Hän ei kirjoita "turhanpäiten". Hänen sanomassaan on aina sisältö.
Sivistyneen kuoren sisällä asuu kiihkeä ja tarkkanäköinen satiirikko.
Kaikki tuntevat apinan, mutta apina ei tunne ketään!
Muoks kirjoitusvihreitä!
Jotain osui.Tampereen Tyttö kirjoitti:Primis on hoikka ja sensuellin tyylikäs, akateemisesti kouluttautunut nainen. Ikää 30-39 vuotta.![]()
Hän ei kirjoita "turhanpäiten". Hänen sanomassaan on aina sisältö.
Sivistyneen kuoren sisällä asuu kiihkeä ja tarkkanäköinen satiirikko.
Kaikki tuntevat apinan, mutta apina ei tunne ketään!
Muoks kirjoitusvihreitä!
En tukistaanneli1 kirjoitti:Aariel, sinua olen ihaillut koko foorumin seurailuni ajan! Sulla on sana hallussa (sori tää kulunut sanonta, sulta sellaista ei lipsahtaisi).
Aina kun kirjoitat puhut vähän, mutta asiaa (taas fraseologiaa multa, tukista jo!).
Jokaisella mielipiteensä, joten en vaivaudu vittuilemaan.Primavera kirjoitti: 22 VoDKa Littleton 07 Mar 2007 1164
Nyt täytyy tunnustaa, etten ymmärrä, mitä ihailtavaa on kouluammuskeluissa. Saat vittuilla!
Noh nohPrimavera kirjoitti:maija turjukka kirjoitti:Kuinka monesta sinulla on jonkinlainen selkeä mielikuva? (kiinnostuksen kohteista/ missä osastolla kirjoittelee jne.) Kuinka moneen heistä haluaisit tutustua paremmin/olet jo tutustunutkin vaikkapa yksityisviestien välityksellä? Mitä muita huomioita teet listan pohjalta...
18 Aariel 20 Huh 2007 1273
Tällä hetkellä mieleen nousee levyarvostelut ja lautamiehissä työskentely.
Plussapojot VoDKalle, ilmeisesti olet analysoinut itsesi sekä etu- että takaperin ja päässyt sinuiksi itsesi kanssaVoDKa kirjoitti:
Kuitenkin. Olen edelleen kiinnostunut aiheesta, uusista ja vanhoista, mutta en kaikista niistä. Ihailu, jonka te kuvittelette olleen täydellistä ja rikkomatonta, rajoittui lähinnä siihen, miten joku uskaltaa nousta muiden arvoja vastaan ja toteuttaa jotain äärimmäistä. Kapinallinen minussa piti ajatuksesta. Itsemurhaaja minussa rakasti ajatusta. Sympaattinen puoleni karsasti sitä ja se, jossa elää vielä ripaus inhimillisyyttä, kielsi sen.
Ja kuten voitte hyvin todeta, olen yhä tässä, en ole tappanut ketään, kämpästäni tai koneeltani ette voi löytää yhtään ainoaa suunnitelmaa minkään koulun valtaamiseksi ja ihmisten ampumiseksi.
Väitän edelleen kuuluvani ryhmään 2, siihen, joka on kiinnostunut asian teoriapuolesta ja näkee asian myös tekijöiden kannalta ja jonka käytös saattaa vaikuttaa ihailulta, mutta joka oikeasti on vain asialle äärimmäistä omistautumista ilman uhkaa toisille.
Voi kiitos paljon! Hienoa, että joku muistaa minuakin. Ja jazzeilla nähdään, osuu synttäritkin siihen lähelle:))Primavera kirjoitti:[Onnea Skoonellekin huomisen johdosta. On erikoistunut Ulvilan keissin käsittelyyn, mutta osaa asiansa kyllä muuallakin esittää tunteita herättävällä tavalla. Ja tietysti haluan nähdä Skoonen, ensi kesänä jazzeilla miksauspöydän lähellä.
Heti jänistän ja kuvailen SITÄ, en välttämättä suaPrimavera kirjoitti: Jaahas. Kuvailepa minua.