Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

hutkivajournalisti
Adrian Monk

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

jepulis82 kirjoitti: Pe Heinä 17, 2020 6:24 pm
On onnistunut. Eli siinä sun teoria meni vituiksi. Kuinka voi tällainen rasistisaasta saada yliopistotutkinnon? Nyt mä oon kyllä tosi fiksu. lel
Varmasti on ja tohtorin hattu Anttilan verkkokaupasta. :mrgreen:

Laitas todistetta siitä yliopistotutkinnosta.

Tosin kysehän oli Vihreistä. He ovat päinvastoin keskimääräistä älykkäämpiä.Toisin kuin väitit. Tyhmimmät löytyy sieltä persu, keskusta,vasemmistoliitto osastolta.

En aliarvioisi vihreitä. He ovat saaneet jo nyt siirrettyä Suomen sellaiseen aikaan, jossa suiden tukkiminen ja sanavapauden katoaminen ovat totta. Suomi on siirtynyt Neuvostoliiton aikaan. Viekkaita pirulaisia.

Ovat vieneet hallituksessa muita kuin pässejä narussa. Jos ei tehdä, kuten vihreät haluaa,niin uhataan erota hallituksesta, joka toimii aina.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
jepulis82
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

hutkivajournalisti kirjoitti: Pe Heinä 17, 2020 6:33 pm
jepulis82 kirjoitti: Pe Heinä 17, 2020 6:24 pm
On onnistunut. Eli siinä sun teoria meni vituiksi. Kuinka voi tällainen rasistisaasta saada yliopistotutkinnon? Nyt mä oon kyllä tosi fiksu. lel
Varmasti on ja tohtorin hattu Anttilan verkkokaupasta. :mrgreen:

Laitas todistetta siitä yliopistotutkinnosta.

Tosin kysehän oli Vihreistä. He ovat päinvastoin keskimääräistä älykkäämpiä.Toisin kuin väitit. Tyhmimmät löytyy sieltä persu, keskusta,vasemmistoliitto osastolta.

En aliarvioisi vihreitä. He ovat saaneet jo nyt siirrettyä Suomen sellaiseen aikaan, jossa suiden tukkiminen ja sanavapauden katoaminen ovat totta. Suomi on siirtynyt Neuvostoliiton aikaan. Viekkaita pirulaisia.
Ihan vaan hum. kand. löytyy. Suomi pääaineena ja englanti sivuaineena. Usko tai ole uskomatta.

En toki aliarvioi vihreitä. Vaarallisia rikollisia kun ovat. Fiksuja toki eivät ole, kun haluavat siirtyä Neuvostoliiton aikaan. :roll:
"Those who want respect, give respect."
hutkivajournalisti
Adrian Monk

jepulis82 kirjoitti: Pe Heinä 17, 2020 6:42 pm
Ihan vaan hum. kand. löytyy. Suomi pääaineena ja englanti sivuaineena. Usko tai ole uskomatta.
Eli ei siis edes maisteri, vaan saman tasoinen tutkinto kuin AMK. Eikö paukut riittänyt pidemmälle? :lol:

Kevyttä vittuilua, ei pahalla.

Kyllä vihreiden äänestäjät kokkareiden kanssa sinne ylempään puoliskoon menevät, jos älykkyydestä puhutaan. Sairaita toki ovat.

Vihreitähän on pidetty perinteisesti Kokoomuksen puutarhaosastona. Pahaa pelkään, että ovat seuraavassakin hallituksessa demareiden ja sekoomuksen kanssa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
jepulis82
Perry Mason

hutkivajournalisti kirjoitti: Pe Heinä 17, 2020 6:46 pm
jepulis82 kirjoitti: Pe Heinä 17, 2020 6:42 pm
Eli ei siis edes maisteri, vaan saman tasoinen tutkinto kuin AMK. Eikö paukut riittänyt pidemmälle? :lol:

Kevyttä vittuilua, ei pahalla.

Kyllä vihreiden äänestäjät kokkareiden kanssa sinne ylempään puoliskoon menevät, jos älykkyydestä puhutaan. Sairaita toki ovat.

Vihreitähän on pidetty perinteisesti Kokoomuksen puutarhaosastona. Pahaa pelkään, että ovat seuraavassakin hallituksessa demareiden ja sekoomuksen kanssa.
Ollaan sitten eri mieltä vihreiden älykkyydestä.

Onko ydinvoiman vastustaminen älykkyyttä? Ei mielestäni ole.

