Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Katosi 16.6.2020, ruumis löytyi 26.8. Tuomiot taposta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Basil
Vähänniinkuharrastaja

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Basil »

agentti0013 kirjoitti: La Elo 01, 2020 6:19 pm
K.O kirjoitti: La Elo 01, 2020 5:38 pm Nyt täytyi profiili tehdä tänne, kun alkanut tämä asia kiinnostamaan. Kysyisin mihin suuntaan kannattaisi lähteä etsimään. Paikalliset voisivat laittaa karttapaikkoina missä käyneet. Itse olen tässä liki, niin jotain tiedän paikoista. Lähden juurikin eri suuntaam etsimään missä nyt käyty, jos annatte vaan infoa.
Paikkoja mitä ite kävisin tsekkaamassa jos olisin lähempänä.
-Vissavesi? Rannassa veneitä?
-Patanan tekojärvellä nähty puoliksi avonainen kaivonkansi padon laskurampilla.
-Kivivesi, ja siellä erityisesti nykäsentieltä "päähän" menevä tienpätkä, jossa veneitä.
Nuolisen kota ja ympäristö.
Onnea etsintöihin👍
Nuolisen kodalla kävin viikko sitten, harja puuttui. Kota on kyllä liian näkyvällä paikalla ja mökkejä ihan vieressä, että siellä mitää än laittomuuksia voisi tehdä kenenkään huomaamatta.
Nuolisen kodalta pääsee turvetuotantoalueelle pikkuteitä pitkin, mutta siellä ei mitään koneita näkynyt.
Seljesiin kun sieltä suunnistaa pikkuteitä pitkin, niin yksi kota on matkalla, en muista paikan nimeä, sillan vieressä, kodan takana koiratarhat metsästäjien koirille. Siellä kodalla oli harja, josta harjakset kärventyneet, mutta ei yhtä pahasti, kuin kuvan harjassa.
Vainu1
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Vainu1 »

Basil kirjoitti: La Elo 01, 2020 7:42 pm
agentti0013 kirjoitti: La Elo 01, 2020 6:19 pm
K.O kirjoitti: La Elo 01, 2020 5:38 pm Nyt täytyi profiili tehdä tänne, kun alkanut tämä asia kiinnostamaan. Kysyisin mihin suuntaan kannattaisi lähteä etsimään. Paikalliset voisivat laittaa karttapaikkoina missä käyneet. Itse olen tässä liki, niin jotain tiedän paikoista. Lähden juurikin eri suuntaam etsimään missä nyt käyty, jos annatte vaan infoa.
Paikkoja mitä ite kävisin tsekkaamassa jos olisin lähempänä.
-Vissavesi? Rannassa veneitä?
-Patanan tekojärvellä nähty puoliksi avonainen kaivonkansi padon laskurampilla.
-Kivivesi, ja siellä erityisesti nykäsentieltä "päähän" menevä tienpätkä, jossa veneitä.
Nuolisen kota ja ympäristö.
Onnea etsintöihin👍
Onko tietoa, että olisivat yleensä kalareisuiila veneellä liikkuneet ja missäpäin, onko ollut omat tai tuttujen vene jossain.
Isojärvellähän on kuhaa kyllä. Yleensäkin missäpäin kalastelleet?

Nuolisen kodalla kävin viikko sitten, harja puuttui. Kota on kyllä liian näkyvällä paikalla ja mökkejä ihan vieressä, että siellä mitää än laittomuuksia voisi tehdä kenenkään huomaamatta.
Nuolisen kodalta pääsee turvetuotantoalueelle pikkuteitä pitkin, mutta siellä ei mitään koneita näkynyt.
Seljesiin kun sieltä suunnistaa pikkuteitä pitkin, niin yksi kota on matkalla, en muista paikan nimeä, sillan vieressä, kodan takana koiratarhat metsästäjien koirille. Siellä kodalla oli harja, josta harjakset kärventyneet, mutta ei yhtä pahasti, kuin kuvan harjassa.
Vainu1
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Vainu1 »

Meni vähän sisään tohon edelliseen viestiin Sorry!

eli:
Onko tietoa, että olisivat yleensä kalareisuiila veneellä liikkuneet ja missäpäin, onko ollut omat tai tuttujen vene jossain.
Isojärvellähän on kuhaa kyllä. Yleensäkin missäpäin kalastelleet?
geysir
Susikoski

Viesti Kirjoittaja geysir »

pökkyröt tankkasi autoa yleensä tyyliin 5-1o e. ihmetyttää. pitivät kirpputorilla pöytää. jos sinne joku lantti tuli se haettiin heti. tämä pohdinta ei tarkoita mitään muuta kuin että autossa tuskin tankki täynnä
Nainen43
Alokas

Viesti Kirjoittaja Nainen43 »

Joku kysyi Kolam alueesta. Täältäpäin oon itse enkä usko että täälläpäin ovat käyneet. Täällä liikkuu paljon mopopoikia ympäri vuorokauden ja ois varmasti kuulunut jotain jos jotain outoa touhua ois ollut. Täällä lähellä on Vitsjö järvi ja Finnsjö järvi mutta siellä paljon mökkejä joten en usko.. Emetissä käyty kans katsomassa ja ajeltu se polku/tie mikä äsken mainittiin täällä. Toivottavasti J löytyy ja kunnon rangaistukset tekijöille.
Palju
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Palju »

