Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
(Saa nähdä onnistuuko kuvan laitto tällä tavalla linkittämällä, yritän uudestaan jos ei onnistunut)
Huom! Kuvan auto EI LIITY tapaukseen, googletin vain Carina ja otin ensimmäisen punaisen sävyisen carinan kuvan.
Koska, tästä esimerkkinä näkyy, miten valo muuttaa auton väriä eri kohdista.
Ottamastani kuvasta en tiedä muuta kuin sen, että sen maisema natsaa poikien ottamaan kuvaan todella hyvin. Ilmoitin poliisille siitä varmuuden vuoksi toiseen kertaan, mutta he eivät vastaa sähköposteihin. Tutkivat kyllä varmasti potentiaaliset paikat.
Poliisi on ollut Isokylän Hietaharjuntiellä useampaan otteeseen. Sinnehän pääsee helposti montaakin kautta.
Tällä viikolla etsinnät ovat ilmeisesti keskittyneet Svartsjön alueelle ja sinnehän pääsee Isokylästä metsäautoteitä pitkin todella näppärästi.
Olen aivan varma, että tutkinnassa tapahtuu läpimurto piakkoin, sillä poliisi tietää enemmän kuin mitä antaa julki.
geysir kirjoitti: To Heinä 23, 2020 9:00 pm
huono kun ne julkaisi tuollain rajatun kuvan. mtv3. metsästäjät ja metsänomistajat tunnistaisi parhaiten missä ollaan. täällä oleva kuva on parempi mutta näillä sivuille ne ei pyöri. jos minun entisiltä maatila aikaisilta teiltä olisi kuvat, tunnistaisin aika hyvin.
On kyllä idioottimaista mtv:ltä muokata poliisin julkaisemaa kuvaa leikkamalla ala- ja yläreunasta pois. Eikä ole edes linkkiä alkuperäiseen kuvaan eikä poliisin tiedotteeseen. Pahimmillan tuon takia joku ei tunnista kuvan paikkaa. Laitoin asiasta palautetta mtv:lle jo 10.7. mutta ei vaikutusta.
Luulis et kohta on koko Kaustisen tienoo pengottu, mikäli käy tähän tsättiin uskominen. Tuntuu olevan trafiikkia ja huseeraamista. Tää murhamiesten puhumattomuus näyttää olevan trendi. Kaikki tietää, et pääsee ihmisen taposta pälkähästä kunhan ruumista ei löydy. Klemola, Arponen, Mäkinen, Arva...ketä näit nyt oli pelkästään lähihistoriassa. Moni tapaus aiemmin kuitenkin todistaa, että kielenkannat eivät välttämättä pysy kiinni ainiaan ja tutkintametodit kehittyvät jatkuvasti.
Ehkäpä alkaa jokusen ajan päästä koppi tehoamaan vässykkänisteihin.
Rationaalinen tieto nojautuu luonnonlakeihin, mutta intuitiivinen tieto antaa selityksen sille, mihin luonnonlait lopulta perustuvat.
huono kun ne julkaisi tuollain rajatun kuvan. mtv3. metsästäjät ja metsänomistajat tunnistaisi parhaiten missä ollaan. täällä oleva kuva on parempi mutta näillä sivuille ne ei pyöri. jos minun entisiltä maatila aikaisilta teiltä olisi kuvat, tunnistaisin aika hyvin.
Osaatko sanoa metsänomistajana minkä ikäistä tuo männikkö on kuvassa? Voisko olla peräti 40-50v
On kyllä idioottimaista mtv:ltä muokata poliisin julkaisemaa kuvaa leikkamalla ala- ja yläreunasta pois. Eikä ole edes linkkiä alkuperäiseen kuvaan eikä poliisin tiedotteeseen. Pahimmillan tuon takia joku ei tunnista kuvan paikkaa. Laitoin asiasta palautetta mtv:lle jo 10.7. mutta ei vaikutusta.
kyllä. kannattaisi ainakin paikallislehdissä julkaista kunnon kuva. vaikka ei valtakunnallisesti, koska ei se oikein hyödytä etelässä asuville näyttää. lehteenkin kun kuvan laittaa niin se on haalea paperilaadusta johtuen. mutta voisi kertoa osoitteen että voisivat netistä tarkistella kunnon värikuvaa.
tokkaukko kirjoitti: To Heinä 23, 2020 9:10 pm
Ei helvetti.Miksi postaat jonku 1970 luvun autosta tänne kuvan rekistereineen päivineen? Seku vaan että näkee että tuollasiaki on olemassa?
Seuraava laittaa sitten kuvan ruskeasta helikopterista joka muistuttaa aika hyvin punaista carinaa.
Jaguaari kirjoitti: To Heinä 23, 2020 4:42 pm
Täysin samaa mieltä joten lopettakaa tuosta kuvasta jauhaminen. Yhä jotkut jaksaa puhua että siinä olisi uhrin käsi Suomessa ei julkaistaisi sellaista.
