Hyvä jos tuosta lähtisi vihje poliiseille. En osaa sanoa kuka tuon paidan kävisi tsekkaamassa. lihapiirakka. ehtiskö milloin?Basil kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:28 pm Paitapaikan tiedän, mutta asun 300km päässä, joten joku paikallinen voisi käydä nappaamassa talteen.
Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Katosi 16.6.2020, ruumis löytyi 26.8. Tuomiot taposta
-
JussiWares
- Poliisikoira Rex
Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily
-
JussiWares
- Poliisikoira Rex
Basil? Tiedätkö jonkun kaverisi siinä, joka vois käydä paikalla.
-
Joku ihan muu
- Martin Beck
Ja vaikka ei olis sama paita ku videolla, nii voi silti liittyä juttuun. (Vai onko muka useinkin tapana heitellä paitoja minne sattuu ojaanBasil kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:28 pm Paitapaikan tiedän, mutta asun 300km päässä, joten joku paikallinen voisi käydä nappaamassa talteen.
Kumihanskoilla tai vaik puhdas muovipussi käden suojana, nostaa puhtaaseen pussiin. Ja poliisille.
Ja älkää tosiaan kertoko paikkaa täällä, varsinkin jos paikka jo joillakin tiedossa, joka voi siellä käydä, tai sit yv:nä sellaiselle joka sen voi käydä noukkimassa.
Voihan se olla ettei liity juttuun ollenkaan, mut mistä sen tietää ennenkun tutkii, eikö niin?
Mulla ei mitään mahdollisuutta, ku en tiedä missä koko paikka edes on.
-
Lihapiirakkanakilla
- Armas Tammelin
No mä lähen hakeen katotaan jos löytyy.JussiWares kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:31 pmHyvä jos tuosta lähtisi vihje poliiseille. En osaa sanoa kuka tuon paidan kävisi tsekkaamassa. lihapiirakka. ehtiskö milloin?Basil kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:28 pm Paitapaikan tiedän, mutta asun 300km päässä, joten joku paikallinen voisi käydä nappaamassa talteen.
- jukuripää
- Axel Foley
Siellä saattaa olla paljon pimeässä ajelevia paidan etsijöitä tänä iltana.Lihapiirakkanakilla kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:44 pmNo mä lähen hakeen katotaan jos löytyy.JussiWares kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:31 pmHyvä jos tuosta lähtisi vihje poliiseille. En osaa sanoa kuka tuon paidan kävisi tsekkaamassa. lihapiirakka. ehtiskö milloin?Basil kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:28 pm Paitapaikan tiedän, mutta asun 300km päässä, joten joku paikallinen voisi käydä nappaamassa talteen.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
-
JussiWares
- Poliisikoira Rex
Loistava uutinen. Vaikka paita ei videoon sopisikaan, niin paikka on sopii kuvioonLihapiirakkanakilla kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:44 pmNo mä lähen hakeen katotaan jos löytyy.JussiWares kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:31 pmHyvä jos tuosta lähtisi vihje poliiseille. En osaa sanoa kuka tuon paidan kävisi tsekkaamassa. lihapiirakka. ehtiskö milloin?Basil kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:28 pm Paitapaikan tiedän, mutta asun 300km päässä, joten joku paikallinen voisi käydä nappaamassa talteen.
Laitan tämän vielä uudestaan.Vainu1 kirjoitti: Pe Heinä 17, 2020 4:59 pm Tiistaina oltiin reissussa ja ajettiin Jylhäntietä etelän suuntaan.
Huomasin tienposkessa sinisen t-paidan noin 5m tiestä nuolisen puolella.
Tulipa jälkeenpäin mieleen, että paita oli juuri samanvärinen kun tällä pökkyrällä, mikä oli siinä videossa, missä kännäsivät sisällä-
Paitahan oli poissa kuvassa mikä oli sivulla 2 ja harja kädessä?
Vieressä on Nuolisen järvi ja sielläpäin myös paljon hiekkamonttuja, sekä turvealueita.
Täältä suunnasta ei ilmeisesti ole paljoakaan keskusteltu, että voisi olla kätkemispaikka, Kaustiseltä noin 14 km ja Seljeksen suuntaan.
En tiedä onko paikat kavereille tuttuja, jos kalastelleet? Seljes, Nuolinen, Isojärven vesialueet (pehojoen keskialueen järviryhmä). (Perhojoki laskee tähän suuntaan kaustiselta tultaessa. Rauhallista aluetta öisin. Eikös tämä kaveri ollut jonkun viestin mukaan autokuskina joskus, niin varmasti ajellut tuolla päin, koska paljon isoja kettutarhoja.
https://www.google.fi/maps/@63.6349234, ... 6656?hl=fi
Isojärven alue (paljon pienempiä järviä ja veneenlaskupaikkoa + siltoja alueella) / Seljes / Nuolinen voisi olla yksi vaihtoehto,
Tässä hyvä karttasovellus. https://kartta.paikkatietoikkuna.fi/?lang=fi
-
Joku ihan muu
- Martin Beck
Siis voihan se olla vaik Jamin paitaLihapiirakkanakilla kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:44 pmNo mä lähen hakeen katotaan jos löytyy.JussiWares kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:31 pmHyvä jos tuosta lähtisi vihje poliiseille. En osaa sanoa kuka tuon paidan kävisi tsekkaamassa. lihapiirakka. ehtiskö milloin?Basil kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:28 pm Paitapaikan tiedän, mutta asun 300km päässä, joten joku paikallinen voisi käydä nappaamassa talteen.
Ja pökkyröillä nyt on varmaan muitakin paitoja kun se yks joks oli siinä videolla.
Ota talteen ja vie/ilmoita poliisille.
Voihan se olla joku muukin, mut eihän sitä tiedä
-
NeverGiveUp
- Nikke Knatterton
Lihapiirakkanakilla kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:44 pmNo mä lähen hakeen katotaan jos löytyy.JussiWares kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:31 pmHyvä jos tuosta lähtisi vihje poliiseille. En osaa sanoa kuka tuon paidan kävisi tsekkaamassa. lihapiirakka. ehtiskö milloin?Basil kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:28 pm Paitapaikan tiedän, mutta asun 300km päässä, joten joku paikallinen voisi käydä nappaamassa talteen.
-
Noniinsiinäkävi
- Harjunpää
Tuo Seljes on varmaan ihan hyvä jos katsoo Kaustisen suunnasta mutta se on aivan päinvastainen suunta kuin Räyrinki joten olisiko mahdollista että joku toinen vei puhelimen sinne ja pojat ruumista toiseen suuntaan. Vai ehtiikö ajaa nämä reitit edestakaisin joka tarkoittaa että on ajettu Kaustisen ohi kaksi kertaa. Matkaa tulee melko paljon.
Puusto Seljeksessä on samanlaista, kuin mitä kuvassa.
Kaustisen suunnasta tullessa oikealla puolella, vähän ennen rajaa. Kepin nokassa roikkuu.Lihapiirakkanakilla kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:44 pmNo mä lähen hakeen katotaan jos löytyy.JussiWares kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:31 pmHyvä jos tuosta lähtisi vihje poliiseille. En osaa sanoa kuka tuon paidan kävisi tsekkaamassa. lihapiirakka. ehtiskö milloin?Basil kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:28 pm Paitapaikan tiedän, mutta asun 300km päässä, joten joku paikallinen voisi käydä nappaamassa talteen.
Mulla meni nyt vähän ohiJoku ihan muu kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 7:44 pmSiis miksi nää ei vois keksiä ihan mitä vaan?Agentti22 kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 5:47 pm Ootteko katselleet tuolta facen Päiväkännit-ryhmästä noita kännäilyvideoita? Ei mitenkään ihmeellistä sisältöä, perus kaljanjuontia ja paskanjauhantaa, mutta oon nyt tässä katsellut huvin vuoksi ja koittanut päästä jyvälle heidän elämäntyylistään jne.
Yhdellä pätkällä nuorempi pökkyröi sen toiselta videolta tutun valkopaitaisen kanssa (ei liity tapaukseen vissiin mitenkään) ja kommenteissa kysytään jotain turvesuohon liittyvää, tyyliin ”olittekos te niitä turvesuoihmisiä” ja tää nuorempi veli vastaa videolla ”eii, ei ei me kyl olla turveihmisiä, ne on ihan toiset juopot.”
Tuli tästä mieleen että keksisivätkö sitä turvesuo vaihtoehtoa ollenkaan, tai jos keksisivät olisiko se heille sellainen homma mihin eivät lähde koska eivät siitä tiedä. En osaa sanoa, joku heidät tunteva osaa varmaan kommentoida asiaa.
Eihän ihminen, kun alkaa käyttää päihteitä, muutu silloin sellaiseksi ettei sille tule päähän mitään ajatuksia ellei joku toinen kerro sitä ensin.
No toki typeriä ideoita ja ajatuksia, typeriä tekojakin tämmönen porukka keksii/tekee, sitä en kiellä.
Ja esim. piripäissään ihminen osaa, tietää ja pystyy tekemään (omasta mielestään) ihan mitä vaan.
Ja eihän nää nyt oo syntynyt "narkkareiksi", on eläneet ihan ns. Tavallista elämää, käyneet töissä jne, ilmeisesti jossain kohtaa vaan "harrastuksilta" ei enää jääny aikaa työn teolle.
Käsittääkseni ihan vuosi-kaksi sitten vielä kävi töissä?
Lähinnä pointtini: videolla T mainitsi, etteivät ole turveihmisiä laisinkaan, tästä päättelin, että ehkä he eivät sitten ensimmäisenä ajatuksenaan lähtisi turvesuota kohti ruumiin kanssa.
Esimerkiksi minä itse en turvehommista tiedä tuon taivaallista, joten jos minun nyt pitäisi ruumis johonkin jemmata niin turvesuo ei tulisi varmaan itsellä edes mieleen. Tätä tarkoitin, mutta nyt tosin joku (en muista nyt nimimerkkiä) kertoikin, että T ilmeisesti ollut aiemmin turvehommissa. Joten ihmettelen kyllä sitten sitä videon kommenttia. Ja tämä oli käytännössä nyt turha keskustelu näin ollen.
-
JussiWares
- Poliisikoira Rex
Eipä näytä kukkaan olevan kaivannuBasil kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 11:01 pmKaustisen suunnasta tullessa oikealla puolella, vähän ennen rajaa. Kepin nokassa roikkuu.Lihapiirakkanakilla kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:44 pmNo mä lähen hakeen katotaan jos löytyy.JussiWares kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 10:31 pm
Hyvä jos tuosta lähtisi vihje poliiseille. En osaa sanoa kuka tuon paidan kävisi tsekkaamassa. lihapiirakka. ehtiskö milloin?
Päättelin ylispuista. Molemminpuolin tietä männyt ylispuuna. Noi tuolla paidattoman takana ovat reilusti 20m luokkaa joten kertoo metsästä sen että mänty mehtää kaikki. Tasaikäistä metsää ja toisella puolella hieman nuorempaa tasaikäistä mäntyä. Istutuspuuta. Ja alla on siemenistä lähtenyt uutta. Mutta kun tiedät mehtästä niin tien reunat ovat aina tiheämpää aluskasvillisuutta ojan takia. Metsä tasoittuu kun kävelee ojasta noin 15m-20m mehtään päin.Eilisaamu kirjoitti: Ke Heinä 29, 2020 9:17 pm MehtäUkko, mä olen jonkun verran metsäalalla ollut, tunnen kyllä metsätyypit. Jos omaa arviota tuosta kuvasta, niin vaikeahan tuosta kuvakulmasta on mitään varmaa sanoa mikä metsätyyppi kyseessä kun ei näe yhtään aluskasvillisuutta tai kokonaiskuvaa. Kuitenkin omaan silmään näyttää että nuo lähemmät puut on aika ohkasta mäntyä ja jotenkin näyttäisi kuusipuulta siinä taaempana. En sulkisi pois ajatusta että on joku aukon reuna, jopa jonkun suon reuna. Jos hakkuuaukko olisi, ja sen verran märkä että ojitettu, niin ne ojathan on aikamoista mälliä toisinaan.
Kuvakulmahan saa aikaan mielikuvan että jonkinlainen alanne laskeutuu poikien eteen, edessäpäin siis, jolloin kosteikko olisi ihan mahdollinen. Järvi, lampi, suo...
Poikien takanahan on ilmeisesti tie, ja ainahan se on niin että tien reunasta tai metsänreunasta ei luotettavasti metsätyyppiä voi arvioida. Reuna kasvillisuus voi olla täysin eri kuin metsä on.
Mutta tämä siis vastaus siihen MehtäUkon kyselyyn onko muita alalta![]()
Voi aivan olla noin kuin sanot, en kiistä.
Itse uskon että lammen tai järven rannalla. Suohon en edelleenkään usko.
Ja samaa mieltä olen kans että Metsäautotie.
Tuollaisia reikiä hakataan teiden tai linjojen takia. Linjoja en näe mutta eipä sinne linjojen.alle carinalla tarttis ajaakkaan.
Kiitos Eilisaamu
Viimeksi muokannut MehtäUkko, Ke Heinä 29, 2020 11:12 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.