annaanna kirjoitti: Pe Heinä 24, 2020 12:20 pm Uhri:
. – ''Olen satavarma, että tälle on poliittinen syy ja että syylliset löytyvät äärioikeistosta
Sanoo uhri.
Sanoo edelleen husuilustaan tunnettu "uhri".annaanna kirjoitti: Pe Heinä 24, 2020 12:40 pm Uhrin kuunteleminen on älykästä!
Keskiviikkona oli puhelinyhteys ollut sallittu ja näin kertonut:
-Minun pitää olla salaisessa paikassa enkä saa liikkua yksin minnekään. Tämä on kuin jostain amerikkalaisesta elokuvasta – miten tämä voi olla mahdollista, Kataja kuvaili keskiviikkona tuntojaan Keskisuomalaiselle.
Taitaa olla husuttanut päästään koko "salaisen piilopaikan".
Ok:
Poliittista väkivaltaa on ollut viime aikoina.
Tekijöinä niin "oikeistolaisia", vihervaskisteja kuin ählämeitäkin.
"natsit" toki vielä pienesssä roolissa, mutta kyllä niitäkin tekoja tässä lisää tulee, älä huoli.
Suvakkimarxismin vuoksi olemme tilanteessa, jossa poliittisen väkivallan kasvu on vääjäämätöntä.
Siltikin Katajan keissiin sanoisin näin:
Yleisin väkivallan muoto Suomessa on läheisväkivalta.
Katajaa on lyöty ilmeisesti vasaralla päähän noin 20 kertaa, mutta henki kulkee vielä.
Se viittaisi lyöjään, jolla ei aivan valtavasti voimia ole.
Jos tupla-a jostain syystä löisin sinua 20 kertaa vasaralla, et olisi siitä valittamassa medioissa, koska olisit kuollut.
Olen samaa mieltä kanssasi poliittisen väkivallan kasvusta, mutta tämä keissi taitaa olla olla jotain muuta.
Jos ilmenee jotain konkreettista poliittiseen suuntaan, niin sitten. Mutta tällä hetkellä näin.