Marjatan juttua liittyen siihen mita hanen poikansa puhui ja "miten han epaili". Valitettavasti en ole tallettanut Muuralan aikaisia viesteja, mutta sina vakavana asianharrastajana olet mita luultavammin tallettanut ne kaikki arkistoihisi.

Marjatan poika ei siis epaillyt aitinsa lansaoloa Bodomilla vaan sita, etta han ei ollut siella missa muut nuoret olivat(Gustafsson ja kump.) eika hanella ollut nakoyhteytta paikkaan, jolloin hanen poikansa epaili mista hanen aitinsa olisi varmuudella voinut tietaa mita nuorten kesken tapahtui.

Ei millaan pahalla Urho, mutta myonnan toki etta tuot paljon informaatiota foorumille, mutta valitettavasti samalla tuot misinformaatiota eli vaaristelet asioita ja irroitat asioita niiden asiayhteydestaan siten etta ihmiset saavat niista vaaran kuvan.

Tunnen kuitenkin ymmarrysta, silla katselet asioita tientynlaisten puolueellisten lasien lapi. Se on inhimillista.
Urho

groot kirjoitti:[
Ehka se johtuu siita, etta he ovat korkeasti koulutettuja ja sivistyneita. Oma kielenkayttosi menee ns. ammattikoululinjalle. Tuunattu corolla ja karvanopat.
Halooooooo ylläpito, mitä tämä nyt sitten on?????

Huvittavintahan tämän grootin kirjoittelussa on se, että suurin piirtein jokainen arvio menee kilometritolkulla metsään. Mutta ylläpito on ilmeisesti sitä mieltä, että groot saa sanoa henkilöistä mitä hyvänsä vaikka kuinka pieleen, mutta grootin älykkyyttä ei saa arvioida.
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Kaikki kirjoittajat ovat samanarvoisessa asemassa. Eika kukaan ole erityisasemassa.

RAID
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Jou mikäs vika amiksissa on? Ne tekee kaikki työt!
I am an African!
groot
Andy Sipowich NYPD

Urho kirjoitti:
groot kirjoitti:[
Ehka se johtuu siita, etta he ovat korkeasti koulutettuja ja sivistyneita. Oma kielenkayttosi menee ns. ammattikoululinjalle. Tuunattu corolla ja karvanopat.

Huvittavintahan tämän grootin kirjoittelussa on se, että suurin piirtein jokainen arvio menee kilometritolkulla metsään. Mutta ylläpito on ilmeisesti sitä mieltä, että groot saa sanoa henkilöistä mitä hyvänsä vaikka kuinka pieleen, mutta grootin älykkyyttä ei saa arvioida.
Miksi arviosit minun alykkyytani kun kyseessa on keskustelufoorumi missa puhutaan henkirikoksista? Miksi sen IQ arvionti on sinulle ylipaatansa tarkeaa? Siksiko kun en ole samaa mielta kuin sina?

Vastaistko ystavallisesti seuraaavan kysymykseen:
Kun Marjatan poikaa kuulusteltiin, niin mita han epaili ja miksi?

Jos vaitat,etta han epaili aitinsa paikallaoloa , niin miksi vaaristelet asiaa?

Ja jos vaitat, etta olen vaarassa, kopioitko sen kuulusteluosion missa asiasta keskustellaan kokonaisuudessaan eika muokaten, jottai keskustelusta ei saa vaaraa kuvaa.
Urho

Miksi arviosit minun alykkyytani kun kyseessa on keskustelufoorumi missa puhutaan henkirikoksista? Miksi sen IQ arvionti on sinulle ylipaatansa tarkeaa? Siksiko kun en ole samaa mielta kuin sina?
Tästä kommentista voi taas vetää johtopäätöksiä. Miten on tuon olennaisen erottamisen laita? Vastaus kysymykseen kuuluu, että ei mitenkään, ja olen saanut tästä arviosta rangaistuksen, ja pahoittelen vielä kerran tapahtunutta.

Mitenkähän sitten palstalle kuuluvat: amis? kirjoittajan auto ja sen varustus? Nämä vain esimerkkeinä viimeisistä.

Etsin sen Marjatan pojan kuulustelun, jossa hän kertoo epäilleensä äitinsä sanomisia. Muistaakseni siinä ei tarkemmin selviä mitä kaikkea poika epäilee, olennaista siinä on se epäily, ja sitä olen kommentoinut.
Urho

Raid kirjoitti:Kaikki kirjoittajat ovat samanarvoisessa asemassa. Eika kukaan ole erityisasemassa.

