Mikä ärsyttää tänään?
Ei tartte sun kaikkee ymmärtääkkään
En sano että se olis jotenkin kiihottavaa katsella kun pvc-housuiset jannut vetää mattopainia mutta kyllä siellä on sellasiakin yksilöitä joita ihan huvikseen katselee... Jos ei muuta keksi.
Siitä vaan on tullut tapa että sitä katsoo..thats it.
En sano että se olis jotenkin kiihottavaa katsella kun pvc-housuiset jannut vetää mattopainia mutta kyllä siellä on sellasiakin yksilöitä joita ihan huvikseen katselee... Jos ei muuta keksi.
Siitä vaan on tullut tapa että sitä katsoo..thats it.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
En ole taaskaan nukkunut silmällistäkään tälle yölle. Mulla on tälle päivälle kauheesti suunnitelmia, jotka vaativat hereillä pysymistä (yllättäin). Valvon nyt ainakin siihen kahdeksaan saakka, että saan soiteltua ensin puhelut pois alta ja katsotaan sitten jos pääsisin liikkelle hoiteleen hommia. Sitten jossain välissä pikku tirsat. Ens yönä on pakko nukkua, muuten sekoaa pää (lopullisesti) 
alaselkään sattuu..sellaista polttavaa kipua..vähän niinkuin supistuksissa mutta ei oo sitä...koko aamun olen kärvistellyt sen asian kanssa kohta lähtee taju...niinpä surffailen täällä netissä jotta edes jotenkin pysyn tolkuissani...tyttö onneksi nukahti nin ei tarvitse sen perässä juosta ja mies lupasi olla töissä vaan parisen tuntia ja tulla sitten kotiin...
kaikki on kesken, mikään ei tuu ajoissa, appivanhemmat tulee kohta hollannista pitämään meistä huolta ennen ja jälkeen synnytyksen ja tää kämppä on kuin rytökärpän pesä....olen normaalisti ylihygieeninen ja siisti kaikessa mutta nyt oleskellaan pyykkikasojen ja lelujen keskellä....
kaikki on kesken, mikään ei tuu ajoissa, appivanhemmat tulee kohta hollannista pitämään meistä huolta ennen ja jälkeen synnytyksen ja tää kämppä on kuin rytökärpän pesä....olen normaalisti ylihygieeninen ja siisti kaikessa mutta nyt oleskellaan pyykkikasojen ja lelujen keskellä....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Ärsyttää oma tyhmyys. Oon tänään useaan otteeseen miettinyt että miten aika joko matelee tai lentää siivillä ja tajusin että mulla jäi kellojen siirto kesken eli puolet kämpän kelloista tunnin edempänä kun toiset. Ihme kun ollut vähän outo olo ja tuntuu että ei pysy oikeen mukana tv-ohjelmissakaan... Että sitä on tonttu.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
en tarkalleen tiedä mikä nyt ärsyttää, mutta jokin on vinossa. saattaa johtua kellojen siirtämisestä, en oo vielä ihan sopeutunu.. väsymystä pukkaa enkä saa töissäkään mitään aikaiseksi. eilisessä keskisuomalaisessa oli juttua että kesäaikaan siirtyminen on oikeasti mittava kansanterveydelle haitallinen ongelma ja siitä eniten kärsivät tällaset iltavirkut kuten minä. en osaa käydä ajoissa nukkumaan ja aamulla oon pitkään ihan horroksessa vaikka jois kuinka paljon kahvia. ja tää nyt ei johdu siitä että kärsisin kasvissyöntini takia mistään anemiasta tai polttaisin liikaa pilveä, on vaan ollu huono viikon alotus toi kellojen kääntö..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti: