Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kalessin kirjoitti:^hermanni hiiri on mun idoli!!!!! julmahuvilla on muutenkin todella hyviä pätkiä.
Jee, määki fanitan Hermannia. Mua naurattaa tuo pätkä aina yhtä paljon. Samoin Kummelin "Normipäivä". Useat on varmaan nähneet, mutta laitan linkin, jos joku on missannut.
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
Johtajalla ja sihteerillä oli yhteinen "salainen harrastus", josta
he käyttivät koodinimeä Kirje Anderssonille.
Eräänä päivänä johtaja meni taas sihteerin luokse ja ehdotti, että
kirjoitettaisiin kirje Anderssonille.
Sihteeri vastasi, että nyt ei valitettavasti ole sopiva hetki,
koska kirjoituskoneessa on punainen nauha.
Johtaja lähti harmistuneena pois.
Muutamaa päivää myöhemmin sihteeri ilmoitti johtajalle, että
kirjoituskoneessa ei ole enää punaista nauhaa, joten ajankohta
sopii kirjeen kirjoittamiseksi Anderssonille.
Johtaja ilmoitti, että hän kirjoitti jo kirjeen käsin.
Sihteeri harmitteli tapahtunutta ja sanoi, että jos olisi tiennyt
asian olevan kiireellinen, se olisi voitu hoitaa suullisesti.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Mutta pari kysymystä: Maksoikohan Olvi kyseisen tatskan? Ja sit vielä, että maksaakohan ne sille jotain pikkusummia mainostamisesta? Jostain muistaisin lukeneeni, että Jenkeissä ainakin firmat maksaa jonkunverran jos tatuoi firman logon itseensä. (Liekö sitten urbaania legendaa vai mitän, mutta...?)
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Kaikista naurettavinta tossa^on se että se oli vain 10000 dollaria eli vajaa 6500€. Ei tulis itelle äkkiä mieleen otsaan tatuoida mitään tuolla rahalla.
tmk666 kirjoitti:Kaikista naurettavinta tossa^on se että se oli vain 10000 dollaria eli vajaa 6500€. Ei tulis itelle äkkiä mieleen otsaan tatuoida mitään tuolla rahalla.
Kyllä mä voisin esim. Kalashnikov:n mannekiiniksi alkaa tolla rahalla, AK-47 vaan kylkeen
EDIT: Aijooo, se on otsassa, no en kyllä sittenkään. Ei taitaisi löytyä edes niin isoa rahaa että ottaisin otsaan tatuointia.