RAID
Yleviä periaatteita voi kirjoittaa omaksi ilokseen, sanoihan toiosinajattelijoita urakalla lahdannut Maokin, että annetaan kaikkien kukkien kukkia. Mutta katsotaanpa todellisuutta:

Urho:
- groot on tyhmä.

:!: Varoitus

groot:
- urholla on pullea ego
- urho on ylimielinen
- urho sopisi kommunistivaltioon
- urho ei osaa keskustella (perustelematta)
- urholla on tuunattu corolla
- urho on ammattikoulun käynyt ( ei ole mitään työläisammatteja vastaan, mutta pieleen meni tuokin "herja")
- urho luulee ratkaisseensa tapauksen tutkimalla assmannia (vale)
- konsta on pieni poikanen
- urho on multinikki (groothan ei ole, vaikka muuralassa kirjoittikin, ja kuvittelee, ettei ole tiedossa millä nikillä)
- Gustafssonin puolustajat eivät tunne sääliä uhreja kohtaan (naurettava tuulesta temmattu väite)

Ei seurauksia

ELI TUNKEKAAPA NUO YLEVÄT PERIAATTEENNE SINNE MISSÄ ON AINA PIMEÄÄ, KOSKA ETTE NÄKÖJÄÄN OSAA TOIMIA NIITTEN PERIAATTEIDEN MUKAAN, KUN JOKU KAVERINNE INNOSTUU SÄÄNTÖJÄ RIKKOMAAN.

Meikäläinen nostaa nyt kytkintä. Seuraan sen verran sivusta keskustelua, että näen kuinka alas voi mennä. Kuinkahan monta uutta todistetta awa ja hymiö löytävätkään, kuinkahan varmasti Hessu tietää prätkässä olleen piilossa kuution verran tavaroita, ja kuinkahan syvä keskustelu nettisadusta saadaankaan aikaan, kun Maza ja koko nikkikopla innostuvat. Kuinkahan suureksi ammattikorkeakoulun päättänyt groot ensimmäisellä ulkomaankomennollaan vielä kasvaakaan. Oppiikohan vielä karsimaan fingelskan rippeet pois englanninkielisistä sutkautuksistaan?

Tuosta kopla-9 sadusta muuten varoitin ylläpitoa hyvissä ajoin, ja ennustukseni asiasta meni ihan 100% oikein. Ylläpito ei kuitenkaan halua valvoa palstan yleistä tasokkuutta, vaan on omalla munattomuudellaan aiheuttanut sen, että tänne satunnaisesti eksyvä kirjoittaja törmää väkisinkin aikuisten ihmisten käymään multinikkiturinointiin täysin keksitystä teoriasta.
groot
Andy Sipowich NYPD

Ala nyt Urho viitsi olla noin dramaattinen. Tama on debattia, that's all.

Btw, milla nikilla kirjoitin Muuralassa?

PS. Minulla ja yllapidolla ei ole minkaanlaista henkilokohtaista suhdetta.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

groot kirjoitti:PS. Minulla ja yllapidolla ei ole minkaanlaista henkilokohtaista suhdetta.
Outoa. No sitten kannatais hankkia sellainen. Sinä kuitenkin olet palstan yksi ahkerimmista henkilökohtaisuuksiin menijöistä. Sinänsä kumma, ettet ole saanut edes huomautusta, saatikka bannia.

Vai johtuuko se siitä, että olet ostanut näppiksesi samasta halpishallista adminin kanssa?
groot
Andy Sipowich NYPD

konsta kirjoitti:
groot kirjoitti:PS. Minulla ja yllapidolla ei ole minkaanlaista henkilokohtaista suhdetta.
Outoa. No sitten kannatais hankkia sellainen. Sinä kuitenkin olet palstan yksi ahkerimmista henkilökohtaisuuksiin menijöistä. Sinänsä kumma, ettet ole saanut edes huomautusta, saatikka bannia.

Vai johtuuko se siitä, että olet ostanut näppiksesi samasta halpishallista adminin kanssa?
Nappikseni on ostettu PC Worldista.En tieda mista moderaattorit ovat ostaneet omansa.

Konsta, mieti hetki.

Jos joku vaittaa henkiloa alkoholistiksi, mielisairaaksi tai tyhmaksi, niin mika on ero jos vaitan sinua pieneksi lapsukaiseksi?

PS. Ala ota henkilokohtaisesti.
Vastaa Viestiin