*poistettu lautamiehiin kuuluvaa tekstiä*t:mode. Syyllistät uhria ja uhrin sukulaisia. Ainoa syyllinen tappoon on tappaja itse.portman kirjoitti: Ti Heinä 21, 2020 12:00 am Kummalliselta todella vaikuttaa ettei ketään kiinnostanut koko tilanne uhrin ja tekijän välillä? Vaikka siitä on täytynyt näkyä ihan selviä hätääntymisen merkkejä myös uhrilla.
Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman, hovi tuomitsi murhasta
Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman
- Kalle-Ville
- Adrian Monk
Tuo on muiden ohessa niitä edellä mainitsemiani syitä, jotka ovat vieneet keskustelua tässä ketjussa itse varsinaisesta aiheesta aivan muualle.aga kirjoitti: Ti Heinä 21, 2020 3:20 amKyllä täällä monet nimimerkit kirjoittelevat peiteltyjä tai jopa suoria uhkauksia tekijää kohtaan. Sitten ei naurata (melkein kaikki uusia) nimimerkkejä enää kun on kovat syytteet tulossa uhkailusta ja kunnianloukkauksista ihan omalle nimelle ja itselleen eikä niille nimimerkeille.Aduli kirjoitti: Ma Heinä 20, 2020 12:21 pm Ei kukaan tekijää vainoo. Ei ole tullu ilmi et joku olisi yhteydessä tekijään tai yrittäs aiheuttaa harmia. Tää on keskustelu foorumi jossa käydään keissejä läpi. Jos tekijästä tiedon kaivuu on vainoamista niin kyllä olis media syynissä kun miettii miten ne tonkii ihmisistä tietoa ja kaukaa lehtiin.
Who the fuck are you kidding?aga kirjoitti: Ti Heinä 21, 2020 3:20 amKyllä täällä monet nimimerkit kirjoittelevat peiteltyjä tai jopa suoria uhkauksia tekijää kohtaan. Sitten ei naurata (melkein kaikki uusia) nimimerkkejä enää kun on kovat syytteet tulossa uhkailusta ja kunnianloukkauksista ihan omalle nimelle ja itselleen eikä niille nimimerkeille.Aduli kirjoitti: Ma Heinä 20, 2020 12:21 pm Ei kukaan tekijää vainoo. Ei ole tullu ilmi et joku olisi yhteydessä tekijään tai yrittäs aiheuttaa harmia. Tää on keskustelu foorumi jossa käydään keissejä läpi. Jos tekijästä tiedon kaivuu on vainoamista niin kyllä olis media syynissä kun miettii miten ne tonkii ihmisistä tietoa ja kaukaa lehtiin.
Kukaan ei tule saamaan yhtäkään syytettä yhtään mistään tänne kirjoitetusta.
"Those who want respect, give respect."
Portmanin *poistettu lautamiehiin kuuluvaa tekstiä*t:mode. sivulta 71:
Toden totta tiedän /tunnen tytön eikä tyttönen ollut niin puhdas pulmunen kuin annetaan median osalta ymmärtää.
Kukaan meistä ei ole puhdas pulmunen ja kun kuolemme, niin ei lehdissä keskitytä niihin meidän paskoihin puoliimme. Ullatus.Mace73 kirjoitti: Ti Heinä 21, 2020 7:59 am Portman *poistettu lautamiehiin kuuluvaa tekstiä*t:mode.Toden totta tiedän /tunnen tytön eikä tyttönen ollut niin puhdas pulmunen kuin annetaan median osalta ymmärtää.
-
FlowerPower30
- Hercule Poirotin viikset
Mistä sinä tiedät ketä kiinnosti ja ketä ei ja kuka teki mitä? Milla oli kuitenkin aikuinen ihminen, joka sai päättää ihan itse tekemisistään. Varmasti monet oli huolissaan ja hänelle Jyrpästä sanoikin, mutta eipä ulkopuoliset oikein muuta voi. Ei se silti tarkoita, että Millan kohtalo olisi ollut hänen vikansa.portman kirjoitti: Ti Heinä 21, 2020 12:00 am Kummalliselta todella vaikuttaa ettei ketään kiinnostanut koko tilanne uhrin ja tekijän välillä? Vaikka siitä on täytynyt näkyä ihan selviä hätääntymisen merkkejä myös uhrilla.
Juuri näin. Mitä olisi pitänyt tehdä? Ei aikuiselle ihmiselle voi kuin antaa neuvoja. Se on sitten jokaisen oma valinta mitä tekee kyseisillä neuvoilla. Jos rupee sen enemmän tekemään, niin on kohta itse syytettynä.FlowerPower30 kirjoitti: Ti Heinä 21, 2020 8:16 amMistä sinä tiedät ketä kiinnosti ja ketä ei ja kuka teki mitä? Milla oli kuitenkin aikuinen ihminen, joka sai päättää ihan itse tekemisistään. Varmasti monet oli huolissaan ja hänelle Jyrpästä sanoikin, mutta eipä ulkopuoliset oikein muuta voi. Ei se silti tarkoita, että Millan kohtalo olisi ollut hänen vikansa.portman kirjoitti: Ti Heinä 21, 2020 12:00 am Kummalliselta todella vaikuttaa ettei ketään kiinnostanut koko tilanne uhrin ja tekijän välillä? Vaikka siitä on täytynyt näkyä ihan selviä hätääntymisen merkkejä myös uhrilla.
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Vika on vain sillä henkilöllä joka ottaa väkivallan käyttöön, siitä asiasta ei päästä mihinkään.
Hovissa sitten nähdään, että mitenkä on asian laita.
Hovissa sitten nähdään, että mitenkä on asian laita.