Onko lilliputtimaan maailmanpelastusmissio älykkyyttä? Ei mielestäni ole.

Onko kehitysmaalaismiesten joukkoroudaaminen tänne älykkyyttä samalla kun kohkataan toksisesta maskuliinisuudesta? Ei mielestäni ole.

Eipä siinä. Saat sinä väärässäkin olla. :mrgreen:
annaanna

Olen pahoillani!

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Epäammattimaista minulta.

Tuo viestissä mainittu huominen meni ja ohjelmaan merkitty ketjujen paskominen jäi toteutumatta. Tuli muuta ohjelmaa, auringoa, grillausta, saunomista ja sen sellaista. En laskuta eilisestä.
Tänään paikkoyrityskin jäänyt muutaman tunnin mittaiseksi, vaikka aion laskuttaa täydet tunnit :wink:
Perusteluina likaisen työn lisä ja helvetin typerän länkytyksen seossa kahlaaminen.

annaanna kirjoitti: Ke Heinä 15, 2020 5:58 pm Aina me kesäisin näitä kahdenvälisiä koulutuspäiviä modeosaston kanssa järjestetään.

Extempore -pohjalta.

Teemaksi muotoutui tälle päivälle Nopeus ja tarkkuus moderoinnissa.

Huomenna paskotaan luultavasti ketjuja :D
Ja pohditaan saako kymmenen pillunviljelyn jälkeen kirjoittaa yhden mulkun, vai onko liian roisia moinen.
Nopeutenne on edelleen ollut ällistyttävää, muutenkin tietysti ällistytätte.
Mutta tuo ketjujen paskominen. Aivan kädettömiltä vaikutatte. Seurauksena on sitten valtakunnallista naurunalaiseksi joutumista.

Ei hyvä.

Olen ajatellut kertoilla ketjuissa, niitä millään muotoa paskomatta, mitä kaikkea salatuissa, yksityisissä ja eksklusiivisissa puskaradioissa, (joista ei voi ottaa kuvakaappauksia, vaikka muista facesivuista paljastellessa niitä otetaan,) kerrotaan uhreista ja tekijöistä.
Keksin varmaan muitakin lähteitä, joista on mahdotonta antaa lähdetietoa tai linkkiä. Missään nimessä en jaa keksittyjä tietoja tai uutisia.

Koitan jatkossa myös muistaa liittää H.Moilasen tavoin joka ikiseen kantasuomalaisten rikoksia käsittelevään ketjuun vähintää kaksi linkkiä ulkomaalaisten tekemiksi epäillyistä rikoksista. Muistutukseksi, että kyllähän ne neekerit.
Hyvä olisi myös etsiskellä hauskoja animaatioita ketjuja piristämään, lystikkäitä lyriikoita ja runonpätkiä unohtamatta.
Mitä hienostuneimmalla otteella toki. Tietenkään en sorru liian pitkään lainaukseen, rikoksista kammottavimpaan.

Minfon spesialiteetti on kolmen nikin nimeltä kutsuminen milloin mihinkin ketjuun. Omaperäinen paskomisen muoto siinä, joka voitaisiin minun puolestani poistaa häirintämahdollisuuksista.

Jatketaan tahoillamme ja seurataan toisiamme.
jepulis82
Perry Mason

annamunpanna päässyt taas hetkeksi lataamolta ja jäänyt lääkkeet ottamatta. Naurattaa. :mrgreen:
hutkivajournalisti
Adrian Monk

jepulis82 kirjoitti: Pe Heinä 17, 2020 7:02 pm
Onko ydinvoiman vastustaminen älykkyyttä? Ei mielestäni ole.

Vastustaako vihreät ydinvoimaa? Heidän edustajiaan työskentelee paljon ydinvoima-alalla. Luulisi, että ilmastokohkaajat olisivat ydinvoiman kannattajia?

Ydinvoima on vain järjetön energiantuotannon muoto verrattuna muihin energiantuotantomuotoihin. Olkiluoto 3 nyt vain yhtenä esimerkkinä. Kaikki vähänkään järkevät länsimaat vähentävät ydinvoimaa ja luopuvat siitä. Pidän Saksaa aika edellä kävijänä, kun he ovat sen alan pioneereja.
palokirves
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Karvaton neitsyttaistelija MouhammedMouhammed. Mitähän on armeijakaverit ajatelleet posliinipojasta? :mrgreen:
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 9:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
CharlesBronson
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

hutkivajournalisti kirjoitti: Pe Heinä 17, 2020 8:26 pm Ydinvoima on vain järjetön energiantuotannon muoto verrattuna muihin energiantuotantomuotoihin. Olkiluoto 3 nyt vain yhtenä esimerkkinä. Kaikki vähänkään järkevät länsimaat vähentävät ydinvoimaa ja luopuvat siitä. Pidän Saksaa aika edellä kävijänä, kun he ovat sen alan pioneereja.
Olet aivan oikeassa, että OL-3 on VAIN yksi esimerkki.
Se on ryssitty jo alkumetreiltä lähtien.
Jos voimala olisi tilattu Venäjältä, se olisi tuottanut sähköä jo vuosia.

