Ääliö kirjoitti: Ma Elo 03, 2020 3:20 am
Ammattilaisia haetaan. Rakennussuunnitelija oon ja se ei oo Carina ovi mikä näkyy kainalosta.! Ei sovi piirustuksiin vaikka kuinka hienoja animaatioita tehdään. Paljo oon suunnitellut ja kuka nimesi täällä Laääkärin tietämättä onko hän "Lääkäri" oikeasti jos ei tiedä onko todellisuudessa vai ei. Ja lääkärihän voi olla sellainen BURANA-Orava että ei oo kuoleita nähnyt kun lääkärikirjassa ja pakollisissa opintosuorituksissa kun on "pakosta" joutunut patologian osastolle kattelemaan jonkun opintokokonaisuuden pisteitä saadakseen.
Antteeksi Häjyily, mutta joskus ottaa päähän
Vastaan tässä kahteen kysymykseen.
Joo, minäkin olen sitä mieltä ettei tänne kuulu päiväkännit tai mitkään Livet, varsinkaan sivullisista henkilöistä, ja kun näkyi kiinnostusta olla selvittää onko jollain vanhemmalla videolla Jami vai ei, ja muut ei sitä pätkää löydä, niin ehdotin että lataa johonkin toisaalle, ja laittaa yv:nä Jamin tunteneille tiedot mistä löytyy, selviää oliko Jami vai ei. Kirjoitin vielä ettei muille kuulu koko asia.
En tosiaan sanonut enkä tarkoittanut että laittakaa tänne jakoon sellaista missä on sivullisista ihmisistä kaikkea ns. liikkuvaa kuvaa.
Ja niitähän täältä nyt löytyy. Valitettavasti.
Toinen juttu, en tietenkään voi tietää onko täällä olevan yhden tekstin kirjoittanut lääkäri, mutta kun mielellään seuraisi tätä ketjua, (kuten selvästi moni muukin) niin ei vaan jaksa kun aina kun luulee että nyt se käsiasia on puitu jo riittävän moneen kertaan ja nyt tosiaan oikeasti loppuun asti, niin 2-5 sivua ja se alkaa alusta.
Siinä "lääkärin" tekstissä nyt yksi näkökulma asiaan, ja kuitenkin senkin tekstin kirjoittaja toteaa lopussa että asiaa on jo aika paljon pyöritelty ja jauhettu.
Itse olen sitä mieltä että ihan kuvaajan käsi siinä on, mutta oli kenen oli, niin ei kai ihan joka sivulla sentään asiaa tarvitse arvailla? Kun asiasta kiinnostuneet (uudet nimimerkit) voisi halutessaan lukea niitä aiempia pohdintoja asiasta.
Jos aiheesta jotain ihan uutta tulee mieleen, niin sitten ehdottomasti saa ja pitää kirjoittaa, mutta paljon on jo ko. aiheesta tekstiä täällä.