-
piipertäjä
- Agentti Scully
Kyllä se suurin syyllinen on kyllä ihan itse tekijä ei siitä voi jankuttamisen avulla syyllistää uhria tai uhrin lähipiiriä. Tekijällä oli paljon mahdollisuuksia ennen tekoa tehdä asiat toisin miksi ei tehnyt? Jos uhri oli tietyllä tapaan lukossa tekijän uhkailuista ja muusta niin millä ihmeellä siitä pitäs saada syyllinen omaan hengenlähtöönsä? Miksi tekijä ei ole tehnyt omille ongelmilleen mitään miksi antoi asioiden mennä näin? Miksi tekijän läheiset ei ole väittänyt tekijän elämästä?
Miksi tekijä ei nähnyt itsessään mitään vikaa kun ei työpaikallakaan asiat onnistunut enään ku hermot meni?
Miksi tekijä ei pysty hallitsemaan itseään?
Miksi tekijä ei nähnyt itsessään mitään vikaa kun ei työpaikallakaan asiat onnistunut enään ku hermot meni?
Miksi tekijä ei pysty hallitsemaan itseään?
Onko tälläisestä rikoksesta ennakkotapausta olemassa? Tappo ja ruumiin piilottaminen tunnustetaan. Ruumiin piilopaikkaa ei kuitenkaan paljasteta, mutta silti tappaja selviää käytännössä ilman rangaistusta?
- Kalle-Ville
- Adrian Monk
Tietäisit jo tuon, jos lukisit tässä ketjussa aiemmin kirjoitettuja viestejä.Mace73 kirjoitti: Ti Heinä 21, 2020 10:05 am Onko tälläisestä rikoksesta ennakkotapausta olemassa? Tappo ja ruumiin piilottaminen tunnustetaan. Ruumiin piilopaikkaa ei kuitenkaan paljasteta, mutta silti tappaja selviää käytännössä ilman rangaistusta?
-
FlowerPower30
Minä olen lukenut koko ketjun, enkä silti muista kaikkea, mitä täällä on kerrottu. Sillä samalla vaivalla minkä käytit näsäviisastelemalla, olisit ihan hyvin voinut vastata kysymykseen.Kalle-Ville kirjoitti: Ti Heinä 21, 2020 10:19 am Tietäisit jo tuon, jos lukisit tässä ketjussa aiemmin kirjoitettuja viestejä.
- Kalle-Ville
- Adrian Monk
Oletkin ilmeisesti keskittynyt niihin viesteihin, joilla tämän ketjun varsainainen aihe on saatu täysin sotkettua. Jos täältä yrittää etsiä jotakin aiemmin, jonkun järkevän keskustelijan kirjoittamaa, se hukkuu juuri tuollaisten kyselyjen, kuten lisäksi erityisesti "Jyrpä sitä, Jyrpä tätä, Jyrpä yhtäältä, Jyrpä toisaalta, Jyrpän pärrä, Jyrpän mopo jne." -tyyppisen lässytyksen sekaan, jotka ovat suistaneet keskustelun täysin pois itse keskustelun varsinaisesta aiheesta.FlowerPower30 kirjoitti: Ti Heinä 21, 2020 10:24 amMinä olen lukenut koko ketjun, enkä silti muista kaikkea, mitä täällä on kerrottu. Sillä samalla vaivalla minkä käytit näsäviisastelemalla, olisit ihan hyvin voinut vastata kysymykseen.Kalle-Ville kirjoitti: Ti Heinä 21, 2020 10:19 am Tietäisit jo tuon, jos lukisit tässä ketjussa aiemmin kirjoitettuja viestejä.![]()
-
FlowerPower30
Toki olen keskittynyt niihinkin, kun ne nyt on tässä valitettavasti ajankohtaisimpana ja viimeisimpänä olleet. Silti tuo kysymys liittyy minun mielestä osittain ihan varsinaiseen aiheeseen, joten miksi siihen ei vaan ystävällisesti voinut vastata? Huomioi, että sotket tässä ketjua nyt ihan yhtälailla itsekin.Kalle-Ville kirjoitti: Ti Heinä 21, 2020 10:33 amOletkin ilmeisesti keskittynyt niihin viesteihin, joilla tämän ketjun varsainainen aihe on saatu täysin sotkettua. Jos täältä yrittää etsiä jotakin aiemmin, jonkun järkevän keskustelijan kirjoittamaa, se hukkuu juuri tuollaisten kyselyjen, kuten lisäksi erityisesti "Jyrpä sitä, Jyrpä tätä, Jyrpä yhtäältä, Jyrpä toisaalta, Jyrpän pärrä, Jyrpän mopo jne." -tyyppisen lässytyksen sekaan, jotka ovat suistaneet keskustelun täysin pois itse keskustelun varsinaisesta aiheesta.FlowerPower30 kirjoitti: Ti Heinä 21, 2020 10:24 amMinä olen lukenut koko ketjun, enkä silti muista kaikkea, mitä täällä on kerrottu. Sillä samalla vaivalla minkä käytit näsäviisastelemalla, olisit ihan hyvin voinut vastata kysymykseen.Kalle-Ville kirjoitti: Ti Heinä 21, 2020 10:19 am Tietäisit jo tuon, jos lukisit tässä ketjussa aiemmin kirjoitettuja viestejä.![]()
-
piipertäjä
- Agentti Scully
Jaa että se on suurin ongelma keskustelussa kun on Tekijän juttuja vatvottu läpi. Siinä ei sitten ole vissiin mitään ongelmaa että uhrin valintoja ja heikkouksia mollataan? Miten vittu voi olla mahdollista että kuolleen juttuja on helpompi vatvoa ja syyllistää siitä kun oma henki läks..mut ootappa kun tekijän asioita vatvotaan niin se sit vast ongelma onkin...