Ja kuten olen jo monesti todennut, niin vesivoima on tappanut monikymmenkertaisesti enemmän ihmisiä, verrattuna ydinvoimaan ja tulee tappamaan.
it's my car !
CharlesBronson
Jessica Fletcher

palokirves kirjoitti: Pe Heinä 17, 2020 9:14 pm Karvaton neitsyttaistelija MouhammedMouhammed. Mitähän on armeijakaverit ajatelleet posliinipojasta? :mrgreen:
Kerrohan lisää.
it's my car !
jepulis82
Perry Mason

CharlesBronson kirjoitti: Pe Heinä 17, 2020 9:18 pm
hutkivajournalisti kirjoitti: Pe Heinä 17, 2020 8:26 pm Ydinvoima on vain järjetön energiantuotannon muoto verrattuna muihin energiantuotantomuotoihin. Olkiluoto 3 nyt vain yhtenä esimerkkinä. Kaikki vähänkään järkevät länsimaat vähentävät ydinvoimaa ja luopuvat siitä. Pidän Saksaa aika edellä kävijänä, kun he ovat sen alan pioneereja.
Olet aivan oikeassa, että OL-3 on VAIN yksi esimerkki.
Se on ryssitty jo alkumetreiltä lähtien.

Ja kuten olen jo monesti todennut, niin vesivoima on tappanut monikymmenkertaisesti enemmän ihmisiä, verrattuna ydinvoimaan ja tulee tappamaan.
Yksi asia on aina 100% varma. Kun valtio rakennuttaa jotain, niin vituiksi menee ja kalliiksi tulee. Suomessa toki tämä on maan tapa. Ei mitään nähtävää. Se että suomalaiset eivät vaan osaa rakennuttaa ja kilpailuttaa, ei ole ydinvoiman vika.
CharlesBronson
Jessica Fletcher

jepulis82 kirjoitti: Pe Heinä 17, 2020 9:23 pm Se että suomalaiset eivät vaan osaa rakennuttaa ja kilpailuttaa, ei ole ydinvoiman vika.
Juuri näin.
it's my car !
hutkivajournalisti
Adrian Monk

CharlesBronson kirjoitti: Pe Heinä 17, 2020 9:18 pm
Tämä varmaan putinisteilla sopii. Itse en ole ollenkaan innostunut ajatuksesta venäläisistä ydinvoimaloista Suomessa. Mutta aatteensa kullakin.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

CharlesBronson kirjoitti: Pe Heinä 17, 2020 9:24 pm
jepulis82 kirjoitti: Pe Heinä 17, 2020 9:23 pm Se että suomalaiset eivät vaan osaa rakennuttaa ja kilpailuttaa, ei ole ydinvoiman vika.
Juuri näin.
Kerrotko vielä miksi esim. Saksa ja Ruotsi luopuvat ydinvoimaloistaan? Mistä löydetään tarpeeksi uraania, jonka kaivaminen talteen olisi energiatehokasta?
jepulis82
Perry Mason

hutkivajournalisti kirjoitti: Pe Heinä 17, 2020 9:27 pm
CharlesBronson kirjoitti: Pe Heinä 17, 2020 9:24 pm
Juuri näin.
Kerrotko vielä miksi esim. Saksa ja Ruotsi luopuvat ydinvoimaloistaan? Mistä löydetään tarpeeksi uraania, jonka kaivaminen talteen olisi energiatehokasta?
En tiedä, eikä kiinnosta. Tosin Saksasta ja Ruotsista nyt ei välttämättä kannata ottaa mallia. Ovat lähempänä muslimimaita kuin länsimaita nykyään.

Voidaanhan me tunkea koko maa täyteen tuulivoimaloita, mutta ei se kovin järkevää ole. Tai voidaanhan me muuttaa telttoihin keskelle metsää, mutta silloin jää vihreiltä Iphöönit ostamatta ja Lattet juomatta. 8)
Vastaa Viestiin