Millähä rahkeilla autoa edes pidettiin?
K.O
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja K.O »

Alkaa vähän tuntumaan, että vaikka nämä narkkiveljekset eivät penaalin terävimpiä kyniä ole, niin näköjään kantti kestää. Ei siellä tutkintavankeudessa kovinkaan helppoa ole. Olin varma, että pojilla alkaa tiili puremaan, mutta ehei olin väärässä. Toivotaan, että joku löytää, kun pojista ei apua ole.
Palju
Jack Taylor

Jotenki hassua ettei Halsuaa mainita vaikka J.H siellä syntynyt. Jos viety sinne piruttaan jos motiivi on se minkä oon käsittäny.
Joku ihan muu
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Joku ihan muu »

geysir kirjoitti: La Elo 01, 2020 8:01 pm pökkyröt tankkasi autoa yleensä tyyliin 5-1o e. ihmetyttää. pitivät kirpputorilla pöytää. jos sinne joku lantti tuli se haettiin heti. tämä pohdinta ei tarkoita mitään muuta kuin että autossa tuskin tankki täynnä
Pitäs tietää liittyikö se Jamin Kokkolan reissu veljeksiin. Pyysikö Jami rahaa bensaan edunvalvojalta? En tiedä onko tällä edes väliä, koska ei kukaan ajele kauas ruumis kyydissä, sekaisin, autolla jolla monta kertaa jääty ratista kiinni. Ei edes metsäautoteitä.
barooni
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja barooni »

Palju kirjoitti: La Elo 01, 2020 8:04 pm Millähä rahkeilla autoa edes pidettiin?
oisko j. h auto🤔
Noniinsiinäkävi
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Noniinsiinäkävi »

jukuripää kirjoitti: La Elo 01, 2020 12:54 pm
kyykkypakkaaja9 kirjoitti: La Elo 01, 2020 12:13 pm
Toimintaterapia kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 11:42 pm Erityisen villi ajatus tuli esiin Milla Arosen tapauksen yhteydessä. Ruumiita haistavien koirien vuoksi voisi olla eduksi haudata henkirikoksen uhri viralliselle hautausmaalle. Kaustisen hautausmaa on vain Penttilän sillan toisella puolen pökkyröiden ja J-P:n asunnoista. Mutta kuva ei kylläkään ole siltä hautausmaalta otettu. Mutta edelleen: food for your thoughts.
Ei niin villi, ettenkö olisi itse pohtinut aivan samoin. Eilen viimeksi pyörittelin tuota ajatusta mielessä. 🤔

Kaustisen hautuumaalla on kyllä kameravalvonta, joten...
Voin taata, että ei ole pojista loikkimaan avattuun syvään hautaan (2,1metriä), kaivamaan lapiolla sinne pohjalle isokokoiselle miehelle montun heittelemällä maata lapiollinen kerrallaan sieltä syvyyksistä maan päälle, raahaamaan sinne pohjalle vainajan ja oikomaan kuolonkankean tyypin kaivantoon, peittämään siististi, kapuamaan ylös jne. Ei onnistu. Ja se, että siellä juuri sattumalta olisi tuohon aikaan arkkuhauta ollut avattuna ja vielä ilman sinne jo laskettua arkkua. Nykyään tuhkaukset ovat niin yleisiä, että arkkuhautauksia tulee vähän enää edes maaseudulla.
Tämä nyt on täyttä soppaa, 95% varmaankin vielä arkkuhautauksia ja todella helppo tarkistaa missä on ollut hauta auki Kaustinen - Teerijärvi - Veteli
Dekkarisankari
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Dekkarisankari »

Palju kirjoitti: La Elo 01, 2020 8:20 pm Jotenki hassua ettei Halsuaa mainita vaikka J.H siellä syntynyt. Jos viety sinne piruttaan jos motiivi on se minkä oon käsittäny.
👍hyvä huomio! Taisi joku Penninkijokivarresta puhua täälä tai suomi24:ssä, mutta kukaan ei innostunut... varmasti sieläki sopivia piiloja?
Palju
Jack Taylor

barooni kirjoitti: La Elo 01, 2020 8:26 pm
Palju kirjoitti: La Elo 01, 2020 8:04 pm Millähä rahkeilla autoa edes pidettiin?
oisko j. h auto🤔
Vaikka erkin auto, mutta mistä sen pitoo rahaa tulis. On lapsi on vuokra. Kummallista
K.O
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja K.O »

Palju kirjoitti: La Elo 01, 2020 8:20 pm Jotenki hassua ettei Halsuaa mainita vaikka J.H siellä syntynyt. Jos viety sinne piruttaan jos motiivi on se minkä oon käsittäny.
Ja tässä prkeleen- keski-pohjanmaakin vielä. Lamppi, Kannus etc. Korpea on sen verran ettei tajuukkaan. Joku tuttu paikka varmasti, mutta vkon kysymys onkin, että mikä.
Palju
Jack Taylor

Dekkarisankari kirjoitti: La Elo 01, 2020 8:31 pm
👍hyvä huomio! Taisi joku Penninkijokivarresta puhua täälä tai suomi24:ssä, mutta kukaan ei innostunut... varmasti sieläki sopivia piiloja?
Itse en tunne Halsuaa. Toivottavasti paikalliset tutkivat paikkoja.
Vastaa Viestiin