Miksei kuvaa ruumiin kädestä (josta et voi selvästikään päätellä yksiselitteisesti että kyseessä on ruumiin käsi) ei julkaistaisi, kun on julkaistu myös kuva ihan ruumiin kasvoistakin? Toki olen samoilla linjoilla ettei kyseessä ole uhrin käsi, mutta argumenttia en osta.
Ihan jo siksi että sen olisi voinut editoida kuvasta pois kun ei ole kysyttävä asia, vaan missä kuva otettu. Jo omaistenkin kannalta kuvaa uhrin osasta ei julkaistaisi.
Veljeksillä on sukulaisia Teerijärvellä. Poliisi käynyt tutkimassa tietääkseni ainakin kahta paikkaa Teerijärvellä, en nyt muista minkä nimisä nämä paikat oli, mutta kantatie 63 varrella, vesistön lähellä olevia paikkoja. Ja kummatkaan näistä paikoista ei ole täällä aiemminkin mainittu Kortjärvi, voihan olla että poliisi käynyt sielläkin. En tiedä sitten, kuinka tuttua seutua Teerijärvi on veljeksille. Teerijärvi voi myös olla mahdollinen ruumiin kätkemispaikka, sillä veljeksillä on yhteyksiä sinne.
Itse ainakin tulkitsen, että veljesten selfie on otettu kapealla metsätiellä ja tien päässä näkyy järvi/joki/vesialue, joka siis heijastuu auton lasiin. Ongelmana tässä on, että näitä metsäteitä ja vesistöjä on Kaustinen-Veteli-Teerijärvi alueella paljon ja alue on suuri mistä etsiä. En kuitenkaan usko, että kovin pitkälle ruumiin kanssa menty. Ja ovatko olleet ruumiin kätkemis aikaan edes selvinpäin? Meinaan etten ainakaan itse menisi kovin kauas autolla pökkyrässä mitään isompia teitä ajamaan, jos ei sitten kuskia ole ollut mukana. Ja ovatko ajaneet sinne sun tänne etsiäkseen paikkaa minne voisi kätkeä ruumiin vai ovatko suunnitelleet paikan etukäteen?
Onko muuten kukaan muu huomannut veljesten selfiestä, että paidattoman veljen nännin alla näyttää ihan kuin olisi valuva veripisara?
scnade kirjoitti: To Heinä 23, 2020 7:20 pmMiksei kuvaa ruumiin kädestä (josta et voi selvästikään päätellä yksiselitteisesti että kyseessä on ruumiin käsi) ei julkaistaisi, kun on julkaistu myös kuva ihan ruumiin kasvoistakin? Toki olen samoilla linjoilla ettei kyseessä ole uhrin käsi, mutta argumenttia en osta.
Julkaiseeko poliisi sinusta paljonkin ruumiiden kasvokuvia iltalehdissä?
loppusanat kirjoitti: To Heinä 23, 2020 10:01 pm
Veljeksillä on sukulaisia Teerijärvellä. Poliisi käynyt tutkimassa tietääkseni ainakin kahta paikkaa Teerijärvellä, en nyt muista minkä nimisä nämä paikat oli, mutta kantatie 63 varrella, vesistön lähellä olevia paikkoja. Ja kummatkaan näistä paikoista ei ole täällä aiemminkin mainittu Kortjärvi, voihan olla että poliisi käynyt sielläkin. En tiedä sitten, kuinka tuttua seutua Teerijärvi on veljeksille. Teerijärvi voi myös olla mahdollinen ruumiin kätkemispaikka, sillä veljeksillä on yhteyksiä sinne.
Itse ainakin tulkitsen, että veljesten selfie on otettu kapealla metsätiellä ja tien päässä näkyy järvi/joki/vesialue, joka siis heijastuu auton lasiin. Ongelmana tässä on, että näitä metsäteitä ja vesistöjä on Kaustinen-Veteli-Teerijärvi alueella paljon ja alue on suuri mistä etsiä. En kuitenkaan usko, että kovin pitkälle ruumiin kanssa menty. Ja ovatko olleet ruumiin kätkemis aikaan edes selvinpäin? Meinaan etten ainakaan itse menisi kovin kauas autolla pökkyrässä mitään isompia teitä ajamaan, jos ei sitten kuskia ole ollut mukana. Ja ovatko ajaneet sinne sun tänne etsiäkseen paikkaa minne voisi kätkeä ruumiin vai ovatko suunnitelleet paikan etukäteen?
Onko muuten kukaan muu huomannut veljesten selfiestä, että paidattoman veljen nännin alla näyttää ihan kuin olisi valuva veripisara?
karttahaulla kun kattoo, niin tuolta viiperistäkin lähtee vaikka minkälaista metsätietä kohti teerijärveä ja kortejärveä. ajettavaa ja tutkittavaa kyllä piisaa. osa päättyy juuri suorantien päähän.
Osaatko sanoa metsänomistajana minkä ikäistä tuo männikkö on kuvassa? Voisko olla peräti 40-50v
Sanoisin noin 45V Männikkö, jokunen kuusi näkyy oikealla, eli ei täysin rutikuiva hiekkamaasto tai sitten vesi lähellä.
Todennäköisesti voisi olla istutettua metsää ja ensiharvennusta tehty-