Minä kyllä pitäisin jopa todennäköisenä että piriä eli amfetamiinia on tekijöiden elimistössä kiertänyt. Sen verran määrätietoiselta ja tavallaan voitonvarmalta tämä tapaus näyttää. Jossain mainittiin kuningasolo ja jotain muuta sellaista. Ollaan lisäksi pirteänä hereillä aamuyölläkin...Lihapiirakkanakilla kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 10:10 pmEi oo ollu mitään huumemafiaa. Pientä huumekauppa on mahdollisesti voinu olla,mutta ei mitään näkyvää ainakaa varmaan omaa käyttöä rahotettu ja semmosta ei ole voinut olla mitään kymmenien tai satojentuhanisen huumekauppa, kun ei täällä ees paljoa väkeä asua ja käyttäjä prosentitkin on varmasti reilusti maan keskitason alle. Eiköhän noi oo käytelly, mitä on sattunut olemaa kai tuo V on lätrännyt enemmän alkoholin kanssa ja T kuulemma alkanut käyttää huumeita enemmän viime aikoina, että kait huonompaan suuntaan on menty, mutta pikkutouhua on ollut.Totaldusk kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 9:42 pm sellasta haluisin kysellä ja täsmentää, nyt kun kaikki on kokoajan sitä mieltä että nää on jotain huumemafiaa, että mitä faktoja teillä on ko. porukan huumeiden käytöstä. Minä oon ottanu aika paljon selvää ja nää on sellasia "satunnaispiikitteleviä" spurgujuoppoja... Eli juovat lähes joka päivä (ei kuitenkaan ihan kokoajan) ja piriä ja subua menee silointällöin. Tästä foorumista sai sellasen käsityksen että ihan yötäpäivää piikitetään ja vähintään pyöritetään isoa kartellia. Mistä nää harhaluulot tuli?
EIkös jossain uskottavan oloisessa uutisessa vielä "tiedetty" että alkoholia ei oltu juurikaan käytetty siellä "bileissä" missä nujakointia oli ollut. Muista päihteistä ei siinä sanottu mitään.