Poliisi on mökin ja lähialueet ilmeisestikin tutkineet heti ensipäivinä, joten hassulta tuntuisi, että kuvan ottopaikkaa vielä kyselisivät, jos se tuolta olisi... Vaikka itse kyllä uskon mökin liittyvän tapahtumien kulkuun jotenkin ja oon tuota kuvaa koittanut sovittaa siihen maisemaan, onnistumatta.AAPELINEN kirjoitti: Su Elo 02, 2020 11:15 pmMutta minkälainen maasto siellä on jos katsotaan järveltä päin? Jos ei olekaan lähdetty merta edemmäksi kalaan..._tumppi kirjoitti: Su Elo 02, 2020 11:08 pmAinakin veljesten porukoiden mökillä Isokylässä on sellainen vene kuin niissä kuvissasi.Agentti22 kirjoitti: Su Elo 02, 2020 8:47 pm
Minä laitoin ainakin semmosen kuvakollaasin, mutta unohdin mainita, että ne veneet ihan siis googlen kuvahausta random-veneitä. Sorrymutta siis, muistelisin, että jo ketjun alkupäässä joku olisi maininnut jostain tietystä veneestä, joka edelleen paikoillaan. En muista tarkkaan.
Joku voi paremmin tietää millainen tie mökille vie, mutta rannassa ei paljoa puuta ole, muutama koivu. Männikköä kauempana. J.H.:lla oli fb:ssä kuvia tuolta mökiltä, itse en enää niitä näe.