Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Katosi 16.6.2020, ruumis löytyi 26.8. Tuomiot taposta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Diibadaaba22
Nikke Knatterton

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Diibadaaba22 »

Love babe kirjoitti: Su Heinä 26, 2020 2:48 pm Anteeks on ihan Pakko nyt sanoa että hohhojaa mikä tekstejä!On kyllä vakavia syytöksiä täällä että voi luoja!!jos asiaa koske 2 veljeksistä niin miten kaikki muut nimet siihen liity?Esm mun mies ei liity asiaan mitenkään eli Jone Niemi!!!Mitenhän tässä käy jos poliisille ilmottaa että tässä on porukka joka vetää kaikki syyttömiä mukaan?!!kannattais varmasti olla hiljaa jos ei asioista tiedä mitään!Ja koko ystävä porukka haluaa että veljekset saadaan vastuuseen!!
Kukaan ei ole nimeä ääneen sanonut ennen sinua, eikä ehkä olis sinunkaan kannattanut.
Kyllähän tämmöset pökkyrävideot leviämään lähtee, sehän on aivan selvä.
Minusta täällä ei ole häntä syytetty, päinvastoin, muutamakin taisi tuossa alkutaipaleella tuoda esiin sen, ettei liity asiaan mitenkään.
Tai, no esiintyyhän kuuluisalla pätkällä...joten osa laskee 1+1, ja soppa on valmis, mutta sehän on varmasti tiedossa ollut kun näiden kans hengailemaan alkaa, että samaan sakkiin liitetään.
sossikran
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja sossikran »

Onko harjahyypiön vatsanahassa oleva siksak-jälki kirjoitusta(JAMI) vai esim harjanvarren pään edestakaisesta liikkeestä tullutta?

Onko harjalla harjattu vai onko siihen nojattu nytkyttäen työnnettäessä esim. ruumista pinnan alle tms paikkaan jolloin tuonkaltainen jälki voisi syntyä?
geysir
Susikoski

Viesti Kirjoittaja geysir »

Love babe kirjoitti: Su Heinä 26, 2020 3:23 pm Käy läpi sivut niin sieltä löytyy kyllä!!!J.N kirjamella nimetty! Ja video löytyy missä J.N on mukana ja siitä kauhee haloo!!!
j.n se tuskin kertoo kenellekkään tuntemattomalle mitään. mutta teit karhunpalveluksen. äkkiä äänioikeus pois naisilta
Halibazuippa
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Halibazuippa »

Love babe kirjoitti: Su Heinä 26, 2020 3:23 pm Käy läpi sivut niin sieltä löytyy kyllä!!!J.N kirjamella nimetty! Ja video löytyy missä J.N on mukana ja siitä kauhee haloo!!!
Poistatko viestis? Hyvä tyyppi, tuskin on tällaiseen osallistunut.
Love babe
Alokas

Viesti Kirjoittaja Love babe »

Lukekaa nyt viestin uudestaan mitä oon laittanu!!!
Love babe
Alokas

Mun pointti oli se että syyttömät ihmiset jättää rauhaan!!!!miten se ei mee perille!???
Diibadaaba22
Nikke Knatterton

Love babe kirjoitti: Su Heinä 26, 2020 3:38 pm Lukekaa nyt viestin uudestaan mitä oon laittanu!!!
Ota nyt hyvä ihminen tuo nimi pois.
NeverGiveUp
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja NeverGiveUp »

Diibadaaba22 kirjoitti: Su Heinä 26, 2020 3:41 pm
Love babe kirjoitti: Su Heinä 26, 2020 3:38 pm Lukekaa nyt viestin uudestaan mitä oon laittanu!!!
Ota nyt hyvä ihminen tuo nimi pois.
Samaa mieltä :idea:
geysir
Susikoski

Love babe kirjoitti: Su Heinä 26, 2020 3:41 pm Mun pointti oli se että syyttömät ihmiset jättää rauhaan!!!!miten se ei mee perille!???
kai kerrot myös oman nimesi tänne?
Diibadaaba22
Nikke Knatterton

