PohjolanTommi kirjoitti: Su Heinä 26, 2020 11:47 am
Pakko oli ihan luoda tänne tunnukset, kun vanhat tunnukset unohtunut ja sähköpostikin vaihtunut itsellä.
Noh asiaan... mielestäni porukka unohtaa muutamaa merkittävää asiaa.
1. Oltiinko todella pökkyrässä kun ruumista piiloteltiin?
2. Oliko tuo kuva otettu vain siitä oletetusta tappopäivän reissusta?
Sitten omaan spegulointiin.
Mitä itse myös maatilan lapsena tiedän/olen kuullut esim sonnin kallojen puhdistuksesta muurahaispesissä.
Ja mikä on estänyt poikia selvittämästä päitään ja miettimällä miten hävittää ruumis?
Lisäksi mietityttää miten paljon tuomiota lisää se että on esim käyty ekasta piilopaikasta hakemassa ruumis pois ja hävittämällä se esim juurikin muurahaispesään työntämällä ja ajatellen että myöhemmin luut murskataan tai jauhetaan.
Ja tuo paskaisuus kuvissa voi johtua ihan vaikka vain vahingossa ojaan kompuroinnista, ei välttämättä kerro mitään piilopaikasta.
Kuitenkin käsittääkseni pojat haettu koppiin vasta kuun vaihteen tienoilla(jos olen oikeen täältä lukenut). eli 16-30 jää väliin 14päivää, eli siinä varmasti hyvin hävittää ruumiin jos käyttää vaikka happoja joista nyt oli uutisoitukin erään amerikkalaisen hautausfirman käyttävän, aineksetkin oli täysin kenen tahansa helposti saatavilla.
Nämä ei kuuleman mukaan mitään järjen jättiläisiä ole, ei taida aivosolut liian monimutkaiseen kuvioon riittää.
Eiköhän tämä juttu ole sangenkin yksinkertainen. Johonkin ryteikköön varmaan vaan polkeneet. Täällähän niitä riittää, tuurilla löytyy jos löytyy, ellei joku asiasta tietävä asiaa avaa.
Taitaa tuo kaveriporukka joka ainoa mukaan lukien olla tasan yhtä raukkoja, ettei sieltäkään varmasti apuja löytämiseen saa.
Outo kuvio kaikenkaikkiaan, porukkaa on ollu enemmänkin, mutta kukaan ei mistään mitään tiedä..
Kun nyt sattumalta tiedän missä asustivat, niin ihmettelen kovasti täälläkin kommentoinutta, joka veljekset on yöllä 4 tavannut. Ei siihen havaintoon ettei savulle haisseet riitä ikkunasta tiiraaminen.
Melko sattuma olla siihen aikaan sattumalta saapuvilla, ellei samaan sakkiin kuulu.