Love babe kirjoitti: Su Heinä 26, 2020 2:48 pm Anteeks on ihan Pakko nyt sanoa että hohhojaa mikä tekstejä!On kyllä vakavia syytöksiä täällä että voi luoja!!jos asiaa koske 2 veljeksistä niin miten kaikki muut nimet siihen liity?Esm mun mies ei liity asiaan mitenkään eli J.N!!!Mitenhän tässä käy jos poliisille ilmottaa että tässä on porukka joka vetää kaikki syyttömiä mukaan?!!kannattais varmasti olla hiljaa jos ei asioista tiedä mitään!Ja koko ystävä porukka haluaa että veljekset saadaan vastuuseen!!
Uteliaisuus heräsi sen verran, että mitäköhän ystäväporukkaa tarkoitat?
Veljestenkö? *poistettu spekulaatiota nimimerkin henkilöllisyydestä*t:mode
Love babe
Alokas

Voi luojaa mikä tymiä viestejä jos ei mee jakeluun niin antaa olla!
AAPELINEN
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja AAPELINEN »

Diibadaaba22 kirjoitti: Su Heinä 26, 2020 3:54 pm
Love babe kirjoitti: Su Heinä 26, 2020 2:48 pm Anteeks on ihan Pakko nyt sanoa että hohhojaa mikä tekstejä!On kyllä vakavia syytöksiä täällä että voi luoja!!jos asiaa koske 2 veljeksistä niin miten kaikki muut nimet siihen liity?Esm mun mies ei liity asiaan mitenkään eli J.N!!!Mitenhän tässä käy jos poliisille ilmottaa että tässä on porukka joka vetää kaikki syyttömiä mukaan?!!kannattais varmasti olla hiljaa jos ei asioista tiedä mitään!Ja koko ystävä porukka haluaa että veljekset saadaan vastuuseen!!
Veljestenkö?
Pointti tässä on ettei ketään voi syyllistää ennenkuin on toisin todistettu... Se on kunnianloukkaus josta voi tulla syyte. Paikalliset tunnistaa kyllä,itse en kuulu niihin!
Diibadaaba22
Nikke Knatterton

AAPELINEN kirjoitti: Su Heinä 26, 2020 4:01 pm
Diibadaaba22 kirjoitti: Su Heinä 26, 2020 3:54 pm
Veljestenkö? Annan itseni tästä ymmärtää että kuulut siihen.
Korjaa toki, jos väärässä.
Pointti tässä on ettei ketään voi syyllistää ennenkuin on toisin todistettu... Se on kunnianloukkaus josta voi tulla syyte. Paikalliset tunnistaa kyllä,itse en kuulu niihin!
Eihän täällä kukaan ole syyttänytkään, päinvastoin.
Oikeassa olet, paikalliset tunnistaa kyllä, ja nyt koko muukin maailma kun nimi täällä käytiin huutomerkkien kera kertomassa.
geysir
Susikoski

Love babe kirjoitti: Su Heinä 26, 2020 3:57 pm Voi luojaa mikä tymiä viestejä jos ei mee jakeluun niin antaa olla!
tyhmiä? tuot nimen julki jota muut ei tiedä, eikä liity tapaukseen. sata sivua sitten! syytät muita:DD . ok ollaan tyhmiä
Insomnia
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Insomnia »

geysir kirjoitti: Su Heinä 26, 2020 4:08 pm
Love babe kirjoitti: Su Heinä 26, 2020 3:57 pm Voi luojaa mikä tymiä viestejä jos ei mee jakeluun niin antaa olla!
tyhmiä? tuot nimen julki jota muut ei tiedä, eikä liity tapaukseen. sata sivua sitten! syytät muita:DD . ok ollaan tyhmiä
:lol: Joo ei ollut kyllä mitään hajua nimikirjaimista, eikä ne kiinnostanut pätkääkään, mutta nyt jäi nimi mieleen vaikka en olisi edes halunnut. Meni ns. jakeluun :|
Vastaa Viestiin